UA
Про проЄкт
VARUS — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового ритейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість — 108 супермаркетів у різних містах України та DarkStore у Києві. Мережа VARUS працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини To Go і сервіс усвідомлених покупок VARUS.UA.
Задача: провести повний редизайн сайту, щоб посилити свою онлайн присутність на ринку.
Етапи роботи
1
UX-аудит: постановка цілей і розробка ефективної UI & UX-стратегії
2
Прототипування, CJM та структурування
3
Адаптивний дизайн сайту VARUS
Головна сторінка
1
Яскраві банери з актуальними акціями та пропозиціями на першому екрані
2
Блоки з найвигіднішими пропозиціями, як додаткові точки входу
3
Конкурентні переваги компанії
Сторінка товару
Великі фотографії, що пробуджують апетит
Вичерпні характеристики продукту та його склад
Сross-sale та upsell блоки
Швидкий доступ до каталогу у нижній панелі навігації у мобайлі
Бонусна програма VARUS
Надали швидкий та легкий доступ до вичерпної інформації про програму лояльності
VARUS Cafe
Фільтри для прискорення пошуку за певними параметрами;
Прев'ю товарів за основними категоріями;
Додаткова інформація про VARUS Cafe
Оформлення замовлення
Добре структурована вичерпна інформація, яка підкріплена кастомними ілюстраціями для легшого считування
1
Додавання товару до кошика
2
Додавання персональних даних
3
Підтвердження персональних даних та перевірка замовлення
4
Додавання товару до кошика
Результат
В результаті отримали користувацько-орієнтований інтерфейс, який демонструє всі послуги та переваги бренду, пріоритезує основні функції продукту та доносить цінність для покупців.
Турум-бурум продовжує активно працювати над проєктом, тож усе найцікавіше ще попереду.
Детальніше про проєкт у статті на: