UA
Юзабіліті аудит сайту
Аналізуємо ключові сторінки, які користувач проходить для оформлення замовлення, та формуємо рекомендації для підвищення конверсії
від партнерів Google з UX консультування
UX аудит: приклад звіту
Що таке юзабіліті аудит сайту?
Що таке юзабіліті аудит сайту?
Юзабіліті аудит сайту (або UX аудит) — це експертна оцінка зручності використання сайту. Це найкращий спосіб зрозуміти, як ваші потенційні клієнти взаємодіють із сайтом, чому вони не конвертують і як поліпшити їхній досвід.
На підставі аналітики, поведінки користувачів і ключових метрик сайту наш фахівець виявляє критичні для конверсії недоліки інтерфейсу і розробляє рекомендації щодо їх усунення.
UX аудит дизайну: Як проводимо?
Юзабіліті аудит зазвичай виконується впродовж 3 тижнів. Існує певний план проведення аудиту юзабіліті сайту, який включає наступні етапи:
1.
Повне занурення у ваші бізнес-процеси
Ви заповнюєте форму, відповідаючи на низку запитань про ваш проєкт. Це допоможе нам зрозуміти ваш бізнес, нішу, цільову аудиторію і конкурентів.
2.
Аналіз ключових показників ефективності сайту (KPI)
Ми налаштовуємо і перевіряємо точність даних Google Tag Manager і Google Analytics.
3.
Аналіз поведінки користувачів
Ми проводимо аналіз теплових карт, карт скролу, карт кліків, відеозаписи відвідувань, відгуків користувачів тощо.
4.
Евристична оцінка інтерфейсу
14-річний досвід роботи в індустрії UX/UI допомагає нашим фахівцям провести ретельну оцінку користувацького досвіду.
5.
Створення гіпотез
На основі проведених досліджень і отриманих даних аналітики наші UX-фахівці висувають низку гіпотез стосовно проблем взаємодії користувача з інтерфейсом.
6.
Підготовка звіту
Усі виявлені проблеми інтерфейсу ми структуруємо у звіті та даємо докладні рекомендації щодо їх усунення.
Приклади юзабіліті аудитів сайтів
Ось декілька наочних прикладів гіпотез, які забезпечили підвищення коефіцієнта конверсії невдовзі після впровадження нових UX/UI-рішень.
interTop
TR збільшився на 74%
За даними аналітики, 3% відвідувачів сайту Intertop.ua активно користувалися пошуком, що становило близько 60 000 людей на місяць. У цього сегмента, лояльної до бренду аудиторії, коефіцієнт конверсії був у 6 разів вищий, ніж в інших користувачів.
Ми дослідили пошукові запити, перевірили якість реалізації на сайті та виявили декілька проблем:
- Пошукові категорії не завантажувалися, тому відображалися некоректні результати пошуку.
- Не було функції швидкого доступу до категорій товарів.
Ми опрацювали близько 20 можливих сценаріїв взаємодії користувачів з пошуковим полем і підготували новий дизайн-макет для оптимізації інтерфейсу з метою збільшення конверсії.
Коефіцієнт конверсії користувачів, які користуються пошуковим рядком сайту, збільшився на 74,64%.
veloplaneta
AOV збільшився на 19,7%
Ми розпочали проєкт з оптимізації картки товару, оскільки вона є основною точкою прийняття рішення.
В результаті аналізу ми виявили ряд помилок:
- Через сірий колір варіанти розмірів рами велосипеда виглядали неактивними
- Замість каруселі з зображеннями товару було доступне тільки одне фото
- Мініатюра фото займала занадто багато місця і зміщувала кнопки вибору параметрів та купівлі занадто далеко від зони прийняття рішення
- Розділ «Супутні товари» був недостатньо привабливим та не заохочував до дії
Ми змінили колір доступних розмірів рами, попрацювали з пріоритетністю блоків на сторінці, а також додали фіксовану кнопку додавання в кошик для «Супутніх товарів».
У результаті, середній чек збільшився на 19,7%.
infoshina
Micro CR збільшилася на 85%
Ми розпочали проєкт з оптимізації картки товару, оскільки вона є основною точкою прийняття рішення.
