![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3f8794591f548c1342_velo1.webp)
ВЕЛОПЛАНЕТА
Кейс
+33% TR
збільшення коефіцієнта транзакцій після редизайну
Про КОМПАНІЮ
- Лідер в Україні з продажу всесвітньо відомих брендів у світі велоспорту
- Мережа з офлайн магазинів, майстерень та онлайн магазину
- 210 000 користувачів відвідує сайт щомісяця згідно з даними SimilarWeb
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea4087f74ca48fc39207_result.webp)
Результат самостійного виправлення помилок юзабіліті
У результаті спільної роботи команд Турум-бурум і Велопланета вдалося домогтися таких результатів:
+33%
Збільшився коефіцієнт транзакцій у мобайл
+19.68%
Зріс середній чек
-80%
Скоротилися виходи з чекаута
Другий редизайн сайту за 5 років
Перший редизайн у 2016 році:
У 2016 році компанія Турум-бурум вже проводила редизайн інтерфейсу інтернет-магазину Велопланета.
Новий виклик у 2021 році:
Незважаючи на перший успіх редизайну, через 5 років бізнес помітив зниження конверсії. Тому компанія вирішила передати UX/UI послуги на аутсорсинг, найнявши Турум-бурум.
Завдання:
- Проаналізувати юзабіліті;
- Знайти точки зросту;
- Підвищити ефективність проєкту.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea400e500bb90c5f2454_second.webp)
Формат взаємодії
Процес роботи складався з трьох основних етапів:
1
Аналіз юзабіліті.
На підставі аналітики, поведінки користувачів і ключових метрик сайту експерт виявляє критичні для конверсії недоліки інтерфейсу і розробляє рекомендації щодо їх усунення.
2
Впровадження рекомендацій inhouse командою компанії партнера.
3
Авторський нагляд за впровадженням + консультація щодо інших поточних завдань інтерфейсу.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3e2b1e767b7b0ad1e4_grid1.webp)
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3d9334f5441543b4df_grid2.webp)
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3e5fea66718c8dad87_grid3.webp)
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3d95051a173a6146bc_grid4.webp)
Опрацьовані точки зростання
1
Акцентна навігаціЯ
Реалізували нижню навігацію, що відповідає сучасним патернам поведінки користувачів і максимально наближає mobile до мобільного застосунку.
Додали індикатор наявності товарів у кошику, іконку розмістили в нижньому правому куті, щоб навіть за великого екрана телефона можна було дотягнутися пальцем однієї руки.
Додали індикатор наявності товарів у кошику, іконку розмістили в нижньому правому куті, щоб навіть за великого екрана телефона можна було дотягнутися пальцем однієї руки.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3f2b1e767b7b0ad32e_points1.webp)
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3fda3430ec6a1d5363_points2.webp)
2
Зручна фільтрація
Фільтри винесли у вигляді окремої кнопки.
Можна одночасно вибрати кілька фільтрів, щоб застосувати їх, необхідно натиснути відповідну кнопку.
У верхній частині користувач бачить перелік обраних фільтрів, він може скасувати як один із фільтрів, так і скинути всі одним кліком.
Можна одночасно вибрати кілька фільтрів, щоб застосувати їх, необхідно натиснути відповідну кнопку.
У верхній частині користувач бачить перелік обраних фільтрів, він може скасувати як один із фільтрів, так і скинути всі одним кліком.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3e3bd41de32e424e56_img.webp)
3
Бонусна програма
Бонусну програму оформили у вигляді посилання, при кліці на яке відкривається поп-ап вікно з вичерпною інформацією про бонусні умови. Акцентували увагу користувача на сумі вигоди, яку він отримає в результаті покупки.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3c5fea66718c8dab8e_bonus1.webp)
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3c3f888109a9c7f6a1_bonus2.webp)
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3c9334f5441543b3ed_bonus3.webp)
4
Cross-sale інструменти
Блок "Супутні товари" представили плитками з реальними фотографіями товарів, коротким описом і ціною. Є інформація про наявність товару і можливість одразу додати його в кошик. У верхній частині блоку розмістили перемикач за категоріями супутніх товарів.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/662104cb6ea76ed027b0fb6f_crossBefore.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/662104bc2afc21decf4c5d32_cross%20after.png)
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3c0e500bb90c5f203b_footerGellery1.webp)
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3b3919f9f47c0651a3_footerGellery2.webp)
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3dd1e0804246ccfebf_footerGellery3.webp)
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/6620ea3ddfdc58cf6c1cebe4_footerGellery4.webp)
Результат виправлення помилок юзабіліті
У результаті спільної роботи команд Турум-бурум і Велопланета вдалося домогтися таких результатів:
+33%
Збільшився коефіцієнт транзакцій у мобайл
+19.68%
Зріс середній чек
-80%
Скоротилися виходи з чекаута
Ви можете прочитати повну версію статті-кейса тут:
"Виправили помилки і збільшили середній чек майже на 20%". Як оформити сайт, щоб люди купували
"Виправили помилки і збільшили середній чек майже на 20%". Як оформити сайт, щоб люди купували
![](https://cdn.prod.website-files.com/6597b2c82a3c9d887f558215/66225df03ddb073c3a1fa14d_veloplaneta-theresult.jpg)