UA
Про проєкт
Власник платформи Selzy — Ecomz Holding Limited.Ecomz Holding Limited — міжнародна компанія та велика команда спеціалістів із різних країн. Ми займаємось email-маркетингом з 2008 року. За цей час нам довірили розсилки більше 870 000 клієнтів, і ми доставили 65 мільярдів електронних листів прямо до теки вхідних листів.
Задача:
Переробити головну сторінку, визначити нові точки росту та забезпечити лідогенерацію на етапі першого торкання з продуктом.
Особливості:
Ми використали Story Tailing підхід на сторінках інтерфейсу під час створення нового дизайну.
Процес:
Почали роботу з UX-аудита:
- переглянули кількісні показники за допомогою Google Analytics;
- визначили слабкі точки переходів;
- підключили Hotjar для збирання якісних даних;
- оцінили поведінку користувачів;
- на підставі всіх зібраних даних побудували гіпотези щодо покращення інтерфейсу.
Перейшли до реалізації UX/UI змін:
- переробили структуру головної сторінки для українського сайту;
- зробили редизайн на основі вже наявної стилістики головної компанії.
Головна сторінка
Важливі переваги розмістили вище. Зменшили довжину сторінки, адже глибина скролу складала до трьох екранів. На кожному з ключових екранів розмістили СТА.
Результат:
Створили головну сторінку, яка розповідає історію, як легко почати працювати з e-mail розсилками завдяки продукту Selzy.
В результаті кількість лідів збільшилася на 24%.
В результаті кількість лідів збільшилася на 24%.