UA

Про проєкт
NFTrends — це прогресивна компанія, яка об'єднує сферу розкоші та мистецтва з технологіями, використовуючи передові технології блокчейну для безпечної автентифікації прав власності на унікальні предмети.
NFTrends першопроходці у сфері цифрового обміну, компанія автентифікує та відстежує право власності як на фізичні, так і на цифрові предмети, відрізняючись від традиційних методологій автентифікації.
NFTrends першопроходці у сфері цифрового обміну, компанія автентифікує та відстежує право власності як на фізичні, так і на цифрові предмети, відрізняючись від традиційних методологій автентифікації.
Задача:
Розробити з нуля user experience (UX) та user interface (UI) для платформи NFTrends та особистих кабінетів для чотирьох різних типів користувачів. Створити зручний, естетично привабливий і багатофункціональний інтерфейс, який полегшує створення цифрових паспортів виробів люксових брендів і митців, надаючи послуги клієнтам, які інвестують у ці предмети.
nftrends.ai
Особливості проєкту
Не маючи жодних аналогів у цій сфері, нам необхідно було розробити унікальну, інноваційну та зручну систему абсолютно з нуля. Донести особливості та переваги оцифрування та токенізації витворів мистецтва та предметів розкоші до користувача зі світу мистецтва та моди зрозумілою для нього «мовою».

Вимоги замовника
- Не бути схожим на криптовалюти;
- Не повинен бути орієнтований на розробників або геймерів;
- Без 3D, аватарів та нагромадження, щоб відповідати різноманітній аудиторії та продуктам/мистецтву класу «люкс»;
- Задовольняє потреби як споживачів елітних товарів, так і поціновувачів мистецтва;
- Привабливий, цікавий дизайн з простими шрифтами.


.jpg)
.png)

Основні етапи роботи над проєктом:
Етап створення UX-дизайну
1. Дослідження та специфікація: У тісній співпраці з командою розробників з Dysnix провели глибинне дослідження, щоб зрозуміти потреби користувачів та тренди ринку. UX-аналітик опрацював специфікацію проєкту, в якій викладено ключові функціональні можливості.
2. Інформаційна та навігаційна архітектура: Розробили інформаційну та навігаційну архітектуру, визначивши чотири основні потоки користувачів: власник бізнесу, менеджер з управління інвентарем, представник магазину та покупець.
3. Прототипування: Створили прототипи низької точності для візуалізації користувацького досвіду та подорожей, зосередившись на простоті та легкості використання.
4. Створення високоточних прототипів: Обернули низькоточні прототипи на високоточні дизайни з урахуванням усіх можливих сценаріїв, перетворили інтерфейс на зручну та інтуїтивно зрозумілу систему з функціональністю, що відповідає всім вимогам проєкту.
.jpg)

Етап створення UI дизайну
1. Передача матеріалів: Отримання всіх досліджень, артефактів і прототипів від UX-команди разом з детальним описом потоків і специфіки бізнесу.
2. Співпраця з клієнтом: Тісна співпраця з NFTrends,
щоб зрозуміти їхні вимоги до брендингу та естетичні вподобання, такі як лаконічний дизайн, світлі пастельні кольори, прості шрифти, уникнення 3D-елементів та аватарів.
щоб зрозуміти їхні вимоги до брендингу та естетичні вподобання, такі як лаконічний дизайн, світлі пастельні кольори, прості шрифти, уникнення 3D-елементів та аватарів.
3. Ітерації дизайну: Перед першою ітерацією було створено мудборд, який згодом було скориговано у зв'язку зі зміною вимог клієнта. Дизайн пройшов три ітерації, в ході яких було змінено колірну гаму та додано фонові зображення для більшої глибини, що забезпечило залучення аудиторії, яка поціновує предмети розкоші та мистецтво.
4. Фіналізація та розробка UI гайду: Фінальний UX/UI дизайн сайту органічно поєднав бізнес-цілі та маркетингові функції. Було розроблено гайдлайни UI для забезпечення легкого додавання та модифікації елементів дизайну, відповідно до фірмового стилю бренду.
.png)



.jpg)
Результати
Тісна співпраця Турум-бурум з NFTrends та розробниками Web3 з Dysnix зумовила створення зручної платформи для аутентифікації та відстеження прав власності на фізичні та цифрові речі.
Розроблений UX/UI дизайн повністю відповідає всім вимогам і передає основну ідею проєкту, усуваючи прірву між ентузіастами мистецтва та моди і новітніми технологіями, а також знайомлячи їх з трансформаційною силою оцифрування.
Наразі NFTrends є першопрохідцем у цифровому та фізичному просторі, який з самого заснування встановлює нові стандарти автентичності та інтеграції інновацій.