UA
Оптимізація конверсії
сайту
Розпочніть поступово вдосконалювати UX/UI, щоб збільшити свій дохід
Хто ми такі?
Турум-бурум — агентство з оптимізації конверсії, яке здатне ефективно перетворювати відвідувачів вашого сайту в реальних покупців.
Наша компанія — партнери Google з UX консультування, учасники Програми розвитку ритейлу
процес оптимізації конверсії за ESR?
Розгорнутий план зі збільшення доходів:
- 30-50 гіпотез зі скріншотами та детальними рекомендаціями
- Looker Studio Dashboard для моніторингу основних KPI
Дізнатися більше
Інтеграція рекомендацій
UX-аудиту
- Усунення помилок на чекауті, сторінці товару, головній сторінці й т.д.
- Нові UX/UI рішення та їх втілення
- A/B тестування (при необхідності) і аналіз ефективності рішень
Постійна оптимізація інтерфейсу:
- Безперервний збір та аналіз кількісних та якісних даних
- Покриття нових бізнес-завдань чи ідей з боку бізнесу
- Створення нових гіпотез та їх пріоритизація
- Пошук нових UX/UI рішень та A/B тестування (за необхідності)
Оптимізація конверсії на реальних прикладах
Нижче наведено лише кілька гіпотез щодо оптимізації конверсії сайтів в eCommerce, які знайшли своє підтвердження у результатах тесту та даних аналітики.
interTop
TR збільшився на 74%
За даними аналітики, 3% відвідувачів сайту Intertop.ua активно користувалися пошуком, що становило близько 60 000 людей на місяць. У цього сегмента, лояльної до бренду аудиторії, коефіцієнт конверсії був у 6 разів вищий, ніж в інших користувачів.
Ми дослідили пошукові запити, перевірили якість реалізації на сайті та виявили декілька проблем:
- Пошукові категорії не завантажувалися, тому відображалися некоректні результати пошуку.
- Не було функції швидкого доступу до категорій товарів.
Ми опрацювали близько 20 можливих сценаріїв взаємодії користувачів з пошуковим полем і підготували новий дизайн-макет для оптимізації інтерфейсу з метою збільшення конверсії.
Коефіцієнт конверсії користувачів, які користуються пошуковим рядком сайту, збільшився на 74,64%.
veloplaneta
AOV збільшився на 19,7%
Ми розпочали проєкт з оптимізації картки товару, оскільки вона є основною точкою прийняття рішення. В результаті аналізу ми виявили ряд помилок:
- Через сірий колір варіанти розмірів рами велосипеда виглядали неактивними.
- Замість каруселі з зображеннями товару було доступне тільки одне фото.
- Мініатюра фото займала занадто багато місця і зміщувала кнопки вибору параметрів та купівлі занадто далеко від зони прийняття рішення.
- Розділ «Супутні товари» був недостатньо привабливим та не заохочував до дії.
Ми змінили колір доступних розмірів рами, попрацювали з пріоритетністю блоків на сторінці, а також додали фіксовану кнопку додавання в кошик для «Супутніх товарів».
У результаті, середній чек збільшився на 19,7%.
infoshina
Micro CR збільшилася на 85%
Ми розпочали проєкт з оптимізації картки товару, оскільки вона є основною точкою прийняття рішення.
Під час аналізу було виявлено низку помилок, основними з яких були такі:
- Інформація про товар, ціна та кнопка «Купити» були розміщені у верхній частині екрану.
- Наявність зайвих блоків, які відволікали користувача від цільової дії.
- Інформація на сторінці була погано структурована і не організована.
Для оптимізації конверсії ми перемістили кнопку «Купити» в нижню частину екрана на мобільній версії.
В результаті мікро CR зросла на 85%.
Збільшмо ваш коефіцієнт конверсії
Залишіть заявку — і наш CRO спеціаліст зв'яжеться з вами для безкоштовної консультації.
Переваги підходу ESR
Витрати окупаються протягом місяців, а не роками
Вам не потрібно виділяти бюджет на довгостроковий редизайн сайту. Ви поступово інвестуєте, поетапно покращуючи інтерфейс і повертаєте вкладені гроші з прибутком. Іноді вартість робіт за ESR відбивається вже з першим А/В тестуванням інтерфейсу.
Жодних ризиків, пов'язаних з редизайном
Користувачі поступово звикають до змін в інтерфейсі, і конверсія не постраждає. Поетапний процес змін дозволяє відразу перевіряти ефективність прийнятих рішень, порівнюючи показники веб-аналітики й A/B-тестування.
