UA
Про проєкт
Lamour — інтернет-магазин, який пропонує професійну косметику та засоби догляду за обличчям, тілом і волоссям. В асортименті магазину ви знайдете продукти таких відомих брендів, як Yellow, Bubblekid, Organethic, Monaco Style та інші.
Задача:
Оновити існуючий дизайн проєкту з метою покращення взаємодії користувачів з сайтом як для сегмента В2В, так і для В2С.
UX аудит
Процес аналізу юзабіліті охоплював:
- налаштування інструментів та відстеження поведінки користувачів за допомогою карт кліків, карт скролу, теплових карт тощо;
- аналіз аналітичних даних для генерування гіпотез про те, як покращити інтерфейс та збільшити конверсію;
- надання детального звіту з гіпотезами та описом проблем, що супроводжуються скріншотами та рекомендаціями щодо найкращих практик;
- визначення пріоритетності виявлених проблем і пропозиції щодо їх усунення залежно від рівня критичності.
Етап ESR
Після UX-аудиту перейшли до оптимізації інтерфейсу та впровадження змін за методологією ESR: спочатку опрацьовувати помилки з найбільшим ступенем критичності, виправлення яких максимально впливає на ефективність роботи сайту, а після виправляти помилки з нижчим пріоритетом (і додаткові побажання власника).
Головна сторінка
- Розставили акценти та виділили клікабельні елементи.
- Продемонстрували переваги компанії, додали більш привабливі банери, які адаптовані під мобільні гаджети.
- Додали блоки топ товарів, акцій та знижок, новинок та пропозиції брендів, щоб збільшити кількість точок входу.
Навігація по сайту
- Закріпили навігаційне меню вгорі сторінки, відображаємо його при скролі.
- Пропрацювали ієрархічну структуру каталогу.
- Розмістили каталог в горизонтальному порядку, структурували субкатегорії.
- Налаштували пошук в Google Analytics, щоб краще розуміти чи користуються пошуком та що саме шукають.
- Зробили іконку бургер меню звичною для користувача.
Сторінка товару
- Пріоритезували та структурували інформацію.
- Розставили правильні акценти: виділили назву товару, кнопку купівлі, заголовки розділів та описи.
- Пояснили, що означає кнопка "Тільки Pro".
Результат редизайна
- Відсоток відмов для десктопної версії сайту зменшився на 24%.
- Кількість товарів на замовлення збільшилося на +43%.
- Середній чек збільшився в 1.7 рази.
- Показники залучення користувачів зросли майже на +92% сторінок за сеанс та +79% часу, витраченого на сайті, для десктопної версії.