Про проєкт

Unilamp — міжнародний виробник архітектурного освітлення, який працює на ринку з 1993 року. Компанія спеціалізується на зовнішньому освітленні для бізнесу та міської інфраструктури, акцентуючи на якісному дизайні, надійності та інноваціях.

Старий сайт був зібраний на шаблонному WordPress і більше нагадував B2C e-commerce, ніж серйозну B2B-платформу. Він не відповідав очікуванням корпоративних клієнтів і не забезпечував ефективного масштабування.

Завдання

  • Провести повний usability-аудит та перевірити понад 50 UX-гіпотез.
  • Виконати ESR-редизайн: не ламати все, а поступово покращувати ключові точки взаємодії.
  • Посилити довіру та зробити сайт більш функціональним для B2B-аудиторії.
  • Підвищити конверсію та зручність використання, залишивши WordPress + e-commerce.

Головна сторінка: інформуємо та продаємо

Було:

  • Відсутня візуальна ієрархія: заголовки, підзаголовки та кнопка «Читати далі» губилися на фоні банеру.
  • 41% нових користувачів не бачили ключової інформації про компанію (історія, переваги, досягнення).
  • Прев’ю товарів та категорії обмежувався картинками та базовою інформацією, СТА були не помітні.

Стало:

  • Впроваджена чітка візуальна ієрархія: контрастні заголовки, підзаголовки та помітні CTA.
  • Додано блок «Про компанію» з ключовою інформацією для нових користувачів.
  • Оптимізована навігація: категорії та важливі блоки винесені на перший екран.
  • Прев’ю товарів стали інформативним: характеристики, переваги, CTA тощо.

Сторінка категорії: допомагаємо обрати

Було:

  • Фільтри на мобайлі в одну колонку, довгий скрол і перезавантаження сторінки при кожній зміні.
  • У плитках товарів відсутня кнопка «Buy in Shop / Buying Options», що ускладнювало процес покупки.
  • Не було функції порівняння; тестова іконка виглядала як «копіювати» й вводила користувачів в оману.

Стало:-

  • Додано кнопку «Фільтри» з переходом на окрему сторінку та згруповані параметри (ціна, розмір, колір).
  • Додано помітну кнопку «Buy in Shop / Buying Options» у плитках товарів для швидкого доступу до магазинів.
  • Реалізована функція порівняння товарів зі зрозумілою іконкою у верхньому правому куті.

No items found.
Сторінка товару: максимум інформації

Було:

  • Відсутні чіткі CTA, інформація про гарантію, відгуки та кольорові варіації товарів.
  • Довгі сторінки з хаотичною структурою: важко орієнтуватися, фото в одну колонку, характеристики та документи на мобайлі приховані.
  • Відсутні крос-сейл та апсейл блоки («Related products», «You may also like»).
  • Бракувало додаткових тригерів до покупки (відеооглядів, таблиці характеристик).

Стало:

  • Додані чіткі CTA («Buy in Shop / Buying Options»), варіації кольорів, блоки з гарантією та відгуками з рейтингами.
  • Створено фіксовану навігацію (Overview, Specs, Docs, Reviews), фото оптимізовані у форматі каруселі/слайдера, таблиця характеристик і документи доступні з підказкою для мобайлу.
  • Впроваджено крос-сейл та апсейл блоки («Related products», «You may also like»), а також відео/анімації й промо-пропозиції для нових клієнтів (наприклад, -10% при першій покупці).

Про компанію: важлива сторінка для B2B

Було:

  • Великі фото з’їдали екран, зміщуючи важливу інформацію.
  • Текст важко читати (по центру, довгі рядки).
  • Сертифікати та дистриб’ютори займали забагато місця.

Стало:

  • Фото замінені на інформативні блоки, текст вирівняний по лівому краю.
  • Секції спрощені та уніфіковані, замість картинок — іконки/слайдери.
  • Для сертифікатів і дистриб’юторів додано горизонтальний скрол.

Контакти: щоб таки могли get in touch

Було:

  • Текст занадто широкий, форма завелика, кнопка «Send» непомітна, а телефон і FAQ  відсутні.
  • Користувач не отримував пояснення, якщо виникала помилка при вводі email/телефону у формі.
  • Секція «Команда» була надто довгою: кожна людина в окремому ряду → довгий скрол.

Стало:

  • Об’єднано текст і форму, додано телефон, FAQ, зроблено помітну кнопку «Send».
  • Додані підказки до полів з прикладами коректного формату для вводу інформації.
  • Секція «Команди» оптимізовано для зручного перегляду як на десктоп, так і на мобайл.

Відео: презентуємо товар та підвищуємо лояльність

Було:

  • Сірий банер виглядав тьмяно і не привертав уваги.
  • Відео без короткого опису — користувачам складно зрозуміти зміст.
  • Якщо відео не підходило, користувачі залишали сторінку замість переходу до інших розділів.

Стало:

  • Банер перероблений у яскравий і контрастний.
  • Додані короткі описи до кожного відео з ключовою інформацією.
  • Додані переходи до інших розділів сайту («Inspiration», «Featured products»).

Результати

Завдяки підходу ESR (evolutionary site redesign) Unilamp отримав сайт, який не тільки виглядає трастово та відповідає B2B-аудиторії, але й став ефективним інструментом для виконання бізнес-задач.

У результаті збільшилися KPIs сайту:

  • +30% залученість користувачів.
  • +41% конверсія (залишення заявок на сайті).
  • +16% середня тривалість сесії.

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please