UA
Про проєкт:
Dysnix – українська IT компанія, яка надає послуги DevOps і DevSecOps, та має за плечима більше 8-ми років на міжнародному ринку. Інженери Dysnix виконали понад 60 проектів у галузях Fintech, Web3, Medtech, advertising, та інші.
Задача: створити новий дизайн вебсайту з метою:
- Презентувати усі наявні свої продукти та послуги у сфері Web 3;
- Підкреслити експертизу у галузі;
- Виділитися на тлі конкурентів.
Етапи редизайну
Процес робіт над проєктом складався з таких етапів:
- Дослідження: На цьому етапі ми провели дослідження ринку та головних конкурентів, а також обговорили з клієнтом їхні бажання і вимоги до нового дизайну.
- Концепт: Розробили кілька варіантів візуального оформлення і прототипів.
- Дизайн: Після затвердження прототипу, почали роботу над дизайном, включно з вибором схеми кольорів, шрифтів, стилів тощо.
- Розробка: Після схвалення концепту, ми почали роботу над редизайном сайту та створенням кастомних ілюстрацій.
Стилістика сайту
Завданням дизайнера було систематизувати та зібрати воєдино стилістику сайту. Для того, щоб передати зміст послуг та ідентичність компанії.
Головна сторінка
UX/UI дизайн блогу
Розробка блогу компанії Dysnix була важливою задачею, оскільки ця сторінка вебсайту має значний потенціал для залучення користувачів та виконання SEO задач. Однак, складність завдання полягала у структуруванні та поданні контенту, оскільки матеріалу на блозі було дуже багато і він дуже різноманітний.
Iлюстрації
Відмовилися від стокових зображень і розробили ілюстрації, які максимально відображають сам продукт і його функції. В основу лягли лаконічні геометричні фігури, щоб підкреслити основну ідею: просто про складне, але при цьому піти від банальної метафори.
Результати
Ми досягли поставлених завдань і створили дизайн, який допоміг компанії Dysnix не тільки виділитися на тлі конкурентів, але й презентувати нові продукти та послуги в Web 3 в більш простому і доступному форматі.