Створюємо UX/UI, який виділить вас поміж інших

Дизайн – більше, ніж зовнішній вигляд сайту. Це поєднання аналізу поведінки користувачів, даних аналітики, бізнес-стратегій та взаємодії між командами. 70% робіт, як айсберг, приховані від ваших очей. Хочете дізнатися що саме?

Наш процес

Етап №1: Аналізуємо ваш проєкт з бізнес перспективи

MVP, новий проєкт

Розберемо будь-яку специфікацію проєкту й допоможемо створити новий продукт, що немає аналогів. Зробимо юзабіліті вашою конкурентною перевагою ще на етапі MVP, щоб у вас не було перешкод під час виходу на онлайн ринок.

Для нового проєкту ми проводимо інтерв’ю зі:

  • Стейкхолдерами;
  • Клієнтами;
  • Менеджерами (продавцями в офлайн-магазинах, відділами продажів тощо).

Якщо проєкт вже існує

Не боїмося виходити «в поля», щоб дійсно поринути в атмосферу бренду. Або робити таємні закупки, щоб краще зрозуміти tone-of-voice продукту, виявити сильні сторони сервісу та транслювати їх в онлайн.



Глибоко копаємо аналітику. Відстежуємо:

  • Воронки продажу Google Analytics та поведінку користувачів;
  • GTM-події;
  • Теплові карти та записи сесій.

Як ми це робимо?

На прикладі Samsung Experience Store
1
/
1

Приклад №1

Користувачі різко втрачали інтерес вже після першого екрана — 60% користувачів у десктоп і 47% у мобайл не доскролювали до низу другого екрана.

Точка росту: Донести інформацію про переваги та сервіси компанії, щоб зацікавити користувачів.

Приклад №2

До блоку розділів доходили лише 17% користувачів у десктоп, 25% у мобайл.

Точка росту: Передбачити точки входу у каталог для маркетингу з акцентом на ключову інформацію пропозиції.

Приклад №3

Користувачі майже не клікали на популярні товари та новинки.

Точка росту: Впровадити динамічні блоки новинок та популярних товарів, які більше привертатимуть увагу користувачів.

Приклад №4

Користувачі переглядали банери. Це найклікабельніший елемент сторінки.

Точка росту: Продумати гайд для оформлення банерів. Переосмислили блок з перевагами Samsung Experience Store над конкурентами, щоб вказати користувачам на об’єктивні причини обрати офіційну платформу.

За результатами першого етапу ми отримуємо:

  • Потреби та очікування бізнесу, клієнтів та технічні вимоги;
  • Список конкурентів;
  • Аналітичні звіти (кількісні та якісні дані);
  • Карту поведінки користувачів;
  • JTBD («робота до виконання») та сценарії користувачів (докладна взаємодія користувача з продуктом або послугою для досягнення певної мети), щоб остаточно зрозуміти, які цілі має задовольняти продукт.

Бажаєте отримати такий же результат?

Залиште заявку і наш менеджер зв'яжеться з вами для обговорення деталей

Етап №2: UX mapping

Етап №3: Прототипування

Етап №3: Прототипування

Крок 1

Створюємо прототипи низької точності, щоб відобразити інформаційну та навігаційну архітектуру ключових сторінок сайту і переконатися, що все відповідає очікуванню клієнтів.

Результат: Замовник вже на ранніх етапах наочно бачить, як буде функціонувати майбутній сайт та особисто узгоджує ті чи інші правки. Такий підхід дозволяє мінімізувати фінансові та часові ризики, адже скорочує час на узгодження подальших робіт на більш складних етапах створення інтерфейсу.

Крок 2

Після створення прототипів низької точності ми переходимо до створення високоточних і детальних прототипів.

В результаті ви отримуєте розуміння інтерфейсу ключових сторінок проєкту. Тобто вже на цьому етапі ви впевненні, що отримаєте проєкт, який відповідає вимогам вашого бізнесу та потребам користувачів.

Підсумок

Працюючи над великими проєктами наша команда може розробити понад 200 детально продуманих прототипів різних блоків і сторінок. Це дозволяє нам:

- спроєктувати поведінку користувачів на різних етапах взаємодії з платформою;
- спростити наступні етапи розробки;
- протестувати шляхи користувача на прототипах.  

Такий підхід дозволяє нам оцінити зручність використання сайту, забезпечити інтуїтивно зрозумілий дизайн і потенційно заощадити кошти, розв’язавши проблеми UX на ранніх етапах роботи над проєктом.

