• 20+ років лідируючі позиції на ринку
  • 430 000 онлайн відвідувань на місяць
  • Один із переможців RAU Awards-2020 і RDB Awards-2019 у номінації "Ритейлер року в сегменті товарів для дітей"
  • Переможець премії Retail Awards 2018 у номінації "Мережа магазинів дитячих товарів"
  • Переможець Української народної премії 2017 у номінації "Магазин для дітей"
+36% CR
збільшення конверсії  після редизайну

Редизайн за RSR

Попередній інтерфейс для інтернет-магазину Антошка компанія Турум-бурум створювала ще 2013 року.

Усі фактори вказували на те, що потрібно застосувати RSR підхід у редизайні, тобто створити новий інтерфейс для інтернет-магазину:

  • Масштабування бізнесу
  • Зростання частки користувачів mobile
  • Зміна дизайн-концепції
  • Зміна технологій
  • Нові патерни поведінки користувачів

Зміни в інтерфейсі

Картка товару
Сформували візуальні акценти на трьох блоках:
  • Фотографія;
  • Блок ухвалення рішення: ціна, кнопка купити, що притягує основну увагу, і другорядні заклики — роздрукувати картку товару, поділитися товаром через email;
  • Службова інформація про доставку та оплату.

До редизайну

Після редизайну

Результат:
Кількість користувачів, які оформили замовлення після перегляду сторінки товару, в desktop зросла на 45%, у mobile — на 47%.
Кошик
Сформували візуальні акценти на трьох блоках:
  • Реалізували кошик у двох видах: окрема сторінка і поп-ап.
  • Додали вкладку "Обране" і "Ви переглядали", звідки користувач одним кліком може додати товар у кошик.
  • Реалізували можливість поділитися кошиком, враховуючи патерни поведінки сучасного користувача.
Результат:
Конверсія з кошика в чекаут у mobile зросла на 31%, у desktop — на 29%.
Чекаут
Сформували візуальні акценти на трьох блоках:
  • Структурували інформацію у формі замовлення, розбили її на смислові блоки, шляхом візуальних акцентів;
  • Мінімізували кроки під час переходу до оформлення замовлення, заклавши не обов'язковий перехід до кошика;
  • У кожному полі реалізували підказки і можливість автозаповнення.
Результат:
У mobile кількість користувачів, які оформили замовлення, зросла на 35%, у desktop - на 43%.

Цікаві фічі

Моя сім'я

Тепер користувач може додати дані про своїх дітей в особистий кабінет і отримувати більш релевантну, персональну видачу товарів.

Відстеження замовлення

Спеціальна кнопка на головній сторінці допомагає користувачеві оперативно дізнатися всю інформацію про свою покупку без переходу в особистий кабінет.

Програма лояльності
Щоб синхронізувати офлайн і онлайн роботу знижкових і накопичувальних програм, ми реалізували вкладку "Моя знижка" в особистому кабінеті, щоб користувач міг бачити детальну інформацію про всі можливі вигоди.
Список бажань
Користувач може оформити свої побажання з вкладки "Вибране" в окремий список і піти з сайту, всі товари водночас збережуться і під час авторизації будуть доступні.
Можна створювати кілька списків бажань і ділитися ними з іншими користувачами або роздруковувати.

Результат редизайну

Коефіцієнт конверсії інтернет-магазину Антошка збільшився на 36%.

Ми успішно розробили сайт, який не лише відповідає поточним потребам бізнесу, але й має потенціал для масштабування та подальшого розвитку.

Повну версію кейса можна прочитати тут:

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please