Dobovo by

Про проєкт:

Dobovo.com — сервіс онлайн-бронювання житла для відпочинку у містах України:
  • Понад 12 000 квартир у 82 містах країни від 3000 власників
  • Компанія займає топові позиції у своїй ніші, конкурує з такими великими сервісами, як Airbnb та Booking.
  • Понад 340 000 користувачів на місяць.
12,5%
Збільшення конверсії в mobile на 12,5%
Проблема:
Сайт не відповідав вимогам сучасного користувача і не задовольняв нові задачі бізнесу:
  • низька швидкість роботи сайту;
  • низькі показники конверсії та високі показники відмов користувачів mobile;
  • застарілі технології;
  • відсутність inhouse UX/UI команди для постійної підтримки проєкту;
  • необхідність розширення та підвищення якості функціонала.
За даними Google Analytics, 72,9% користувачів були з mobile, проте показник відмов у цих користувачів був на 22% вищим, ніж у desktop юзерів.

До редизайну

Після редизайну

Рішення - повний редизайн
Виходячи з проблематики, ми обрали Revolutionary Site Redesign (RSR) підхід, керуючись при цьому принципом mobile-first.
Ключові зміни після редизайну сайту за RSR підходом:
  • оновили стилістику, кастомізували контентні сторінки, опрацювали social proof контент;
  • реалізували наочний календар бронювання;
  • пропрацювали механіку роботи фільтрів та системи підбору квартири;
  • додали інструмент відстеження попиту;
  • удосконалили роботу рядка пошуку.
Етапи робіт
Ми зібрали дані аналітики, склали повну картину про бізнес-процеси, чітко змалювали сильні сторони сервісу, проблеми і біль цільової аудиторії, визначили основних конкурентів, провели порівняльний аналіз функціональності та зібрали приклади best practice.

По суті RSR підхід полягав у тому, щоб створити новий сайт з нуля, виходячи з аналізу поточного проєкту. При цьому працювати вирішили ітераційно, тобто весь проєкт розбили на блоки із встановленими термінами здачі.
Деталі редизайну ключових сторінок
Пріоритет блоків ми обрали невипадково. Аналіз даних Google Analytics показав, що ключовими сторінками для сайту Dobovo є:
  • Сторінка квартири, на яку потрапляє 31% користувачів та по суті вона є ключовою для ухвалення рішення про бронювання;
  • Сторінка видачі, наступна за відвідуваністю сторінка сайту;
  • Сторінка оформлення бронювання, на якій користувач завершує цільову дію.
Сторінка товару або сторінка квартири
Основна точка прийняття рішення
Сторінка товару в mobile
Ключові рішення для оптимізації сторінки квартири:
  • Акцент на візуальний блок;
  • Прямий зв'язок із власником для додаткової інформації;
  • Опис характеристик за допомогою кастомних іконок;
  • Наочний календар бронювання;
  • Анімації та банери для вибору знижки чи акції;
  • Social proof контент у вигляді відгуків.
Результат ітерації
В результаті робіт над сторінкою квартири середня тривалість перегляду збільшилася на 11,32%, що також вплинуло і на загальний результат.
Сторінка видачі
Робота з фільтрами та сортуванням
Сторінка видачі в mobile
Ключові елементи оптимізація сторінки видачі:
  • Панель з календарем, сортуванням та фільтрами завжди доступна;
  • Пріоритезація фільтрів для кожного міста;
  • Два різні сценарії подачі інформації: видача списком та на карті;
  • Інструмент відстеження попиту та автоматичне виведення статистики попиту.
Результат ітерації
1. Показник мікроконверсії для цілі перехід зі сторінки видачі на сторінку товару зріс вдвічі.

2. Відсоток перегляду видачі виріс на 27,45% внаслідок mobile користувачів.
Сторінка оформлення бронювання
Ключова сторінка сайту, де користувач здійснює цільову дію
Сторінка оформлення бронювання
Ми розбили процес оформлення бронювання на три кроки.

Крок 1 - Реєстрація або авторизація
Крок 2 - Інформація, яка важлива для ухвалення остаточного рішення. Ми додали нагадування з усіма параметрами замовлення
Крок 3 - Оплата. Ми детально опрацювали проблему користувача щодо передплат, зробили акценти на різних варіантах оплати.
Результат ітерації
Відсоток виходів відвідувачів, які завершують бронь у mobile, зменшився на 11,73%.
Коефіцієнт мікроконверсії, а саме кількість користувачів, які зайшли на сторінку оформлення бронювання та завершили його, збільшився на 35%.

Результати роботи

Для сервісу бронювання житла Dobovo ми створили простий інформативний дизайн, керуючись RSR підходом.
  • Коефіцієнт конверсії в mobile за проєктом за тестовий період збільшився на 12,6%.
  • Коефіцієнт мікроконверсії з mobile (перехід від сторінки оформлення замовлення до завершення) збільшився на 35%
З повною версією кейсу можна ознайомитися на Ain.ua

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please