UA
Google Analytics 4: аудит та налаштування
Налаштуємо коректний збір та відстеження даних аналітики, щоб ви отримували реальні показники ефективності роботи вашого digital-проєкту.
Наші роботи з налаштування аналітики
Check up інструментів аналітики та юзабіліті складової сайту. Клієнт отримав коректно налаштовані звіти у GA4 та якісні рекомендації щодо оптимізації інтерфейсу.
Аудит налаштувань GA4 для сайту та мобільного застосунку. Тепер бізнес приймає рішення базовані на фактичних та релевантних даних.
Здійснили доналаштування аналітики. Детальніше розмітили події, щоб компанія мала актуальну картину ефективності своєї роботи.
До чого призводять проблеми в налаштуванні GA4
Неправильно відображається чи відсутня ключова конверсія (покупка)?
Отримуєте хибний ROI, що призводить до неефективного розподілення бюджету.
Маєте показник Bounce rate менш ніж 20%?
Це може вказувати на можливе дублювання даних.
Цілі не відображаються чи не сходяться дані з CRM?
Втрачаєте можливість оцінити реальний дохід з користувача.
Не можете знайти необхідні звіти чи дані?
Це ускладнює аналіз ефективності роботи сайту та виявлення точок росту.
68%
бізнесів мають критичні помилки в налаштуванні GA4, через що не отримують реальні дані про роботу свого digital-проєкту
На вашому сайті такі ж проблеми?
Ми можемо допомогти їх вирішити!
Аудит GA4
Перевіримо чи коректно заходять дані
Чекнимо чи вірно отриманні дані відображаються у звітах
Вивчимо правильність розмітки подій
Порекомендуємо метрики та звіти, які актуальні для вашого бізнесу
5 робочих днів
Результат: Звіт з помилками, скриншотами, коментарями та рекомендаціями щодо усунення
Доналаштування GA4
Всі пункти з GA4 аудит
Виправимо помилки, які виявили в результаті аудиту аналітики
Налаштуємо звіти за запитом клієнта
Перевіримо відображення кастомних івентів та їх параметрів
Перевіримо спрацьовування івентів у GTM
Візуалізуємо звітність в Looker Studio
Створимо карти івентів
Опціонально: налаштуємо збір даних в BigQuery, підготуємо максимально зрозумілі технічні завдання для налаштування іншими командами та розробниками
15 робочих днів
Результат: Актуальна картина ефективності роботи проєкту
Динамічний Looker Studio дашборд для відстеження основних показників
Аналітика для Enterprise
Всі пункти з GA4 аудит
Налаштування кастомних подій, цілей, шляхів
Перевірка правильності спрацювання івентів у GTM
Аналіз проходження воронок окремих шляхів/функцій (авторизація, підписки, сповіщення, кліки на окремі банери тощо), виявлення та виправлення помилок
Виділення окремих груп користувачів за містом, за віком, за потребами, за поведінкою, щоб краще адаптувати інтерфейс та сервіси до їх вимог
Оптимізація шляхів та тестування найбільш конверсійних шляхів користувачів
Створення кастомних подій та параметрів для відстежування поведінки та обраних послуг / сервісів
Аналіз повторних покупок та побудова моделей утримання клієнтів
Інструменти
Результат: Економія часу та ресурсів на пошук причин помилок чи некоректних даних - завжди правильні дані для прийняття рішень. Розуміння ефективності функціоналу та контенту digital-ресурсу та адаптація воронки для підвищення конверсії. Візуалізація всіх даних аналітики в розумному динамічному дашборді Looker Studio/Tableau
Приклад успішного доналаштування GA4
glo™
Після переходу з Universal Analytics на Google Analytics 4, команда glo™ помітила зниження якості та точності даних, які збираються.
Під час удосконалення аналітичних інструментів, команда Турум-бурум:
- Створила карту івентів, щоб визначити якими шляхами можуть йти користувачі для вирішення своїх завдань. Це дозволило простежити кожен крок потенційних клієнтів, щоб виявити неоптимальні шляхи, які потребують допрацювання: спрощення, скорочення тощо.
- Розробила схему івентів та параметрів й наклала їх на карти шляху користувачів, щоб відстежувати поведінкові патерни відвідувачів сайту на кожному етапі взаємодії з платформою.
- Проаналізувавши дані з кожного шляху, команда визначила етапи воронки, на яких найбільша кількість користувачів залишала сайт. Це дозволило ідентифікувати потенційні точки підвищення конверсії.
Наприклад, порівнюючи різні шляхи користувачів, було з'ясовано, що для купівлі стіків найефективніше працює сторінка підписки – з неї 17% користувачів додають товар до кошика і 37% здійснюють покупки, тоді як з особистого кабінету лише 1% відвідувачів додають товар до кошика і 68% купують продукцію.
