UA

Про проєкт
Crystal Clear Memories — це компанія, яка виготовляє високоякісні кришталеві сувеніри з гравіюванням на замовлення із запатентованою функцією LIVE PREVIEW™, що є основою бізнесу та справді унікальною річчю.
Crystal Clear Memories звернулася до студії Турум-бурум із запитом підвищити конверсію головної сторінки, сторінок видачі товарів та безпосередньо сторінок товарів на сайті.
Етапи роботи
- Почали з комплексного UX-аудиту. Проаналізували теплові карти, записи сесій та дані про поведінку користувачів, щоб виявити слабкі місця user flow. Після чого створили детальний звіт з планом подальших покращень інтерфейсу для підвищення конверсії та збільшення продажів.
- Створили макети з 10 гіпотезами щодо оптимізації головної сторінки та сторінки деталей продукту (PDP), зосередившись на покращенні юзабіліті сайту та видимості ключових переваг бренду.
- Запустили процес A/В тестування для перевірки UX/UI гіпотез та визначення найефективніших рішень.

A/B тест 1: Підвищення видимості конструктора
Проблема: від 20% до 44% користувачів не просувалися далі початкового кроку конструктора продукту. Аналіз теплової карти показав, що користувачі швидко залишали головну сторінку, не маючи чіткого уявлення про ціннісну пропозицію компанії та переваги продукту.

Гіпотеза: Розмістити всі елементи конструктора кристалів на першому екрані та додати банер зі зразком готового продукту на задньому плані, щоб залучити користувачів. Передбачається, що це збільшить коефіцієнт конверсії (CR) на персоналізовані сторінки продуктів на 20%.

Результати тестування (19 днів): Оновлений макет зменшив показник відмов (-7%) і підвищив залученість користувачів — відвідувачі проводили більше часу на сайті (тривалість сесії +10%) і переглядали більше сторінок (+9,7%). Однак основна мета — збільшення кількості переглядів PDP — показала лише незначні зміни.
No items found.
A/B тест 2: Демонстрація кінцевого продукту
Гіпотеза: Відображати налаштування кристала із завантаженням зображення, надаючи користувачам можливість розглянути різні форми та одразу ж побачити кінцевий продукт. Очікувалося, що ця зміна збільшить мікроконверсію з конструктора на PDP на 25%.

Результати тестування (16 днів): Менше користувачів залишили сайт (bounce rate -7%), показник переглядів PDP збільшився на 14%, тривалість сесії зросла на 11%. Рекомендація — впровадити зміни на головну сторінку сайту та додати оновлений конструктор на постійній основі.
Переможець A/B тестування
A/B тести підтвердили ефективність наших гіпотез та запропонованих змін у дизайні, тож нова головна сторінка була успішно впроваджена.


Результати
Ми провели UX-аудит, підтвердили ключові UX/UI-гіпотези щодо покращення головної сторінки та визначили дизайн, який став переможцем.
Проведення A/B-тестів довело ефективність гіпотез, наданих агентством Турум-бурум, тому Crystal Clear Memories вирішили впровадити всі рекомендації, надані у звіті за результатами UX-аудиту (головна сторінка, сторінка продукту та список продуктів).