Етап №4: Стилістика, яка передає настрій бренду
Наші UX та UI фахівці працюють у тісній співпраці, бо створити відповідний вайб можливо тільки досконало розуміючі особливості проєкту.
1
/
1
Мудборди
Отримавши всю необхідну інформацію, UI відділ розпочинає створення мудбордів, щоб остаточно визначити стилістику майбутнього продукту. Тобто замовники отримують декілька варіантів на вибір і можуть обрати те, що їм до вподоби.
Концепт
Робимо стилістику на прикладі головної сторінки, щоб показати шрифти, настрій,  колірну палітру, іконки, відступи, акценти тощо. Презентуємо дизайн замовнику, і якщо його все влаштовує, ми переходимо до розробки дизайну інших сторінок.
Ітерації
Ми реалісти, тому чесно кажемо, що не завжди потрапляємо в яблучко з першої спроби. Але ви можете бути впевненні, що максимум за 3 ітерації отримаєте те, що вам потрібно.  
Дизайн основного flow
Створюємо дизайн всіх сторінок, які входять в основний флоу: стани, переходи, вірні акценти на кнопках покупки та важливій інформації для прийняття рішення та ін.
В результаті бізнес розуміє, як користувач буде рухатися сайтом, на що звертатиме увагу.
Дизайн другорядних сторінок
Коли ключові сторінки фіналізовані, ми розпочинаємо роботу над дизайном інших сторінок/екранів у всіх можливих станах і з урахуванням усіх деталей. Це можуть бути: блог, статті, особистий кабінет, контентні та службові сторінки.

Етап №5: Анімація

Залежно від проєкту та обраних рішень, ми можемо створити анімовані прототипи, щоб наочно продемонструвати окремі взаємодії користувачів з інтерфейсом, які складно пояснити словами. Сюди входять плавні переходи між сторінками, приваблива анімація під час скролінгу сторінки, pop-up елементи, розкривне меню тощо.

Іншими словами, є речі, які краще продемонструвати замовнику, щоб переконатися, що він розуміє, як насправді працюватиме майбутній сайт.

Етап №6: UI гайд: плавний перехід від дизайну до розробки

Створюємо UI guide, який охоплює основні аспекти дизайну: кольори, шрифти, міжрядкові інтервали, відступів, що відбувається під час різних дій і переходів на основі сценаріїв поведінки користувачів, інтерактивні/pop-up елементи, натискання кнопок та інше

Цей деталізований гайд забезпечує плавний перехід від дизайну до розробки, не залишаючи місця для здогадок щодо особливостей дизайну та взаємодії з користувачем. Та допомагає у майбутньому підтримувати інтерфейс у належному стані.

Етап №7: Авторський нагляд

Оскільки ми відповідаємо за кінцевий вигляд дизайн проєкту, нам важливо, щоб усі UX/UI рішення та ідеї були правильно імплементовані. 



Саме тому ми проводимо авторський нагляд за виконанням робіт на всіх етапах розробки: взаємодіємо з командою розробників та даємо фідбек у разі виявлення помилок, щоб досягнути поставлених цілей проєкту.

Створімо дизайн для вашого digital проєкту

Використайте всі переваги нашого процесу, щоб отримати ефективний UX/UI дизайн від Турум−бурум. Готові втілити свою ідею в життя?

відгуки

1
/
1

Команда Турум-бурум дуже підтримала нашу команду в Reply у наданні консультацій з персоналізації та конверсії для наших корпоративних клієнтів і допомогла нам збільшити масштаби наших послуг. Працюємо над новими гіпотезами оптимізації, a/b тестами, кампаніями з персоналізації, звітами про результати, контролем якості за допомогою Optimizely та Adobe Target.

Команда Турум-бурум дуже підтримала нашу команду в Reply у наданні консультацій з персоналізації та конверсії для наших корпоративних клієнтів і допомогла нам збільшити масштаби наших послуг. Працюємо над новими гіпотезами оптимізації, a/b тестами, кампаніями з персоналізації, звітами про результати, контролем якості за допомогою Optimizely та Adobe Target.

Anian Leistner
MD and Partner у Portaltech, Reply

Турум-бурум дуже крута команда! Дякую Денису Студеннікову та його команді за роботу над проєктом! Ви найкращі

Турум-бурум дуже крута команда! Дякую Денису Студеннікову та його команді за роботу над проєктом! Ви найкращі

Віталій Арчаков
Керівник роздрібної мережі Samsung Experience Shop

За рік співпраці нам вдалося усунути більшість критичних помилок як в інтерфейсі, так і в логіці роботи деяких функцій сайту. Це дало змогу отримати зростання за всіма основними метриками сайту: ARPU +71,43%, CR +55,4%, CR checkout +128%.

За рік співпраці нам вдалося усунути більшість критичних помилок як в інтерфейсі, так і в логіці роботи деяких функцій сайту. Це дало змогу отримати зростання за всіма основними метриками сайту: ARPU +71,43%, CR +55,4%, CR checkout +128%.

Макс Гавриш
Керівник відділу електронної комерції в INTERTOP

Після редизайну сайту вдалося підвищити коефіцієнт транзакцій на 17,76%. Крім цього, було вирішено проблему відстеження. Тепер усі конверсії, поведінку клієнта значно простіше відстежувати.

Після редизайну сайту вдалося підвищити коефіцієнт транзакцій на 17,76%. Крім цього, було вирішено проблему відстеження. Тепер усі конверсії, поведінку клієнта значно простіше відстежувати.

