UA

Про проєкт
ORNER — український виробник офісного приладдя й товарів для дому та душі. Бренд на ринку із 2013 року. Їхня продукція популярна як в Україні, так і за її межами. Компанія створює унікальні концепції, дизайни та ілюстрації через власний відділ дизайну.
Співпрацює з Турум-бурум з 2021 року за ESR підходом та по принципу «Сервіс за підпискою» — тобто постійно підтримували інтерфейс, що існує, удосконалювали його відповідно до змін ринку та задач бізнесу (допрацювання лейблів, каталогу, меню, сервісних сторінок тощо).

Масштабування бізнесу та зміни інтерфейсу
- 2021: Повний UX аудит сайту і понад 50 гіпотез з оптимізації інтерфейсу. Обрали ESR підхід — поступові зміни, які не потребують значних інвестицій, що посприяло збільшенню мобільних транзакцій у 1,5 раза.
- 2023: Бізнес дуже масштабувався, змінилися цілі компанії та поведінка цільової аудиторії, розширився асортимент, тож з’явилися потреба в оптимізації стратегії розвитку інтерфейсу. Було проведено повторний аналіз юзабіліті та виявлено більше ніж 40 нових гіпотез та нових точок росту.

1. Захоплива головна сторінка — обличчя бренду
У 2021 році додали акцентні блоки, які підкреслювали унікальність бренду та слугували додатковими точками входу для користувачів. У 2023 інтегрували блок нагадування про залишений кошик і оновили UI kit для елементів дизайну.

2. Добре продуманий каталог та структуроване меню
У зв’язку з розширенням асортименту, додали кнопку «Каталог» зі структурованим списком категорій та підкатегорій із зображеннями, залишивши найактуальніші пропозиції як-от акції та хіти продажу у горизонтальному меню.

3. Сторінка видачі товарів: все до дрібниць та зручності користувача
У 2023 році закріпили кнопки фільтрів, сортування та каталогу при прокрутці, додали інтервал вибору ціни для зручного фільтрування відповідно до бюджету та вбудовані рекламні банери з релевантними товарами.



No items found.
4. Зручний кошик на будь-якому пристрої
У 2021, на основі даних аналітики було обрано кошик, що спливає (pop-up), з деталями замовлення і простим та зрозумілим закликом до дії.

У 2023 році зробили кнопку «Оформити замовлення» більш помітною, спростили перегляд товарів через клікабельні фото та змістили акцент на оформлені замовлення.

5. Чекаут і доставка: просто, лаконічно, зрозуміло
У 2021 році впровадили простий чекаут із кількома етапами та прогрес-баром. У 2023 році: переробили блок доставки з деталями у згорнутому стані, додали можливість редагувати кошик через поп-ап, а у mobile закріпили кнопку «Оформити замовлення» внизу екрана.

6. Зручна мобільна версія сайту — must-have
У проєкті ORNER особливу увагу приділили мобільній версії, розробивши її за принципом mobile-first, щоб забезпечити максимальну зручність для мобільних користувачів на всіх етапах воронки, хоч би який гаджет вони не використовували.

Адаптовані банери та фото товару під різні розміри екранів, зафіксовані кнопки call-to-action та навігації на ключових сторінках — усе, щоб користувачу було легко та просто обрати товар і зробити замовлення на ходу.


Отримані результати
Завдяки підходу ESR вдалося створити інтерфейс, який задовольняє потреби користувачів і бізнес-цілі, а також підвищити ключові KPI проєкту:
- Після першого редизайну у 2022 році кількість мобільних транзакцій збільшилась у 1,5 раза, а ще 10 тисяч користувачів доходили до чекауту, тобто завершували оформлення замовлення, що позитивно вплинуло на конверсію.
- Після редизайну у 2024 році у результаті зменшилась кількість відмов на 30% та збільшилась мікроконверсія додавання до кошика на 16%.
