UA
+32% TR
збільшення коефіцієнта транзакцій після редизайну
Компанія PERFUMER — офіційний дилер парфумерної продукції ТМ "Reni" і найбільший постачальник флаконів в Україні. Бренд створює оригінальні запахи, аналогічні відомим брендам.
Задача:
Перед нами стояла задача створити інтернет-магазин, у якому:
- можна буде зручно оформити навіть велике оптове замовлення, швидко його відстежити або повторити
- кожна сторінка залучатиме користувача до онлайн-покупки прямо на сайті
- сайт відповідатиме позиціонуванню бренду, як надійний партнер по бізнесу з якісною продукцією
Концепція головної сторінки
Пакетні пропозиції зі стартовими наборами
Пошук на сайті
Продумали зручний повнотекстовий пошук, що дає змогу шукати товари за частковим збігом найменування товарів та артикулу. У результатах пошуку користувач одразу бачить повне найменування, альтернативу аромату, а також актуальну ціну.
Пріоритезація фільтрів
Згідно з даними аналітики та спостереженнями бізнесу в пріоритет поставили опції відфільтрувати "Новинки" та "Хіти продажів". А вже далі вивели найменування колекцій, характеристики ароматів та аналоги брендів.
Сторінка товару
- Структурували ключову інформацію, візуально її розбили на блоки для кращого сприйняття: виводимо ключові характеристики: стать, об'єм, кількість у ящику, ціну, особливості аромату.
- Акцентували call-to-action.
- Доповнили сторінку товару інструментами cross-sale і upsell: "Схожі аромати", "Аромати в інших колекціях", "З цим товаром купують".