Про проєкт

Green Chef – український бренд, який займається виробництвом й продажем продуктів та раціонів для збалансованого харчування на основі інгредієнтів тільки рослинного походження.
Проблематика: Поточний сайт не вирішував задачі бізнесу, до того ж платформа не давала змоги масштабуватися.
Задача:
  • Сайт має бути простим, цікавим та доступним, як розмова з найкращою подругою.
  • Розробити ефективний інструмент для продажів, який дозволить зробити великий boost.
Сервісний дизайн
Зважаючи на особливості бізнесу ми обрали сервісний дизайн зі створенням ефекту Instagram – платформи, з якої починалась історія появи бренду.
Від концепції до реалізації
Головна сторінка
  • Фокус на цінностях та перевагах бренду.
  • Гейміфікація та турбота про користувача.
  • Акцент на особистому бренді.
  • Відсилка до Instagram.
Сторінка товару
  • Якісна презентація товару.
  • Скорегована інформаційна ієрархія.
  • Наявність важливих даних для прийняття рішення про покупку: блок соціального доказу; додаткові опції  замовлення (пакування, листівка, свічки тощо); блоки з кастомними іконками, що перелічує переваги продукту; характеристики товару тощо.
  • Upsell та cross-sale блоки.
Сторінка раціону
  • Структурована, зрозуміла та осяжна інформація.
  • Акцент на ключові переваги продукції.
  • Відгуки задоволених клієнтів.
Чекаут
  • Сторінка більш компактна та логічна: зайві кроки прибрано, а складні анімації замінено на простіші елементи.
  • Функція автоматичного зберігання раніше введених даних.
  • Покращили структуру.
  • Зменшили довжину сторінки.
Сервісні сторінки сайту
Рекомендували імплементувати окрему сторінку з умовами програми лояльності, Окрема сторінка, де чітко описані переваги, а також є елемент call-to-action і опція швидкого заповнення форми.
Блог
Вміст блогу Green Chef. спрямований на конверсію, включаючи посилання на товари.
Результати створення сервісного дизайну для Green Chef
Завдяки комплексному підходу команди та тісній співпраці з замовницею нам вдалося розробити красивий клієнтоорієнтований дизайн, який:
  • Підкреслює переваги продукції.
  • Надає користувачам усю необхідну інформацію для здійснення покупки.
  • Транслює цінності бренду.

Результати роботи

В результаті порівняння даних аналітики за 2 тижні до та відповідно після запуску сайту:
  • Мікроконверсія переходу з видачі товарів на сторінку товару для продуктів зросла на 23%, а для раціонів - на 19%.
  • Середній чезалученість користувачів на головній сторінці зросла на 49,65%.
  • середня тривалість сеансу по сайту зросла на 13,17%.

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please