UA
Про проєкт
- офіційний дистриб'ютор понад 200 світових брендів в Україні
- 38 бутиків luxury сегменту та онлайн магазин
- на ринку понад 20-ти років
- працюють з такими брендами-флагманами, як Fendi, Dolce & Gabbana, Gucci, Stefano Ricci, David Koma, Brunello Cucinelli, Balmain, Philosophy di Lorenzo Serafini, Peserico та інші.
+76% CR
збільшення конверсії після редизайну
Основна проблема
Процеси продажу в офлайн і онлайн значно різнилися. В офлайн магазині було все дуже злагоджено, гармонійно і статусно, а в онлайн цього не відчувалося.
Задача
Розробити дизайн інтернет-магазину елітних товарів. Сайт має бути простим і зручним, але водночас наголошувати на статусності кожного клієнта.
До редизайну
RSR підхід
Після збору інсайтів та аналізу даних аналітики, ми перейшли до редизайну інтерфейсу інтернет-магазину Symbol за RSR підходом. Основний вектор руху був спрямований на мінімалістичність, простоту та чистоту інтерфейсу.
Створення зручного інтерфейсу для продажу ексклюзивних товарів
Персоналізований підхід
З метою надання більш персоналізованих пропозицій, ми реалізували сегментування користувачів при першому відвідуванні головної сторінки за ключовими параметрами: жіноча, чоловіча або дитяча категорія.
Офлайн і онлайн, як єдина система
Щоб досягти відчуття присутності в офлайн-магазині, реалізували підкладку сайту та фон плиток з товарами одного кольору. Вийшов цікавий ефект відсутності кордонів, начебто розглядаєш товари на реальній вітрині.
Нестандартні точки входу
У якості додаткових точок входу на головній сторінці реалізували незвичайні блоки — Образ дня та Symbol подіум. Вони нагадують сторінки глянцевого журналу, у якому зібрані готові образи.
Навігація
Структурували блок з навігацією, пріоритизували категорії відповідно до даних аналітики. Розширили перелік точок входу, додавши теги з брендами та популярними запитами для швидкого пошуку та переходу за категоріями.
Акцент на товари
Панель із фільтрами та сортуванням винесли вгору у горизонтальне меню. Це дозволило збільшити прев'ю карток товару та зробити головний акцент на продукцію.
Результат
Після релізу ми зіткнулися з великою кількістю факторів, які вплинули на вимірювання результатів до та після. Але суттєве зростання коефіцієнта конверсії зафіксовано як у сезонні, так і несезонні періоди. Так, наприклад, порівнюючи органічний трафік в несезонний період зростання коефіцієнта конверсії склало 76,34%.
+76% CR
збільшення конверсії після редизайну