UA
- 20+ років лідируючі позиції на ринку
- 430 000 онлайн відвідувань на місяць
- Один із переможців RAU Awards-2020 і RDB Awards-2019 у номінації "Ритейлер року в сегменті товарів для дітей"
- Переможець премії Retail Awards 2018 у номінації "Мережа магазинів дитячих товарів"
- Переможець Української народної премії 2017 у номінації "Магазин для дітей"
+36% CR
збільшення конверсії після редизайну
Редизайн за RSR
Попередній інтерфейс для інтернет-магазину Антошка компанія Турум-бурум створювала ще 2013 року.
Усі фактори вказували на те, що потрібно застосувати RSR підхід у редизайні, тобто створити новий інтерфейс для інтернет-магазину:
- Масштабування бізнесу
- Зростання частки користувачів mobile
- Зміна дизайн-концепції
- Зміна технологій
- Нові патерни поведінки користувачів
Зміни в інтерфейсі
Картка товару
Сформували візуальні акценти на трьох блоках:
- Фотографія;
- Блок ухвалення рішення: ціна, кнопка купити, що притягує основну увагу, і другорядні заклики — роздрукувати картку товару, поділитися товаром через email;
- Службова інформація про доставку та оплату.
Результат:
Кількість користувачів, які оформили замовлення після перегляду сторінки товару, в desktop зросла на 45%, у mobile — на 47%.
Кошик
Сформували візуальні акценти на трьох блоках:
- Реалізували кошик у двох видах: окрема сторінка і поп-ап.
- Додали вкладку "Обране" і "Ви переглядали", звідки користувач одним кліком може додати товар у кошик.
- Реалізували можливість поділитися кошиком, враховуючи патерни поведінки сучасного користувача.
Результат:
Конверсія з кошика в чекаут у mobile зросла на 31%, у desktop — на 29%.
Чекаут
Сформували візуальні акценти на трьох блоках:
- Структурували інформацію у формі замовлення, розбили її на смислові блоки, шляхом візуальних акцентів;
- Мінімізували кроки під час переходу до оформлення замовлення, заклавши не обов'язковий перехід до кошика;
- У кожному полі реалізували підказки і можливість автозаповнення.
Результат:
У mobile кількість користувачів, які оформили замовлення, зросла на 35%, у desktop - на 43%.
Цікаві фічі
Моя сім'я
Тепер користувач може додати дані про своїх дітей в особистий кабінет і отримувати більш релевантну, персональну видачу товарів.
Відстеження замовлення
Спеціальна кнопка на головній сторінці допомагає користувачеві оперативно дізнатися всю інформацію про свою покупку без переходу в особистий кабінет.
Програма лояльності
Щоб синхронізувати офлайн і онлайн роботу знижкових і накопичувальних програм, ми реалізували вкладку "Моя знижка" в особистому кабінеті, щоб користувач міг бачити детальну інформацію про всі можливі вигоди.
Список бажань
Користувач може оформити свої побажання з вкладки "Вибране" в окремий список і піти з сайту, всі товари водночас збережуться і під час авторизації будуть доступні.
Можна створювати кілька списків бажань і ділитися ними з іншими користувачами або роздруковувати.