UA
Про проєкт
Robinzon — мультикатегорійний сайт продажу товарів для усіх видів туризму, відпочинку та подорожей. Офіційний дистриб'ютор компанії Samsonite в Україні.
Задача:
Створити дизайн сайту, який стане інструментом подальшого розвитку і масштабування бізнесу.
Mobile-first
Mobile-first підхід ліг і в основу сайту Robinzon. Він передбачає проєктування інтерфейсу з першочерговою орієнтацією на мобільні пристрої.
Стилістика
Для більшої залученості користувачів ми створили особливий простір, який передає атмосферу подорожей, пригод та відпочинку на природі.
Усі елементи інтерфейсу, включаючи шрифт, – невипадкові й відповідають особливостям ніші та тематиці бізнесу.
Усі елементи інтерфейсу, включаючи шрифт, – невипадкові й відповідають особливостям ніші та тематиці бізнесу.
На білий фон ми додали ненав’язливі вкраплення, які нагадують плями від бруду, характерні для активного відпочинку на природі. Таке рішення допомагає бути на одній хвилі з клієнтами та створює відчуття приналежності до однієї спільноти.
Розставили правильні візуальні акценти. Блоки головної сторінки сайту виокремлені нестандартним візуальним акцентом.
Створили мінімалістичний дизайн сайту з додаванням цікавих тематичних кастомних елементів.
Створили мінімалістичний дизайн сайту з додаванням цікавих тематичних кастомних елементів.
Головна сторінка
Тематичні банери з новинами та акціями, перевагами бренду, яскраві ілюстрації.
Каталог
Використали тунельний принцип (один екран — одна дія), що відповідає мобільним патернам.
Сторінка товару
Блог
Використали яскравий фон із великими зображеннями, які підтримують загальну стилістику та мету сайту.
Результат:
Створили клієнтоорієнтований та гнучкий вебпродукт, який враховує потреби як бізнесу, так і користувачів, забезпечивши:
- Легку та інтуїтивну навігацію;
- Відчуття приналежності до окремої спільноти;
- Вигідну презентацію товарів компанії;
- Можливість для майбутнього масштабування без значних часових і фінансових інвестицій.