Про проєкт

Територія мінімальних цін (ТерМінЦін) — це інтернет-магазин termincin.ua та велика мережа офлайн-магазинів із широким асортиментом товарів для всієї родини: одяг, взуття, іграшки, галантерея, товари для відпочинку тощо.

Задача:

Міграція інтернет-магазину з платформи Хорошоп на Laravel.

Створення єдиної омніканальної платформи, яка об’єднує онлайн- і офлайн-досвід клієнтів, забезпечує зручну взаємодію з брендом та дозволяє гнучко керувати акціями, лояльністю і контентом.

План редизайну та переїзду з Хорошоп на Laravel:

  • Проведення UX-аудиту поточного сайту та аналіз конкурентного середовища.
  • Розробка інтуїтивної та легкої навігації з урахуванням потреб цільової аудиторії.
  • Акцент на зручність для мобільних користувачів — підхід mobile-first.
  • Створення UX-дизайну на основі отриманих інсайтів та поведінкових сценаріїв.
  • Запуск гнучкої бонусної системи, яка забезпечила омніканальність платформи.
  • Розробка UI-гайду для уніфікації стилістики інтерфейсу.

Головна сторінка, що залучає

Додали категорійні блоки, акцентували переваги компані, розмістили ключові розділи на першому екрані для залучення рухатися далі по воронці

Сторінка порталу для більшого залучення

Окремо ми реалізували портальні сторінки. Це не просто категорії, а контентні хаби з акціями, добірками, банерами та рекомендаціями, адаптованими під поведінку й очікування користувача в кожному сегменті.Наприклад, сторінка категорії одягу суттєво відрізняється від сторінки товарів для дому — як за поведінкою користувачів, так і за контекстом прийняття рішення.

No items found.
Зручні фільтри

Оптимізували фільтри: зафіксували їх в шапці сайту та при скролі зверху для десктопу, найпопулярніші фільтри винесли у вигляді тегів.

Також спростили перелінкування між розділами й розставили акценти на ключові характеристики (колір, розмір і наявність), щоб зробити вибір максимально зручним.

Сторінка товару: максимум інформації

На сторінці товару з’явилась таблиця розмірів, параметри моделі та інформація про наявність у магазинах. Додали блоки «Купують разом», «Створи свій образ» і вивели бонуси за покупку, щоб стимулювати прийняття рішення.

Для емоційного залучення інтегрували фото з соцмереж і відеоогляди, а кнопку «Купити» закріпили, щоб вона завжди була під рукою під час скролу.

Кошик для зручності купівлі

У кошику реалізували підказки про безкоштовну доставку, залишки на складі та наявність останнього розміру. Додали можливість редагувати позиції, обирати окремі товари до покупки, а також блоки cross-sell із релевантними аксесуарами, доповненнями тощо. Сторінка адаптована як для нових, так і для постійних клієнтів, із підтримкою авторизації для збереження історії покупок.

Оформлення замовлення на раз-два

Процес оформлення замовлення розділено на зрозумілі етапи: товар, контактні дані, доставка, оплата, що значно спрощує шлях користувача. Реалізована підтримка як для нових, так і для зареєстрованих клієнтів, з автоматичним застосуванням бонусів, купонів і поточних акцій без зайвих дій з боку користувача.

Особистий кабінет і бонусна система

Реалізували особистий кабінет, для об’єднання офлайн та онлайн: доступ до повної історії дій, бонусів, купонів тощо, також реєстрація через Facebook/Google, підтримка повернень, акції, персональні пропозиції — усе під одним дахом.

В особистому кабінеті додали функціонал онлайн примірочна, де користувач може додати свою розмірну сітку та членів своєї родини.

Результати, що рухають вперед

Глибокий UX-аудит сайту й конкурентного середовища дозволили створили mobile-first дизайн і перенесли сайт із Хорошоп на кастомну платформу Laravel без втрати даних. Інтегрувати омніканальну бонусну систему, запустили HR-портал і заклали архітектуру під майбутнє масштабування — маркетплейс, live-продажі, сертифікати та гнучкі інтеграції.

Впродовж кількох тижнів після запуску сайт повернув весь минулий трафік, а продажі стали більше ніж на старому сайті.

Розробку, міграцію та подальшу техпідтримку реалізували наші партнери з Linecore

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please