+32% TR
збільшення коефіцієнта транзакцій після редизайну
Компанія PERFUMER — офіційний дилер парфумерної продукції ТМ "Reni" і найбільший постачальник флаконів в Україні. Бренд створює оригінальні запахи, аналогічні відомим брендам.

Задача:

Перед нами стояла задача створити інтернет-магазин, у якому:
  • можна буде зручно оформити навіть велике оптове замовлення, швидко його відстежити або повторити
  • кожна сторінка залучатиме користувача до онлайн-покупки прямо на сайті
  • сайт відповідатиме позиціонуванню бренду, як надійний партнер по бізнесу з якісною продукцією
Концепція головної сторінки
Пакетні пропозиції зі стартовими наборами
Пошук на сайті
Продумали зручний повнотекстовий пошук, що дає змогу шукати товари за частковим збігом найменування товарів та артикулу. У результатах пошуку користувач одразу бачить повне найменування, альтернативу аромату, а також актуальну ціну.
Пріоритезація фільтрів
Згідно з даними аналітики та спостереженнями бізнесу в пріоритет поставили опції відфільтрувати "Новинки" та "Хіти продажів". А вже далі вивели найменування колекцій, характеристики ароматів та аналоги брендів.
Сторінка товару
  • Структурували ключову інформацію, візуально її розбили на блоки для кращого сприйняття: виводимо ключові характеристики: стать, об'єм, кількість у ящику, ціну, особливості аромату.
  • Акцентували call-to-action.
  • Доповнили сторінку товару інструментами cross-sale і upsell: "Схожі аромати", "Аромати в інших колекціях", "З цим товаром купують".

Результат редизайну

Завдяки використанню RSR підходу, ми не тільки зробили інтерфейс зручним для користувачів, а й вплинули на ключові показники сайту:

Коефіцієнт транзакцій виріс у десктопі на 23,97%, у мобайлі — на 43,42%.

Ви можете прочитати повну версію статті-кейса тут:

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please