Під час аналізу було виявлено низку помилок, основними з яких були такі:
- Інформація про товар, ціна та кнопка «Купити» були розміщені у верхній частині екрана
- Наявність зайвих блоків, які відволікали користувача від цільової дії
- Інформація на сторінці була погано структурована і не організована
We moved the "Buy" button to the bottom of the screen on the mobile version for conversion rate optimization.
As a result, the micro CR increased by 85%
Виберіть відповідний пакет UX аудиту
Базовий
$ 1 200
Загальний евристичний аналіз усього проєкту
Детальний аналіз 5 ключових сторінок сайту, які найбільше впливають на конверсію
15 гіпотез зі скріншотами та детальними рекомендаціями щодо розв'язання виявлених проблем
Формат Google Sheets
5 робочих днів
Стандартний
$ 2 800
Детальний аналіз усього проєкту
Розмітка воронки в GTM, підключення теплових карт, карт кліків і скролу, відеозаписів сеансів
30-50 гіпотез щодо поліпшення інтерфейсу з детальними рекомендаціями
Динамічний Looker Studio дашборд для відстеження основних показників в одному місці
Формат наочної презентації та відео дзвінок з роз'ясненнями безпосередньо від UX спеціаліста
15 робочих днів
Преміум
Individual
Усі пункти зі Стандартного пакета
User portrait analysis
Розробка сценаріїв поведінки користувачів
Персональне бізнес-інтерв'ю
За бажанням:
A/B тестування
Створення прототипів для найбільш важливих сторінок
UX аналіз доступноСті сайту
за гайдлайнами WCAG 2.1
UX аудит доступності сайту (Accessibility UX Audit) допоможе створити кращий досвід як для здорових людей, так і для людей з особливими потребами, щоб вони також могли комфортно користуватися сайтом чи сервісом.
Це вихід на новий рівень ведення вашого онлайн бізнесу:
- Максимальний фокус на людині
- Соціальна відповідальність
- Мінімізація юридичних ризиків
- Розширення цільової аудиторії
- Більша лояльність користувачів
- Додаткова конкурентна перевага
Що робити після проведення UX-аудиту?
Поетапно покращувати інтерфейс за ESR
На основі звіту за підсумками юзабіліті аудиту сайту ми визначаємо пріоритетність усіх гіпотез і формуємо road map щодо їх усунення. Рухаючись поетапно від найважливіших гіпотез до найменш критичних, ми створюємо нові UX/UI-рішення і заміряємо зміни коефіцієнта конверсії після реалізації кожного етапу.
Замовити редизайн сайту
Якщо під час проведення аудиту дизайну з'ясовується, що вирішити ситуацію шляхом часткових змін інтерфейсу буде недоцільно, ми пропонуємо повний редизайн сайту (RSR). У цьому випадку ми можемо створити абсолютно новий інтерфейс на основі даних аудиту.
Познайомтеся з нашими провідними фахівцями
У нас працюють дизайнери з досвідом роботи не менше 8 років. Ми створили власну систему передачі UX знань і досвіду між фахівцями всередині компанії.
Юра
Senior UX/UI Designer (Team Lead)
Досвід роботи: 10 років
Досвід роботи: 10 років
Денис
COO, керівник відділу UX/UI
Досвід роботи: 9 років
Досвід роботи: 9 років
Максим
Senior UX Designer and Analyst (Team Lead) Досвід роботи: 9 років
Таня
UX Designer and Analyst
Досвід роботи: 6 років
Досвід роботи: 6 років
Партнери Google з UX−консультування
У 2021 році брали участь у Програмі розвитку ритейлу, консультуємо з питань UX/UI та оптимізації конверсії. У межах заходу провели UX-аудит для наступних клієнтів:
Партнери Google з UX−консультування
UX аудит сайту: Найпоширеніші питання
Як замовити аудит юзабіліті сайту?
Усе, що вам потрібно зробити, щоб замовити послугу UX аудиту сайту, це зв'язатися з нами й надіслати запит. Ви можете зробити це будь-яким із наступних способів:
- Заповнити форму на сайті та натиснути кнопку «Замовити аудит юзабіліті»;
- Зв'язатися з нашим менеджером за телефоном;
- Написати нам електронною поштою, у Facebook або Instagram.
