Редизайн офіційного магазину Samsung в Україні
2022
Нашим завданням було не тільки зробити інтерфейс, який відповідає гайдам компанії Samsung, а й покращити та оптимізувати досвід користувачів на всіх етапах: чи то покупка в кредит в офлайні, чи звернення щодо гарантії.
Також важливим завданням було донести до користувачів переваги покупки на офіційному сайті перед конкурентами та спростити процес оформлення замовлення.

Що було зроблено

Юзабіліті аудит та аналітика поточного сайту
Офлайн інтерв'ю з працівниками магазину
Створення персони цільової аудиторії
Customer Journey Map
Інформаційна архітектура поточного та нового сайту
Вайрфрейми та високодеталізовані прототипи
Дизайн mobile-first та десктопної версії сайту

Приклад персони покупця

Олег, 34 роки
Одружений
Директор IT компанії
Дохід: від 100 000 грн
Ціль
Підібрати пристрій, що підходить за розміром. Топова лінійка. Важливо, щоб швидко працював. Якщо не знайду конкретний товар, хотів би знайти найкращий. Не бачу сенсу змінювати товар з кожною новою лінійкою, якщо розбив екран — настав час купувати. Для нього важлива топова якість за зрозумілою ціною. Може собі дозволити дорогий пристрій, але велику витрату поділю на безвідсоткову розстрочку, якщо буде така можливість.
Цитата
«Якщо товар не можна отримати протягом кількох годин — я оберу найближче місце і неважливо що це буде за магазин».
Передумови
Одружений, двоє дітей. Працює в IT. Процес вибору відбувається усвідомлено, переглядає огляди, читає статті про товар, але купує імпульсивно. Йому важливо максимально швидко отримати товар, що його зацікавив. Користується лише сучасними продуктами, цінує зручність та простоту використання продуктів.
Мотивація
Оновити пристрій, щоб на бізнес зустрічах та за внутрішніми відчуттями почуватися комфортно.
Бар’єри
  • Доставка займає багато часу
  • Відсутність можливості оплати карткою
  • Додаткова комісія при оплаті онлайн
Бренди
Monobank, Alfa Romeo, The Verge, Stone Island, Abercrombie & Fitch

Головна сторінка

Зробили блоки переходу в розділи сайту максимально різноманітними, щоб привернути до них увагу при скролі

Список товарів

Сторінка товару

Кошик

Його зробили в вигляді поп-апу, тому що середній чек не перевищує 2-х одиниць. Це дозволить уникнути одного кроку на шляху до замовлення товару.
Вибір подарунка та покупка Бізнес комплекту Екосистеми Galaxy

Оформлення замовлення

Особистий кабінет

Над проєктом працювали
Аналітика та UX: Максим Чувурін
Проєкт-менеджер: Денис Студенніков
Концепт та UI: Юрій Кравцов
UI: Микола Бурдико

Напишите нам, и начнем сотрудничество!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please