Про проєкт

Lamour — інтернет-магазин, який пропонує професійну косметику та засоби догляду за обличчям, тілом і волоссям. В асортименті магазину ви знайдете продукти таких відомих брендів, як Yellow, Bubblekid, Organethic, Monaco Style та інші.

Задача:

Оновити існуючий дизайн проєкту з метою покращення взаємодії користувачів з сайтом як для сегмента В2В, так і для В2С.
UX аудит
Процес аналізу юзабіліті охоплював:
  • налаштування інструментів та відстеження поведінки користувачів за допомогою карт кліків, карт скролу, теплових карт тощо;
  • аналіз аналітичних даних для генерування гіпотез про те, як покращити інтерфейс та збільшити конверсію;
  • надання детального звіту з гіпотезами та описом проблем, що супроводжуються скріншотами та рекомендаціями щодо найкращих практик;
  • визначення пріоритетності виявлених проблем і пропозиції щодо їх усунення залежно від рівня критичності.
Етап ESR
Після UX-аудиту перейшли до оптимізації інтерфейсу та впровадження змін за методологією ESR: спочатку опрацьовувати помилки з найбільшим ступенем критичності, виправлення яких максимально впливає на ефективність роботи сайту, а після виправляти помилки з нижчим пріоритетом (і додаткові побажання власника).
Головна сторінка
  • Розставили акценти та виділили клікабельні елементи.
  • Продемонстрували переваги компанії, додали більш привабливі банери, які адаптовані під мобільні гаджети.
  • Додали блоки топ товарів, акцій та знижок, новинок та пропозиції брендів, щоб збільшити кількість точок входу.
Навігація по сайту
  • Закріпили навігаційне меню вгорі сторінки, відображаємо його при скролі.
  • Пропрацювали ієрархічну структуру каталогу.
  • Розмістили каталог в горизонтальному порядку, структурували субкатегорії.
  • Налаштували пошук в Google Analytics, щоб краще розуміти чи користуються пошуком та що саме шукають.
  • Зробили іконку бургер меню звичною для користувача.
Сторінка товару
  • Пріоритезували та структурували інформацію.
  • Розставили правильні акценти: виділили назву товару, кнопку купівлі, заголовки розділів та описи.
  • Пояснили, що означає кнопка "Тільки Pro".

Результат редизайна

  • Відсоток відмов для десктопної версії сайту зменшився на 24%.
  • Кількість товарів на замовлення збільшилося на +43%.
  • Середній чек збільшився в 1.7 рази.
  • Показники залучення користувачів зросли майже на +92% сторінок за сеанс та +79% часу, витраченого на сайті, для десктопної версії.

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please