Після цього наш менеджер зв'яжеться з вами для обговорення деяких деталей, щоб ми могли почати роботу над вашим проєктом.
Скільки триває процедура юзабіліті-аудиту?
Тривалість залежить від того, яка послуга з аудиту юзабіліті обрана: повний аудит юзабіліті сайту або експрес-аудит юзабіліті сайту, а також від розміру проєкту. Зазвичай аудит юзабіліті сайту займає близько двох тижнів. Процес аудиту дизайну сайту складається з наступних етапів:
- Створення брифу проєкту;
- Збір та аналіз ключових метрик сайту, дослідження ніші, конкурентів і цільової аудиторії;
- Оцінка користувацького досвіду сайту: огляд інтерфейсу сайту і виявлення помилок юзабіліті;
- Створення гнучкого звіту з кількісними метриками та висновками у форматі Dashboard;
- Розробка гіпотез;
- Формування структурованого і докладного звіту: перелік проблем і практичних рекомендацій, спрямованих на поліпшення юзабіліті сайту на основі результатів оцінки користувацького досвіду.
Після завершення аудиту юзабіліті сайту ви отримаєте детальний звіт у форматі Google Sheets або у будь-якому іншому зручному для вас форматі (за запитом).
Аудит сайту юзабіліті (UX/UI-аудит) дає вам уявлення про те, як слід продовжувати роботу над проектом. Після отримання всіх даних і рекомендацій від нашої команди ви можете або самостійно допрацювати сайт, або замовити у нас послуги ESR або RSR.
Скільки коштує аудит юзабіліті?
«Аудит юзабіліті сайту ціна», «юзабіліті аудит вартість», «юзабіліті аудит ціна» тощо. — це найтиповіші запити, на які ви не зможете знайти однозначних відповідей, тому що ціна може варіюватися від $2700 до $3500, залежно від конкретної компанії і самого проєкту. Отже, ціна аудиту юзабіліті сайту в нашій студії формується на основі низки факторів, які полягають у наступному:
- Відвідуваність проєкту;
- Кількість сторінок;
- Сфера, тематика та ніша бізнесу;
- Кількість зрізів, які охоплює аудит юзабіліті сайту.
Тому ціна аудиту юзабіліті eCommerce залежить від унікальних даних, метрик і цілей проєкту. Щоб дізнатися вартість UX аудиту сайту, будь ласка, просто залиште нам заявку.
Що потрібно для проведення аудиту юзабіліті інтернет-магазину?
Щоб не просто замовити юзабіліті аудит, а й отримати найточніші та індивідуальні рекомендації, вам необхідно зробити наступне:
- Визначити цілі та завдання юзабіліті аудиту;
- Описати поточну ситуацію і проблеми проєкту;
- Поділитися своїми планами щодо розвитку проєкту.
Як провести юзабіліті аудит сайту?
У вас є два варіанти на вибір:
- Замовити аудит юзабіліті сайту;
- Провести його самостійно, використовуючи спеціальні інструменти, шаблон юзабіліті аудиту та/або контрольний список юзабіліті аудиту.
Перший варіант краще, і на це є декілька причин. Перш за все, у цьому випадку ви отримаєте експертну оцінку сайту, що містить не тільки виявлені проблеми, а й юзабіліті аудит сайту з рекомендаціями щодо їх вирішення.
Кому і в якому випадку слід замовити аудит юзабіліті сайту?
Виходячи з нашого досвіду, UX аудит — це запит клієнта, і її варто замовити, якщо ви маєте намір досягти наступних цілей:
- Бажаєте підвищити коефіцієнт конверсії без радикального редизайну сайту;
- Бажаєте збільшити потенціал проєкту без збільшення бюджету на маркетинг;
- Прагнете виявити й визначити реальні проблеми (наприклад, трафік зростає, а продажі — ні);
- Плануєте масштабувати бізнес.
Аудит доступності сайту та аудит юзабіліті — це одне й те саме?
Не зовсім, але UX аудит дизайну та аудит доступності сайту пов'язані між собою. Слід розуміти, що термін доступність включає в себе юзабіліті. Для того, щоб зробити сайт не тільки зручним для користувача, а й доступним, необхідно також дотримуватися стандартів WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.0, які вважаються міжнародними стандартами — ISO: ISO/IEC 40500.