UA
Про проєкт
Green Chef – український бренд, який займається виробництвом й продажем продуктів та раціонів для збалансованого харчування на основі інгредієнтів тільки рослинного походження.
Проблематика: Поточний сайт не вирішував задачі бізнесу, до того ж платформа не давала змоги масштабуватися.
Задача:
- Сайт має бути простим, цікавим та доступним, як розмова з найкращою подругою.
- Розробити ефективний інструмент для продажів, який дозволить зробити великий boost.
Сервісний дизайн
Зважаючи на особливості бізнесу ми обрали сервісний дизайн зі створенням ефекту Instagram – платформи, з якої починалась історія появи бренду.
Від концепції до реалізації
Головна сторінка
- Фокус на цінностях та перевагах бренду.
- Гейміфікація та турбота про користувача.
- Акцент на особистому бренді.
- Відсилка до Instagram.
Сторінка товару
- Якісна презентація товару.
- Скорегована інформаційна ієрархія.
- Наявність важливих даних для прийняття рішення про покупку: блок соціального доказу; додаткові опції замовлення (пакування, листівка, свічки тощо); блоки з кастомними іконками, що перелічує переваги продукту; характеристики товару тощо.
- Upsell та cross-sale блоки.
Сторінка раціону
- Структурована, зрозуміла та осяжна інформація.
- Акцент на ключові переваги продукції.
- Відгуки задоволених клієнтів.
Чекаут
- Сторінка більш компактна та логічна: зайві кроки прибрано, а складні анімації замінено на простіші елементи.
- Функція автоматичного зберігання раніше введених даних.
- Покращили структуру.
- Зменшили довжину сторінки.
Сервісні сторінки сайту
Рекомендували імплементувати окрему сторінку з умовами програми лояльності, Окрема сторінка, де чітко описані переваги, а також є елемент call-to-action і опція швидкого заповнення форми.
Блог
Вміст блогу Green Chef. спрямований на конверсію, включаючи посилання на товари.
Результати створення сервісного дизайну для Green Chef
Завдяки комплексному підходу команди та тісній співпраці з замовницею нам вдалося розробити красивий клієнтоорієнтований дизайн, який:
- Підкреслює переваги продукції.
- Надає користувачам усю необхідну інформацію для здійснення покупки.
- Транслює цінності бренду.
Результати роботи
В результаті порівняння даних аналітики за 2 тижні до та відповідно після запуску сайту:
- Мікроконверсія переходу з видачі товарів на сторінку товару для продуктів зросла на 23%, а для раціонів - на 19%.
- Середній чезалученість користувачів на головній сторінці зросла на 49,65%.
- середня тривалість сеансу по сайту зросла на 13,17%.
Повна версія кейсу