UA

Про проєкт:
Lenovo є глобальною технологічною компанією, що займає 217 місце в рейтингу Fortune Global 500, з прибутком 62 мільярди доларів США. В ній працює 77 000 співробітників у всьому світі, які зосереджені на постачанні «розумніших технологій для кожного».
Задача: Допрацювати сайт, щоб він виконував не тільки іміджеву функцію, а й почав продавати.

Аудит зручності використання сайту
Провели глибинний UX аудит сайту, після якого клієнт отримав:
- 50 гіпотези за 3 тижні
- готовий детальний план вдосконалення
- авторський нагляд за впровадженням рекомендацій.

1. Чіткі та зрозумілі Call-to-Actions (CTA)
Проблема: На сторінці товару користувачі не помічають кнопку «У магазин», оскільки вона не вказує на покупку, а асоціюється з переходом до карти магазинів. Крім того, кнопка розташована тільки у навігації сторінки, де її можуть не помічати.

Рекомендація: Змінити текст кнопки на «Купити», «Перейти до покупки», «Придбати» тощо та розташувати декілька таких кнопок на сторінці, що вплине на кількість переглядів списку товарів на сайті shop.lenovo.ua та кількість покупок.

2. Продуманий каталог = коротший шлях до покупки
Проблема: Користувач не може у навігації одразу перейти до підкатегорії, лінійки товарів або моделі, що подовжує та ускладнює шлях користувача до покупки та зменшує вірогідність купівлі.

Рекомендація: Додати випадаючий список із підкатегоріями, популярними та новими моделями. Це скоротить кількість зайвих кроків, спростить пошук товарів і збільшить кількість переходів та покупок.

No items found.
3. Зручність покупок будь-де і будь-коли
Проблема: Кнопка покупки розташована у верхній частині екрана, що незручно для користувачів — їм доводиться тягнутися пальцем вгору. Також її можуть не помічати, оскільки вона не у звичному місці, що знижує конверсію додавання до кошика.

Рекомендація: Закріпити кнопку покупки та вартість знизу екрану, щоб користувач помічав її та мав швидкий доступ до неї. Це підвищить її помітність, збільшить кількість додавань у кошик і загальну кількість покупок.

4. Прозорі умови: сприяємо прийняттю рішення
Проблема: Користувачі не помічають іконки розстрочки/кредитування, що може призвести до відмови від покупки. Відсутність відображення щомісячного платежу ускладнює прийняття рішення та може знизити конверсію.

Рекомендація: Додати відображення вартості товару в розстрочку/кредит за місяць. Це зробить великі суми більш доступними, спростить вибір і підвищить конверсію додавання в кошик.


Результати
Завдяки UX-аудиту та впровадженню рекомендацій Турум-бурум щодо оптимізації інтерфейсу, конверсія (CR) сайту Lenovo зросла в 4 рази, bounce rate знизився на 46%, а exit rate – на 34%. Також ми здійснили доналаштування аналітики та детальніше розмітили події, щоб компанія мала актуальну картину ефективності своєї роботи.
