UA
Про проєкт:
Infoshina — лідер ніші з продажу шин та дисків.
- На ринку з 2013 року.
- На сайті інтернет-магазину понад 600 000 онлайн відвідувань на місяць.
- Официальный дилер Michelin, Goodyear, Premiorri, Bridgestone и Rosava в Харькове и Харьковской области.
ESR підхід передбачає поетапні точкові зміни дизайну сайту, завдяки яким можна швидко домогтися поліпшення KPI.
infoshina.com.ua
Приклади ESR підходу в дії
Оптимізація сторінки товару
Гіпотеза №1
Якщо перемістити панель з кнопкою "Купити" донизу сторінки, конверсія в додавання в кошик з панелі збільшиться..
Результат:
Мікроконверсія переходу зі сторінки товару до кошика збільшилася на 85,57% після переміщення кнопки "Купити" вниз екрана.
Гіпотеза №2:
Якщо виправити відступи між елементами й прибрати зайві блоки: "Статті", банер без чіткої вигоди, та підняти вище блоки крос сейлу, можна збільшити кількість додавань товару в кошик.
Результат:
Мікроконверсія переходу з картки товару в кошик збільшилася
на 13,26%, за результатами А/Б тестування.
на 13,26%, за результатами А/Б тестування.
Оптимізація попап-кошика
Гіпотеза №3:
Якщо прибрати кнопку "Продовжити покупки" і змінити колір кнопки "Оформити замовлення" на більш контрастний, можна збільшити кількість переходів на сторінку оформлення замовлення після додавання товару в кошик.
Результат:
Мікроконверсія переходу з кошика до оформлення замовлення збільшилась на 14,8% після того, як ми залишили одну пріоритетну кнопку "Оформити замовлення" і змінили її колір на більш контрастний щодо інших елементів інтерфейсу.