UA
Створюємо UX/UI, який виділить вас поміж інших
Дизайн – більше, ніж зовнішній вигляд сайту. Це поєднання аналізу поведінки користувачів, даних аналітики, бізнес-стратегій та взаємодії між командами. 70% робіт, як айсберг, приховані від ваших очей. Хочете дізнатися що саме?
Пориньмо у деталі разом
Наш процес
Етап №1: Аналізуємо ваш проєкт з бізнес перспективи
MVP, новий проєкт
Розберемо будь-яку специфікацію проєкту й допоможемо створити новий продукт, що немає аналогів. Зробимо юзабіліті вашою конкурентною перевагою ще на етапі MVP, щоб у вас не було перешкод під час виходу на онлайн ринок.
Для нового проєкту ми проводимо інтерв’ю зі:
- Стейкхолдерами;
- Клієнтами;
- Менеджерами (продавцями в офлайн-магазинах, відділами продажів тощо).
Якщо проєкт вже існує
Не боїмося виходити «в поля», щоб дійсно поринути в атмосферу бренду. Або робити таємні закупки, щоб краще зрозуміти tone-of-voice продукту, виявити сильні сторони сервісу та транслювати їх в онлайн.
Глибоко копаємо аналітику. Відстежуємо:
- Воронки продажу Google Analytics та поведінку користувачів;
- GTM-події;
- Теплові карти та записи сесій.
За результатами першого етапу ми отримуємо:
- Потреби та очікування бізнесу, клієнтів та технічні вимоги;
- Список конкурентів;
- Аналітичні звіти (кількісні та якісні дані);
- Карту поведінки користувачів;
- JTBD («робота до виконання») та сценарії користувачів (докладна взаємодія користувача з продуктом або послугою для досягнення певної мети), щоб остаточно зрозуміти, які цілі має задовольняти продукт.
Бажаєте отримати такий же результат?
Залиште заявку і наш менеджер зв'яжеться з вами для обговорення деталей
Етап №2: UX mapping
01
Користувач хто? Досліджуємо цільову аудиторію.
Дослідження цільової аудиторії включає збір та аналіз інформації про користувачів для розуміння їх потреб, мотивацій та поведінки. Це допомагає створити продукт, що відповідає очікуванням користувачів. Основні кроки: Визначення цілей дослідження; Збір даних (опитування, інтерв'ю, аналіз тощо); Аналіз даних і виявлення інсайтів; Сегментація аудиторії.
Результат: Розуміння користувачів та виявлення інсайтів, що допомагають у прийнятті обґрунтованих рішень на наступних етапах розробки продукту.
02
One-to-one з покупцем. Створення персони покупця (опціонально)
Хтось скаже, що це зайва витрата часу та коштів, деякі компанії, навпаки, наполягають на цьому етапі.
Виходячи з досвіду Турум-бурум – створення персони покупця має сенс для великих проєктів. Це допомагає краще зрозуміти цільову аудиторію, а також згрупувати користувачів на основі їхньої поведінки, мотивації та цілей.
Наприклад, для створення ефективного інтерфейсу для Samsung Experience Store, ми мали чітко розуміти для чого клієнтам використовувати саме офіційний магазин, а не будь-який інший інтернет-магазин електроніки, який продає продукцію Samsung.
Результат: Глибше занурення у ЦА, їх потреби, вимоги, задачі та цілі.
03
Карта шляху користувача (CJM)
Customer journey map (CJM) дозволяє сфокусуватися на окремих недоліках інтерфейсу та оптимізувати час та бюджет замовника.
Результат: Чітке розуміння з якими викликами, емоціями та бар’єрами стикаються представники вашої ЦА при взаємодії з сайтом на кожному етапі. CJM лягає в основу створення нової інформаційної архітектури та майбутнього інтерфейсу.
04
Знати конкурентів в обличчя
Конкурентний аналіз дає змогу визначити унікальні візуальні та функціональні елементи, які варто додати до нового продукту, щоб зробити проєкт унікальним та відмінним від інших брендів.
Результат: Фічлист для проєкту, щоб бути на одній хвилі з ринком та мати змогу відбудуватися від конкурентів.
Етап №3: Прототипування
Етап №3: Прототипування
Крок 1
Створюємо прототипи низької точності, щоб відобразити інформаційну та навігаційну архітектуру ключових сторінок сайту і переконатися, що все відповідає очікуванню клієнтів.
Результат: Замовник вже на ранніх етапах наочно бачить, як буде функціонувати майбутній сайт та особисто узгоджує ті чи інші правки. Такий підхід дозволяє мінімізувати фінансові та часові ризики, адже скорочує час на узгодження подальших робіт на більш складних етапах створення інтерфейсу.
Крок 2
Після створення прототипів низької точності ми переходимо до створення високоточних і детальних прототипів.
В результаті ви отримуєте розуміння інтерфейсу ключових сторінок проєкту. Тобто вже на цьому етапі ви впевненні, що отримаєте проєкт, який відповідає вимогам вашого бізнесу та потребам користувачів.
Підсумок
Працюючи над великими проєктами наша команда може розробити понад 200 детально продуманих прототипів різних блоків і сторінок. Це дозволяє нам:
- спроєктувати поведінку користувачів на різних етапах взаємодії з платформою;
- спростити наступні етапи розробки;
- протестувати шляхи користувача на прототипах.
Такий підхід дозволяє нам оцінити зручність використання сайту, забезпечити інтуїтивно зрозумілий дизайн і потенційно заощадити кошти, розв’язавши проблеми UX на ранніх етапах роботи над проєктом.
Етап №5: Анімація
Залежно від проєкту та обраних рішень, ми можемо створити анімовані прототипи, щоб наочно продемонструвати окремі взаємодії користувачів з інтерфейсом, які складно пояснити словами. Сюди входять плавні переходи між сторінками, приваблива анімація під час скролінгу сторінки, pop-up елементи, розкривне меню тощо.
Іншими словами, є речі, які краще продемонструвати замовнику, щоб переконатися, що він розуміє, як насправді працюватиме майбутній сайт.
Етап №6: UI гайд: плавний перехід від дизайну до розробки
Створюємо UI guide, який охоплює основні аспекти дизайну: кольори, шрифти, міжрядкові інтервали, відступів, що відбувається під час різних дій і переходів на основі сценаріїв поведінки користувачів, інтерактивні/pop-up елементи, натискання кнопок та інше
Цей деталізований гайд забезпечує плавний перехід від дизайну до розробки, не залишаючи місця для здогадок щодо особливостей дизайну та взаємодії з користувачем. Та допомагає у майбутньому підтримувати інтерфейс у належному стані.
Етап №7: Авторський нагляд
Оскільки ми відповідаємо за кінцевий вигляд дизайн проєкту, нам важливо, щоб усі UX/UI рішення та ідеї були правильно імплементовані.
Саме тому ми проводимо авторський нагляд за виконанням робіт на всіх етапах розробки: взаємодіємо з командою розробників та даємо фідбек у разі виявлення помилок, щоб досягнути поставлених цілей проєкту.
Створімо дизайн для вашого digital проєкту
Використайте всі переваги нашого процесу, щоб отримати ефективний UX/UI дизайн від Турум−бурум. Готові втілити свою ідею в життя?