Про проєкт

100CBD — мультибрендовий інтернет-магазин в Україні, в якому представлено популярну продукцію з Каннабідіолом власного виробництва.

Основні завдання проєкту:

  • Підготовка сайту до зростання трафіку;
  • Трансляція преміальності бренду через інтерфейс;
  • Підвищення довіри та лояльності, рівня обізнаності аудиторії;
  • Оптимізація користувацького шляху. 

Ключові проблеми юзабіліті й точки росту

UX-аудит та аналіз теплових карт виявили головні проблеми, які потребували вирішення: 

  • 97% відвідувачів — нові користувачі, але 48% покидали головну сторінку, так і не зрозумівши, що таке CBD;
  • 76% користувачів покидали воронку на сторінці товарів, не знайшовши достатньої інформації для прийняття рішення;
  • Лише 1,5% користувачів проходили воронку до кінця і завершували покупки;
  • 75% трафіку з мобільних пристроїв, але час перебування вдвічі менший ніж на десктопі, що вказує на проблеми адаптації інтерфейсу.

Далі перейшли до оптимізації інтерфейсу, щоб усунути ці проблеми та покращити користувацький досвід.

Головна сторінка: залучаємо користувачів

Проблема: Близько 30% користувачів одразу залишали Головну сторінку, бо з перших екранів сайту їм не було зрозуміло, що за товар пропонується магазином, які його переваги, як він може їм допомогти.

Рішення: Додати на перші екрани ключову інформацію про продукт, його цінність і користь. Впровадити блоки з ключовими перевагами бренду, описом товару, перевагами, відгуками, FAQ і рекомендаціями та інтегрувати блок з картою для пошуку офлайн магазинів та аптек у регіонах, де можна придбати продукцію.

Сторінка товару: зрозуміло і просто

Проблема: 50% користувачів доходили до кінця сторінки, але не переходили до покупки та залишали сторінку товару, не знайшовши потрібних деталей.

Рішення: Реорганізувати структуру сторінки та додати короткий блок з інформацією про доставку, оплату і повернення, посилання на сертифікацію продукту, відгуки із рейтингами, інтерактивні блоки з рекомендаціями схожих товарів, FAQ.

Як результат кількість виходів зі сторінки товару зменшилася на 45%.

No items found.
Список товарів: спрощуємо вибір

Проблема: На мобільних пристроях у списку товарів фотографії продуктів займали майже весь екран, перекриваючи важливу інформацію: назву, ціну та рейтинг.

Рішення: Зменшити розмір зображень у мобільній версії, щоб ключова інформація про товар (назва, ціна, рейтинг, кнопка додавання у кошик) була видимою на одному екрані.

Чекаут: спрощуємо та скорочуємо

Проблема: Близько 50% користувачів залишали сторінку оформлення замовлення через незрозумілу структуру форми, складність полів для різних типів доставки та плутанину з назвою сторінки.

Рішення: Спростити структуру форми, зробити її компактнішою (2/3 екрану), адаптувати поля до різних типів доставки, а назву сторінки змінити на «Оформлення замовлення».

Результати редизайну

Провели аудит юзабіліті, створили прототипи та передали їх команді замовника. Забезпечували авторський нагляд, щоб UX/UI рішення були реалізовані коректно для покращення зручності користування сайтом та зростання конверсії. За результатами впроваджених змін бренд відмітив, що:

  • Кількість користувачів збільшилася у 6 разів;
  • Показник відмов (bounce rate) знизився на 17%;
  • Тривалість сесій на mobile зросла на 32%;
  • Виходи зі сторінок товарів (exit rate) скоротилися на 45%;
  • Тривалість сесій на сторінках товарів зросла на 198%.


Читати повну версію кейса

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please