UA
Юзабіліті аудит сайту
Виявляємо точки витоку продажів і підвищуємо коефіцієнт конверсії на +20–70%
від партнерів Google з UX консультування

Що таке юзабіліті аудит сайту?
Юзабіліті аудит сайту (або UX аудит) — це експертна оцінка зручності використання сайту. На підставі аналітики, поведінки користувачів і ключових метрик сайту наш фахівець виявляє критичні для конверсії недоліки інтерфейсу і розробляє рекомендації щодо їх усунення.
Ми допомагаємо бізнесу зростати не шляхом додаткового трафіку, а за рахунок розумного UX.
.avif)
UX аудит дизайну: Як проводимо?
Коли ви вкладаєте в онлайн-трафік, усе вирішує сайт або застосунок: якщо вони не конвертують — ви просто втрачаєте гроші на відвідувачів, які не стають клієнтами.
Юзабіліті аудит зазвичай виконується впродовж 3 тижнів. Існує певний план проведення аудиту юзабіліті сайту, який включає наступні етапи:
Крок 1
Повне занурення у ваші бізнес-процеси
Повне занурення у ваші бізнес-процеси
Ви заповнюєте форму, відповідаючи на низку запитань про ваш проєкт. Це допоможе нам зрозуміти ваш бізнес, нішу, цільову аудиторію і конкурентів.
Крок 2
Аналіз ключових показників ефективності сайту (KPI)
Аналіз ключових показників ефективності сайту (KPI)
Ми налаштовуємо і перевіряємо точність даних Google Tag Manager і Google Analytics.
Крок 3
Аналіз поведінки користувачів
Аналіз поведінки користувачів
Ми проводимо аналіз теплових карт, карт скролу, карт кліків, відеозаписи відвідувань, відгуків користувачів тощо.
Крок 4
Евристична оцінка інтерфейсу
Евристична оцінка інтерфейсу
16-річний досвід роботи в індустрії UX/UI допомагає нашим фахівцям провести ретельну оцінку користувацького досвіду.
Крок 5
Створення гіпотез
Створення гіпотез
На основі проведених досліджень і отриманих даних аналітики наші UX-фахівці висувають низку гіпотез стосовно проблем взаємодії користувача з інтерфейсом.
Крок 6
Підготовка звіту
Підготовка звіту
Усі виявлені проблеми інтерфейсу ми структуруємо у звіті та даємо докладні рекомендації щодо їх усунення.
Виберіть відповідний пакет UX аудиту
Базовий
$ 1 200
Загальний евристичний аналіз усього проєкту
Детальний аналіз 5 ключових сторінок сайту, які найбільше впливають на конверсію
15 гіпотез зі скріншотами та детальними рекомендаціями щодо розв'язання виявлених проблем
Формат Google Sheets
5 робочих днів
Стандартний
$ 2 900
Детальний аналіз усього проєкту
Розмітка воронки в GTM, підключення теплових карт, карт кліків і скролу, відеозаписів сеансів
30-50 гіпотез щодо поліпшення інтерфейсу з детальними рекомендаціями
Динамічний Looker Studio дашборд для відстеження основних показників в одному місці
Формат наочної презентації та відео дзвінок з роз'ясненнями безпосередньо від UX спеціаліста
15 робочих днів
Преміум
Individual
Усі пункти зі Стандартного пакета
User portrait analysis
Розробка сценаріїв поведінки користувачів
Персональне бізнес-інтерв'ю
За бажанням:
A/B тестування
Створення прототипів для найбільш важливих сторінок
UX аналіз доступності сайту
за гайдлайнами WCAG 2.1

UX аудит доступності сайту (Accessibility UX Audit) допоможе створити кращий досвід як для здорових людей, так і для людей з особливими потребами, щоб вони також могли комфортно користуватися сайтом чи сервісом.
Це вихід на новий рівень ведення вашого онлайн бізнесу:
- Максимальний фокус на людині
- Соціальна відповідальність
- Мінімізація юридичних ризиків
- Розширення цільової аудиторії
- Більша лояльність користувачів
- Додаткова конкурентна перевага
Що робити після проведення UX-аудиту?
Поетапно покращувати інтерфейс за ESR
На основі звіту за підсумками юзабіліті аудиту сайту ми визначаємо пріоритетність усіх гіпотез і формуємо road map щодо їх усунення. Рухаючись поетапно від найважливіших гіпотез до найменш критичних, ми створюємо нові UX/UI-рішення і заміряємо зміни коефіцієнта конверсії після реалізації кожного етапу.
Замовити редизайн сайту
Якщо під час проведення аудиту дизайну з'ясовується, що вирішити ситуацію шляхом часткових змін інтерфейсу буде недоцільно, ми пропонуємо повний редизайн сайту (RSR). У цьому випадку ми можемо створити абсолютно новий інтерфейс на основі даних аудиту.
Наші нагороди та досягнення
Турум-бурум — партнери Google з UX консультування
Ми єдина в Україні компанія, що стала партнером Google з UX консультування. І були запрошені у якості доповідачів у Програму розвитку ритейлу.
Збільшення коефіцієнта конверсії на 12,5% завдяки Microsoft Clarity
Наш кейс Shiny & Diski був опублікований на вебсайті Microsoft Clarity як приклад поступової роботи над UX/UI, яка може призвести до збільшення конверсії.
Партнерство з Hotjar
Кілька наших case study було представлено на сайті Hotjar як приклади нашої роботи з UX/UI та CRO: як ми збільшили коефіцієнт конверсії Intertop на 55% та як ми використовували теплові карти для підвищення коефіцієнта конверсії для Samsung Experience Store.
Публікації про нас у закордонних галузевих виданнях
Кейс «Як навіть невеликі зміни UX можуть призвести до збільшення конверсії» було опубліковано в журналі Smashing Magazine як приклад впливу UX-аудиту.