Ви не зупиняєте проєкт та бізнес розвитку
Постійно удосконалюючи інтерфейс, ви пропонуєте покупцям релевантні товари, передбачаєте їх потреби й робите їх онлайн-шлях до покупки простіше. Такий підхід допомагає вам зайняти позиції серед кращих сайтів ніші або наблизитись до них.
Партнери та клієнти
Ми надаємо послуги CRO для провідних брендів та співпрацюємо з лідерами індустрії.
Ваш перший крок до ESR — UX-аудит
Це цінний інструмент, який виявляє недоліки інтерфейсу, та показує, які саме елементи сайту чи додатку викликають головний біль у користувача та гальмують конверсію. Під час UX-аудиту ми підключаємо такі інструменти, як Google Analytics, Google Tag Manager, Clarity та ін.
В результаті ви отримаєте покроковий план збільшення доходу проєкту:
Наочна презентація
Візуальна презентація зі скріншотами найбільш критичних помилок інтерфейсу та детальними рекомендаціями щодо їх усунення.
Google Sheets зі списком гіпотез
Перелік всіх сформованих гіпотез зі скриншотами помилок та рівнем їх впливу на конверсію. Звіт також містить рекомендації, best practices, зрізи з аналітики, теплові карти тощо.
Динамічний дашборд
Looker Studio Dashboard для візуального відстеження ключових показників сайту у динаміці.
Відеодзвінок з роз’ясненнями
Відеопояснення UX-фахівцем основних помилок та подальших кроків щодо оптимізації конверсії
Що робити після UX аудиту сайту?
Після того, як у вас на руках виявиться готова інструкція до дії, може бути кілька варіантів розвитку подій:
01
Ми повністю беремо на себе процес ESR: від розробки дизайн-макетів та тестування до їх впровадження та авторського нагляду.
02
Ми готуємо дизайн сторінок, а їх тестування, верстку, розробку під нашим керівництвом може провести ваша команда.
03
Ви забираєте свій план збільшення доходу з рекомендаціями й роз'ясненнями експерта та розпоряджаєтеся їм на свій розсуд.
Найпоширеніші питання
Що таке оптимізація конверсії?
Почнемо з найпопулярнішого визначення оптимізації коефіцієнта конверсії:
Оптимізація конверсії (CRO) — це практичний метод збільшення відсотка користувачів, які виконують цільову дію на сайті. Такими діями можуть бути: покупка товару, підписка на послугу, перехід за посиланням тощо.
Основним недоліком цього визначення є зосередженість на цифрах і втрата з поля зору користувачів, які стоять за цими показниками. Саме тому ми більше орієнтуємося на оптимізацію конверсії, орієнтовану на користувача.
Визначення оптимізації конверсії, орієнтованої на користувача, звучить наступним чином:
Це такий метод, який фокусується в основному на тому, що спонукає, зупиняє і мотивує клієнтів. Іншими словами, збільшення показника конверсії відбувається завдяки акцентуванню уваги на юзабіліті, що створює цінність для користувача.
Чому так важливо займатися оптимізацією показника конверсії?
Говорячи про важливість оптимізації конверсії інтернет-магазину, слід пам'ятати, що веб-сайт є своєрідним містком між відвідувачами та продуктом. Враховуючи той факт, що eCommerce — це не статичне рішення, а постійний динамічний процес, існує щонайменше 3 причини, чому для бізнесу важливо і вигідно постійно оптимізувати інтернет-магазин, а саме
- Клієнто-орієнтований дизайн веб-сайту конвертує більше користувачів у покупців при однаковому трафіку.
- Зручний для користувача веб-сайт краще ранжується в пошукових системах і підвищує ефективність генерування трафіку.
- Надаючи користувачам якісний онлайн-сервіс, ви забезпечуєте їм більш позитивний досвід, підвищуючи при цьому їх лояльність до бренду.
Отже, якщо ви постійно оптимізуєте свій сайт, ви можете сміливо розраховувати на такі переваги оптимізації конверсії, як
- Актуалізований продукт, який відповідає очікуванням користувачів;
- Більше лояльних клієнтів;
- Вищі показники конверсії;
- Вплив на SEO.
Як можна оцінити ефективність оптимізації показника конверсії?
Гарний коефіцієнт конверсії — це той, який вище, ніж ваш попередній. Ось чому дуже важливо порівнювати KPI вашого проекту до процесу оптимізації конверсії та після кожної ітерації змін в UX/UI.