Єлизавета Коросташова
CMO DENIKA.UA

З компанією співпрацюю вже понад 5 років. За цей час з хлопцями запущено не один проєкт. Завжди звертаюся за консультаціями та за їхньою експертною думкою. У своїй справі вони професіонали. Вдячний за новий сайт Техно Їжак! Вийшло справді добре.

З компанією співпрацюю вже понад 5 років. За цей час з хлопцями запущено не один проєкт. Завжди звертаюся за консультаціями та за їхньою експертною думкою. У своїй справі вони професіонали. Вдячний за новий сайт Техно Їжак! Вийшло справді добре.

Артем Кравцов
СТО у Техно Їжак


Колишній сайт Dobovo.com застарів візуально та функціонально. Робота над проєктом відбувалася ітераційно, всі терміни було дотримано. Турум-бурум підтвердили свій професіоналізм. KPI сайту значно покращилися. Ми не зупиняємось на досягнутому та продовжуємо розвивати проєкт разом із Турум-бурум.


Колишній сайт Dobovo.com застарів візуально та функціонально. Робота над проєктом відбувалася ітераційно, всі терміни було дотримано. Турум-бурум підтвердили свій професіоналізм. KPI сайту значно покращилися. Ми не зупиняємось на досягнутому та продовжуємо розвивати проєкт разом із Турум-бурум.

Дмитро Малахов
CEO & Founder at Dobovo.com

Ось уже 1.5 року ми тісно співпрацюємо з Турум-бурум. Робили з хлопцями і дизайн, і розробку сайту. Сподобався підхід до клієнта, що заглиблюються у бізнес, його болі та задачі, оперативно реагують на ситуативні трабли. Завжди відкриті до зворотнього зв'язку і відповідально ставляться до виконання будь-яких робіт. Рекомендуємо 100%!

Ось уже 1.5 року ми тісно співпрацюємо з Турум-бурум. Робили з хлопцями і дизайн, і розробку сайту. Сподобався підхід до клієнта, що заглиблюються у бізнес, його болі та задачі, оперативно реагують на ситуативні трабли. Завжди відкриті до зворотнього зв'язку і відповідально ставляться до виконання будь-яких робіт. Рекомендуємо 100%!

Роман Йовенко
Project Manager у Dicentra.UA

Турум-бурум – команда зробила унікальні ілюстрації для категорій та плитку з цікавою формою для головного меню. Досконало продумали всі переходи між сторінками. Крім того, ми довго не могли визначитися з новим форматом подачі наших купальників. У цій ситуації вони не кинули нас у біді і дали свою експертну пораду у цьому питанні. Тепер вони виглядають ще реалістичнішими.

Турум-бурум – команда зробила унікальні ілюстрації для категорій та плитку з цікавою формою для головного меню. Досконало продумали всі переходи між сторінками. Крім того, ми довго не могли визначитися з новим форматом подачі наших купальників. У цій ситуації вони не кинули нас у біді і дали свою експертну пораду у цьому питанні. Тепер вони виглядають ще реалістичнішими.

Оксана Копаницька
Виконавчий директор у Julietta Lingerie

Компанію Турум-бурум нам порекомендували, як експертів у UX/UI для e-commerce. Нам сподобалася робота зі створення інтернет-магазину Rezina.cc. Крім цього, ми побачили, що у хлопців є досвід у взуттєвій тематиці. Нам запропонували доопрацювати старий інтерфейс, але хотіли новий якісний продукт. Для нас важливо було викотити новий сайт до початку сезону в останній тиждень серпня. Усі терміни здачі проєкту було дотримано.

Компанію Турум-бурум нам порекомендували, як експертів у UX/UI для e-commerce. Нам сподобалася робота зі створення інтернет-магазину Rezina.cc. Крім цього, ми побачили, що у хлопців є досвід у взуттєвій тематиці. Нам запропонували доопрацювати старий інтерфейс, але хотіли новий якісний продукт. Для нас важливо було викотити новий сайт до початку сезону в останній тиждень серпня. Усі терміни здачі проєкту було дотримано.

Arsen Mkrtychyan
CEO в Patrick.com.ua

Ми повністю поклалися на знання та досвід Турум-бурум у розробці структури та дизайну інтернет-магазину. Найскладніше було інтегрувати сайт з Турецькою програмою (аналог 1С), оскільки спочатку вона не була заточена під інтеграцію з сайтом. На етапі розробки ми почали змінювати процеси, пов'язані з онлайн-продажами. Ще до запуску нам вдалося збільшити кількість замовлень у 3 рази, а вже після запуску цифра була у 5 разів вищою. Щиро дякую всій команді Турум-бурум!

Ми повністю поклалися на знання та досвід Турум-бурум у розробці структури та дизайну інтернет-магазину. Найскладніше було інтегрувати сайт з Турецькою програмою (аналог 1С), оскільки спочатку вона не була заточена під інтеграцію з сайтом. На етапі розробки ми почали змінювати процеси, пов'язані з онлайн-продажами. Ще до запуску нам вдалося збільшити кількість замовлень у 3 рази, а вже після запуску цифра була у 5 разів вищою. Щиро дякую всій команді Турум-бурум!

Nizami Rzayev
Head of eCommerce у Baku Electronics

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please