Дисклеймер: Цей продукт не виключає всіх ризиків та містить нікотин, що викликає залежність
Як ми проводимо аудит GA4 та доналаштування
Збір вимог
Клієнт заповнює бриф, щоб ми чітко визначилися з цілями та задачами аналітичної підтримки. Складаємо список необхідних доступів.
1
Чек-ап налаштувань GA4
Наш аналітик перевіряє коректність встановлення та налаштування GA4, правильність надходження та відображення даних, налаштування подій відстеження поведінки користувачів у Google Tag Manager та ін.
2
Підготовка звіту
Усі виявлені помилки ми структуруємо у документ та даємо докладні рекомендації щодо їх усунення.
3
Презентація аудиту з роз'ясненнями
Колл з аналітиком, на якому він презентує результати аудиту, роз’яснить можливі подальші кроки вирішення проблем, відповість на запитання.
4
Доналаштування після аудиту
Після проведеного аудиту, наші фахівці можуть взятися за виправлення всіх виявлених помилок. А також доналаштувати додаткові звіти за бажанням клієнта.
5
Візуалізація даних
Наша команда аналітиків допоможе відобразити автооновлювані дашборди для відстеження ваших показників через Looker Studio.
6
Формування ТЗ для розробника
Якщо в ході аудиту виявлені помилки, які вимагають втручання з боку розробників. Ми формуємо детальне ТЗ для відповідних фахівців з усіма вхідними вимогами.
7
Приймайте зважені рішення
Делегуйте налаштування аналітики професіоналам, щоб отримати якісний результат.
Коректно налаштована GA4 допоможе:
Отримати реальну картину справ
Інструмент збиратиме точні дані про взаємодію користувачів з вашим сайтом або застосунком.
Приймати обґрунтовані рішення
Ви отримаєте можливість робити точні висновки, базовані на фактичних та релевантних даних.
Будувати якісні гіпотези
Виявляти приховані патерни та тренди для формулювання нових гіпотез.
Відстежувати ефект будь-яких змін
Легко та швидко виявляти вплив змін на поведінку користувачів і ключові показники.
Оптимізувати стратегію розвитку бізнесу
Допомагає коригувати та вдосконалювати бізнес-стратегію на основі отриманих даних.
Поглибити розуміння клієнтів
Надає глибокий аналіз взаємодії користувачів для кращого розуміння їхніх потреб і поведінки.
Відкрийте нові можливості для зростання
Налаштуй інструмент, щоб бачити об’єктивні дані та приймати виважені бізнес-рішення
Аналітика: запитання та відповіді
Що таке аналітика і для чого потрібна?
Аналітика включає збір, аналіз і обробку даних вебресурсу для визначення сильних та слабких сторін проєкту, оцінки ефективності маркетингових кампаній і прогнозування майбутніх результатів.
Якщо казати про бізнес, то аналітика використовується для вивчення цільової аудиторії та розуміння, як користувачі взаємодіють із продуктом, і на основі цього вже слід приймати рішення, які дійсно можуть збільшити дохід, підвищити клієнтську лояльність чи оптимізувати витрати.
Що таке наскрізна аналітика?
Це інструмент, який об’єднує дані з різних каналів маркетингу, таких як SEO, контекстна реклама, соціальні мережі тощо, що дозволяє відстежувати весь шлях користувача від першого контакту до покупки або повторного звернення. Наскрізна аналітика не тільки дає оцінку прибутковості кожного каналу, але й полегшує аналіз і оптимізацію шляху користувача, скорочення витрат, підвищення ефективності реклами тощо.
Що таке і для чого потрібна аналітика сайту?
Аналітика cайту, також відома як веб-аналітика, — це процес збору та аналізу даних про те, як користувачі використовують ваш сайт для оцінки таких факторів, як трафік, час перебування на сторінці, кліки, конверсії та проблеми, які можуть впливати на його ефективність.
Тож, web-аналітика допомагає визначити найефективніші сторінки, або навпаки які елементи дизайну потребують доопрацювання, і як в цілому користувачі взаємодіють з контентом. Дуже важливо, щоб налаштування веб-аналітики Google Analytics (GA) і Google Tag Manager (GTM) було коректним для отримання глибокого розуміння поведінки користувачів і вибору потрібного методу підвищення KPI.
Що таке продуктові метрики?
Це і Retention/Churn Rate, і DAU/MAU, і LTV, і NPS та інші ключові показники, які дають оцінку якості продукту та того, як його використовують у реальному житті клієнти. Тож, продуктові метрики допомагають визначити, як покращити продукт, щоб він задовольняв потреби та очікування користувачів.