Нижче наведені основні метрики для відстеження, які обов'язково допоможуть вам проаналізувати ефективність оптимізації конверсії:
- CR (коефіцієнт конверсії);
- Коефіцієнт відмов;
- Коефіцієнт виходу;
- Глибина перегляду;
- Середній чек;
- Показники для десктопних/мобільних/планшетів;
- ARPU (Average revenue per user, середній дохід на користувача).
Використовуйте цю формулу для підрахунку впливу CRO на ваш прибуток.
Коли варто оптимізувати коефіцієнт конверсії?
Існує як мінімум чотири випадки, коли варто проводити оптимізацію конверсії, а саме такі:
- Йдеться про ключові KPI сайту. Якщо ви помічаєте, що у вас якісний продукт, але клієнти не переходять на нього, це означає, що коефіцієнт конверсії не такий високий, як очікувалося, і/або занадто високий показник відмов. Це свідчить про те, що існують певні проблеми, пов'язані з юзабіліті.
- Коли ви впровадили певні зміни, але вони не виправдали ваших очікувань, не принесли очікуваного прибутку тощо.
- Якщо ви не змінювали інтерфейс протягом тривалого періоду часу.
- Якщо ви хочете масштабувати свій бізнес і збільшити прибуток.
Як оптимізувати коефіцієнт конверсії?
Мета оптимізації коефіцієнта конверсії — збільшити відсоток користувачів, які купують продукт. Існує багато різних підходів CRO, які ви можете використовувати. Однак є кілька основних кроків, яких слід дотримуватися в першу чергу. Ось кілька порад щодо оптимізації коефіцієнта конверсії:
- Незалежно від того, який підхід до оптимізації конверсії ви використовуєте, вам слід почати з аналізу клієнтів та їх поведінки. Потім проведіть UX-аудит.
- Побудуйте кілька гіпотез і стратегій по оптимізації конверсії, щоб потім почати покращувати інтерфейс відповідно до результатів дослідження, аби виправдати очікування користувачів.
- Усуньте критичні помилки інтерфейсу відповідно до звіту про оптимізацію конверсії, створіть нові UX/UI рішення, проведіть A/B тестування і виміряйте результати до і після реалізації нових макетів дизайну.
- Повертайтеся до початку і знову і знову аналізуйте поведінку ваших користувачів.
Саме так працює оптимізація конверсії. Якщо ви не володієте навичками правильного аналізу метрик проєкту, то краще звернутися до спеціалістів з оптимізації конверсії, оскільки вони мають великий досвід у цій сфері.
Скільки коштують послуги з оптимізації коефіцієнта конверсії?
Насправді це залежить від конкретного випадку. Оскільки не кожна компанія може дозволити собі найняти хоча б одного фахівця з оптимізації конверсії або аналітика з оптимізації конверсії, популярністю користуються CRO-агентства. Вартість оптимізації конверсії залежить від розміру проекту, бізнес-ніші, а також від агентства та послуги або пакету послуг, які ви замовляєте.
До пакету може входити наступні послуги:
- Консультація з оптимізації конверсії
- Аудит оптимізації коефіцієнта конверсії
- Комплексне дослідження воронки конверсії
- Аналіз теплової карти, карти кліків і карти скролу
- Аналіз сеансу запису екрану
- Дослідження за допомогою опитування та відгуків
- Вивчення конкурентів
- Створення гіпотез
- Визначення пріоритетності гіпотез
- Створення нових UX/UI рішень
- Тестування цільових сторінок за допомогою Google Optimize
- Проведення A/B тестів для досягнення певної статистичної відповідності
- Передача найкращих UX/UI рішень команді розробників для оновлення лендингів
- Вимірювання результатів до і після реалізації змін
До складу деяких інших пакетів можуть також входити такі послуги:
- Відстеження індексу лояльності NPS (Net Promoter Score)
- Відстеження ROI конверсії
- Дослідження територіального розташування користувачів
- Удосконалення процесу продажу
- Дослідження таємних покупців
- Дослідження цін
- Дослідження цільового трафіку
- Генерація лід-магнітів
- Підвищення якості конверсії
- Оптимізація цільових сторінок для поліпшення конверсії
- Оптимізація конверсії лендінгу
Рекомендуємо розпочати оптимізацію коефіцієнта конверсії з UX аудиту. Ознайомитися з розцінками цього першого кроку можна тут.