UX аудит сайту: Найпоширеніші питання
Як замовити аудит юзабіліті сайту?
Усе, що вам потрібно зробити, щоб замовити послугу UX аудиту сайту, це зв'язатися з нами й надіслати запит. Ви можете зробити це будь-яким із наступних способів:
- Заповнити форму на сайті та натиснути кнопку «Замовити аудит юзабіліті»;
- Зв'язатися з нашим менеджером за телефоном;
- Написати нам електронною поштою, у Facebook або Instagram.
Після цього наш менеджер зв'яжеться з вами для обговорення деяких деталей, щоб ми могли почати роботу над вашим проєктом.
Скільки триває процедура юзабіліті-аудиту?
Тривалість залежить від того, яка послуга з аудиту юзабіліті обрана: повний аудит юзабіліті сайту або експрес-аудит юзабіліті сайту, а також від розміру проєкту. Зазвичай аудит юзабіліті сайту займає близько двох тижнів. Процес аудиту дизайну сайту складається з наступних етапів:
- Створення брифу проєкту;
- Збір та аналіз ключових метрик сайту, дослідження ніші, конкурентів і цільової аудиторії;
- Оцінка користувацького досвіду сайту: огляд інтерфейсу сайту і виявлення помилок юзабіліті;
- Створення гнучкого звіту з кількісними метриками та висновками у форматі Dashboard;
- Розробка гіпотез;
- Формування структурованого і докладного звіту: перелік проблем і практичних рекомендацій, спрямованих на поліпшення юзабіліті сайту на основі результатів оцінки користувацького досвіду.
Після завершення аудиту юзабіліті сайту ви отримаєте детальний звіт у форматі Google Sheets або у будь-якому іншому зручному для вас форматі (за запитом).
Аудит сайту юзабіліті (UX/UI-аудит) дає вам уявлення про те, як слід продовжувати роботу над проектом. Після отримання всіх даних і рекомендацій від нашої команди ви можете або самостійно допрацювати сайт, або замовити у нас послуги ESR або RSR.
Скільки коштує аудит юзабіліті?
«Аудит юзабіліті сайту ціна», «юзабіліті аудит вартість», «юзабіліті аудит ціна» тощо. — це найтиповіші запити, на які ви не зможете знайти однозначних відповідей, тому що ціна може варіюватися від $2700 до $3500, залежно від конкретної компанії і самого проєкту. Отже, ціна аудиту юзабіліті сайту в нашій студії формується на основі низки факторів, які полягають у наступному:
- Відвідуваність проєкту;
- Кількість сторінок;
- Сфера, тематика та ніша бізнесу;
- Кількість зрізів, які охоплює аудит юзабіліті сайту.
Тому ціна аудиту юзабіліті eCommerce залежить від унікальних даних, метрик і цілей проєкту. Щоб дізнатися вартість UX аудиту сайту, будь ласка, просто залиште нам заявку.
Що потрібно для проведення аудиту юзабіліті інтернет-магазину?
Щоб не просто замовити юзабіліті аудит, а й отримати найточніші та індивідуальні рекомендації, вам необхідно зробити наступне:
- Визначити цілі та завдання юзабіліті аудиту;
- Описати поточну ситуацію і проблеми проєкту;
- Поділитися своїми планами щодо розвитку проєкту.
Як провести юзабіліті аудит сайту?
У вас є два варіанти на вибір:
- Замовити аудит юзабіліті сайту;
- Провести його самостійно, використовуючи спеціальні інструменти, шаблон юзабіліті аудиту та/або контрольний список юзабіліті аудиту.
Перший варіант краще, і на це є декілька причин. Перш за все, у цьому випадку ви отримаєте експертну оцінку сайту, що містить не тільки виявлені проблеми, а й юзабіліті аудит сайту з рекомендаціями щодо їх вирішення.
Кому і в якому випадку слід замовити аудит юзабіліті сайту?
Виходячи з нашого досвіду, UX аудит — це запит клієнта, і її варто замовити, якщо ви маєте намір досягти наступних цілей:
- Бажаєте підвищити коефіцієнт конверсії без радикального редизайну сайту;
- Бажаєте збільшити потенціал проєкту без збільшення бюджету на маркетинг;
- Прагнете виявити й визначити реальні проблеми (наприклад, трафік зростає, а продажі — ні);
- Плануєте масштабувати бізнес.
Аудит доступності сайту та аудит юзабіліті — це одне й те саме?
Не зовсім, але UX аудит дизайну та аудит доступності сайту пов'язані між собою. Слід розуміти, що термін доступність включає в себе юзабіліті. Для того, щоб зробити сайт не тільки зручним для користувача, а й доступним, необхідно також дотримуватися стандартів WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.0, які вважаються міжнародними стандартами — ISO: ISO/IEC 40500.