Про проєкт

Shabo — українська виноробна компанія, яка займається виробництвом вин з 1946 року. Асортимент продукції представлені у всіх регіонах України, а також у 18 країнах.

Задача

Створити новий сучасний дизайн, який підкреслить репутацію бренду, а також задовольнятиме всі запити користувачів.

Етапи процесу редизайну сайту

1
Провели інтерв’ю з власниками бізнесу та маркетологами;
2
Зробили консолідований збір вимог;
3
Вивчили особливості продукту та бізнесу;
4
Провели аналіз ринку, конкурентів та цільової аудиторії;
5
Зробили UX аудит та проаналізували аналітику поточного сайту;
6
Створили оновлену інформаційну архітектуру;
7
Розробили макети та прототипи;
8
Створили новий UX/UI дизайн сайту з урахуванням адаптивності.

Проблеми стилістики

Минула версія сайту мала декілька ключових недоліків:

— Хаотичність шрифтів на банерах та у меню;
— Занадто проста колірна гама (чорно-біла), що не розкриває істинних цінностей бренду Shabo;
— Не охайні банери з великою кількістю тексту, що відвертають увагу  від основного продукту. 

Нові кольори та структура

Основними кольорами ми обрали більш благородні відтінки сірого, чорного та бордового, які асоціюються зі статусністю, сталістю до традицій та перекликаються за кольором з основним видом продукції — червоним вином.

Головна сторінка

Ми впорядкували відображення інформації на головній сторінці сайту, привели все до єдиного формату та стилю, щоб підкреслити брендовість.

Сторінка видачі

Швидкий перегляд товару з ключовими характеристиками та важливою інформацією про товар, яка з’являється на ховері при наведенні курсором на товар. А також пошук по найпопулярнішим запитам користувачів згідно з аналітикою.

Сторінка товару

Пріоритезували та структурували інформацію, додали елементи візуалізації для полегшення сприйняття текстової інформації, впровадили корисні кросс-сейл та апсейл інструменти зі знижками в єдиній екосистемі для збільшення середнього чека.

Результати редизайну

Новий дизайн сайту Shabo має більш сучасний та свіжий вигляд, який більш точно відображає бренд та покращує користувацький досвід. Така концепція дозволяє бренду якісніше розвивати власну екосистему міцних напоїв та формувати лояльну спільноту поціновувачів продукції Shabo через сайт.

Прочитати повну версію статті-кейса можна тут

Напишіть нам, і розпочнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please