Longevity Box — це британський бренд, що спеціалізується на товарах для здоров'я та самопочуття і допомагає своїм клієнтам зберігати молодість довше. Ґрунтуючись на знаннях, безпеці та якості, бренд пропонує ефективні та доступні за ціною дієтичні добавки, що підтверджені науковими дослідженнями, і кидає виклик дорожчим аналогам.

Бренд звернувся до Турум-бурум із проханням поліпшити ключові показники ефективності свого інтернет-магазину на Shopify та оптимізувати клієнтський досвід на всіх етапах воронки продажів.

CRO: два UX-спринти для зростання

2024: Перша співпраця в рамках 3-тижневого пакета CRO. Ми провели комплексний аудит UX, визначили 20 гіпотез на всіх етапах воронки продажів і надали детальні прототипи для підвищення юзабіліті, навігації та конверсії сайту.

2025: Longevity Box повернулася для проведення другого UX-спринту, щоб продовжити оптимізацію вебсайту на основі оновлених аналітичних даних та змінених паттернів поведінки користувачів. Ця фаза включала 21 нову гіпотезу для вдосконалення попередніх змін UX/UI, подальше підвищення продуктивності та поліпшення юзабілті для отримання конкурентної переваги.

Головна сторінка, що вражає та конвертує

2024: Ми додали та розмістили розділи з товарами на головній сторінці, щоб підвищити зацікавленість, а також додали інструкцію для початківців, щоб допомогти новим користувачам легко орієнтуватися у виборі товарів.

2025: Ми рекомендували зробити акцент на пропозиціях «Купуйте разом і заощаджуйте», щоб збільшити середній чек, додати більше клікабельних банерів для залучення ширшої аудиторії та додати відгуки з посиланнями на конкретні товари, щоб підвищити довіру та полегшити пошук.

No items found.
Більш зручна навігація

2024: Ми рекомендували закріпити шапку у мобільної версії, щоб полегшити навігацію, та відокремити категорії товарів від інформаційних розділів для більшої зрозумілості.

2025: Ми рекомендували поліпшити навігацію на десктопі, вирівнявши розкривні меню, додавши видимий лічильник кошика та реорганізувавши меню відповідно до цілей користувачів.

Зрозумілі та зручні сторінки товарів

2024: Ми упорядкували інформацію про товари в окремі розділи та закріпили кнопку «Купити» для її постійної видимості.

2025: Ми рекомендували вказати термін придатності продукту, щоб допомогти прийняти рішення про покупку та заохотити покупців купувати декілька упаковок.

Спрощений та оптимізований кошик

2024: Ми оптимізували структуру кошика, вдосконалили ієрархію для кращої навігації та зробили взаємодію в мобільній версії більш плавною, мінімізувавши перешкоди.

2025: Ми об'єднали кошик в один pop-up, спростили колірну палітру для кращої концентрації уваги та переробили вибір підписки у вигляді випадаючого меню.

Швидкий вибір на сторінці категорії товарів

2024: Ми перейменували кнопку «Швидке додавання» на «Додати до кошика» для більшої зрозумілості, змінили дизайн карток товарів для кращої читабельності та додали опції фільтрування, щоб допомогти користувачам швидше знаходити потрібні товари.

2025: Вдосконалили перегляд у мобільній версії, зробивши картки товарів ширшими та розмістивши їх у двох колонках, переробили фільтри у вигляді pop-up вікон та додали інструмент вибору товарів на основі цілей користувачів щодо здоров'я.

Результати, що мають значення

Після першого UX-спринту Longevity Box помітив значне зростання залученості, конверсій та загальної продуктивності сайту, включаючи збільшення коефіцієнта конверсії на 39% та збільшення середньої тривалості сеансів. Зокрема, мобільні користувачі проводили більше часу на сайті та збільшили мобільну конверсію на 58%. Цей успіх призвів до другої співпраці у 2025 році. Ми повторно проаналізували поведінку користувачів, перевірили та вдосконалили попередні поліпшення і впровадили нові функції, щоб зберегти конкурентоспроможність бренду.

Ми продовжуємо наше партнерство, вдосконалюючи інтерфейс відповідно до мінливих потреб користувачів. Тож, далі буде…

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please