UA
Створимо інтернет-магазин для тебе, нового лідера ринку
Вже 15 років eCommerce — наш основний профіль. Збільшуємо конверсію, середній чек та ваш дохід шляхом редизайну та поліпшенню користувацького досвіду, поспілкуємось?
Чому варто інвестувати в eCommerce сайт від Турум-бурум?
Збільшимо конверсію і перетворимо ваших покупців на постійних, бо в UX/UI нам немає рівних в Україні.
- Ми єдина в Україні компанія, що стала партнером Google з UX консультування.
- Першими адаптували ESR підхід до українських реалій.
- Показали брендам на практиці, як покращити KPI внаслідок змін інтерфейсу.
15 років досвіду роботи з eCommerce перенесемо у ваш інтерфейс
- З 2009 року ми працюємо з топами українського eCommerce, а тепер створюємо онлайн-магазини й для брендів країн Європи, Америки та Австралії.
- Організовували конференції з CXL, Baymard Institute, Optimizely та Hotjar, виступали спікерами у Берліні та Лондоні.
- Увійшли в ТОП 100 User experience agencies та ТОП 100 Conversion optimization services світу.
Створимо не тільки сайт, а бізнес інструмент для постійного збільшення онлайн-продажів
- Ви отримуєте інтернет-магазин, який конвертує, кроссейлить та збирає дані про поведінку онлайн-покупців для прийняття зважених бізнес-рішень.
- Ми закладаємо фундамент для розвитку і вчимо ним користуватися, щоб вивести вас у лідери галузі.
давайте розберемо, яких змін потребує ваш проєкт?
Партнери Google з UX консультування
Брали участь у Програмі розвитку ритейлу як запрошені доповідачі.
У рамках цього проєкту від Google ми провели UX аудити для таких компаній, які брали участь у цьому заході:
Intertop
Ми cпіврацюємо з Intertop з 2018 року, постійно оптимізуючи та оновлюючи інтерфейс під нові задачі бізнесу та сучасні патерни поведінки користивачів.
+13% СR
Zlato.ua
У ході розробки дизайну інтернет-магазину було створено 200 сторінок та опрацьовано 60 станів. Краса в деталях — і проект Zlato.ua якнайкраще це демонструє.
+76% CR
Symbol
Вивчивши аналітику ніші продажу люксових товарів і з'ясувавши чим відрізняється досвід offline і online покупки, створили оптимальну структуру для кращого досвіду взаємодії із сайтом.
Давайте разом створимо ваш новий дизайн-проект
Залиште заявку — і наш фахівець зв'яжеться з вами для безкоштовної консультації
Найпоширеніші питання
Скільки коштує дизайн інтернет-магазину?
Є суттєва різниця у тому чи замовляєте ви сайт, щоб просто представити ваш бізнес в інтернеті чи ви замовляєте ефективний бізнес інструмент для росту доходу.
Якщо ви виводите ваш бізнес на новий рівень і хочете стояти поряд із лідерами або вище, то якісний інтернет-магазин не може коштувати менше ніж 15000 доларів. Основна спеціалізація команди Турум-бурум - це постійне підвищення конверсії за рахунок змін та розвитку інтерфейсу, тому створюючи новий сайт ми одразу закладаємо всі інструменти потрібні для висококонверсійного продукту.
Як часто потрібно проводити редизайн сайту?
Редизайн сайту рекомендується проводити кожні 2-3 роки або після змін бренду, стратегії або структури інформації. Також варто робити редизайн при оновленні вебстандартів і зміні SEO-стратегії. Постійна аналітика й оптимізація є важливими для підтримання ефективності сайту.
Скільки часу займає створення сайту?
Створення сайту може займати від декількох тижнів до кількох місяців, в залежності від складності проєкту. Створення великого інтернет-магазину може займати від кількох місяців до пів року або більше, в залежності від обсягу товарів, функціональних вимог, інтеграцій з платіжними системами й іншими факторами.
Що слід врахувати, створюючи сайт інтернет магазину?
При створенні інтернет-магазину слід враховувати:
- Вибір платформи для електронної торгівлі.
- Зручність навігації та дизайн в цілому.
- Безпека і захист даних.
- Оптимізацію для мобільних пристроїв.
- Платіжні системи.
- Стратегія маркетингу та SEO.
- Інструменти для ведення бізнесу.
Як покращити дизайн інтерфейсу веб-сайту для збільшення конверсії?
Слід розпочати з usability аудиту сайту і виявити найбільш критичні проблеми, побудувати гіпотези й рухатися від найбільш пріоритетних за ступенем критичності. Для інтернет-магазину слід приділити увагу сторінці чекауту, карточки товару, а також навігації.
Яким повинен бути дизайн для інтернет-магазина?
Зручним для користувачів: Легка навігація та зрозумілий інтерфейс.
Привабливим і продаючим: Візуальний дизайн, що привертає увагу та підкреслює товари.
Адаптивним: Оптимізованим для різних пристроїв, включаючи мобільні.
Безпечним: Захищеним від шахраїв та забезпеченим безпекою даних.
Швидким: Завантаження сторінок магазину повинно бути швидким.
З покращеними формами замовлення: Спрощення процесу покупки для клієнтів.
З відгуками клієнтів: Відгуки та рейтинги товарів можуть збільшити довіру до магазину.