Про проєкт

Lumier — норвезька компанія, що пропонує преміальне електрообладнання за доступними цінами для B2B та B2C клієнтів. Хоча це молодий сімейний бізнес, його засновник Пер Норман Нільсен має понад 40 років досвіду в підприємництві та володіє кількома відомими брендами, пов'язаних з електронікою. Разом із сином він розвиває новий проєкт — магазин Lumier.

Задача:

  • Покращення інтерфейсу сайту.
  • Залучення нових користувачів і збільшення кількості постійних клієнтів.
  • Підвищення впізнаваності бренду.
  • Збільшення конверсії онлайн-магазину.

UX-аудит та ESR підхід

Ми розпочали роботу з комплексного дослідження сайту Lumier для десктопу та мобільних пристроїв. Після UX-аудиту команда Турум-бурум надала майже 60 рекомендацій для оптимізації конверсії Lumier.  

Обрали стратегію ESR (Evolutionary Site Redesign), оскільки Lumier — молода платформа з низькою відвідуваністю, яка працювала добре, але потребувала вдосконалення інтерфейсу для покращення користувацького досвіду та конкурентоспроможності.

1. Персоналізовані блоки на головній сторінці

Проблема: 40% користувачів, які переглядали головну сторінку, були повторними клієнтами. Однак для цієї категорії клієнтів бракувало персоналізованих блоків.

Рішення: Додати на головну сторінку сайту кілька клієнтоорієнтованих блоків. Для постійних відвідувачів — «останні замовлення» або «останні переглянуті товари». А для нових користувачів — блоки з різними товарами, згрупованими за популярністю, сферою використання чи рейтингом.

2. Інтуїтивно зрозуміла навігація та зручне меню

Проблема: Меню десктопної версії було надто складним, а деякі категорії розтягувалися на 3 рядки. У мобільній версії після натискання кнопки «Назад» користувачі поверталися не на попередню сторінку, а в бургер-меню або на іншу категорію.

Рішення: Додати на головну сторінку сайту кілька клієнтоорієнтованих блоків. Для постійних відвідувачів — «останні замовлення» або «останні переглянуті товари». А для нових користувачів — блоки з різними товарами, згрупованими за популярністю, сферою використання чи рейтингом.

No items found.
3. Зручні фільтри для каталогу товарів

Проблема:

  • Довгий список фільтрів, деякі з яких використовувалися рідко;
  • Відсутність списку застосованих фільтрів;
  • Відсутність кнопки для очищення обраних фільтрів.

Рішення: Залишити лише 5-7 найпопулярніших фільтрів, а решту параметрів презентувати у вигляді бургер-меню. Додати блок з переліком застосованих фільтрів та кнопки видалення всіх застосованих фільтрів.

4. Список товарів, що заохочує до покупки

Проблема: На картках товарів Lumier не вистачало інформації, яка б підкреслювала цінність пропозиції та брак ключових характеристик кожного продукту.

Рішення: Відображати загальний рейтинг продуктів, інформацію про акції та розпродаж на картках товару у каталозі пропозицій, додати ключові характеристики товару та кнопку «Додати в кошик».

5. Інформативна картка товару

Проблема: Відсутність детальної інформації про час, ціну та спосіб доставки, що негативно впливало на KPI.

Рішення: Додати візуально виокремлений блок з інформацією про способи доставки та її оплати, використовуючи яскраві іконки або список для наочності.

6. Структурований кошик

Проблема: Кнопки вибору кількості товару були занадто маленькими (як у мобільній, так і в десктоп версії), а основний акцент був на іконку «видалити», що призводило до високого рівня виходів зі сторінки.

Рішення: Збільшити кнопки вибору кількості, змістити акцент з іконки видалення товарів, зрівняти за розміром блоки ціни та кількості й зменшити відстань між назвою товару та його ціною/кількістю у десктопній так мобільній версії е-коммерс.

Результати редизайну сайту

У цьому кейсі ми висвітлили лише невелику частину виконаної нами роботи. Завдяки якісному UX аудиту та ефективній співпраці з клієнтом, ми:

  • визначили найбільш критичні юзабіліті помилки;
  • обрали найефективнішу стратегію редизайну конкретно для цього кейсу;
  • розробили клієнтоорієнтований інтерфейс з інтуїтивно зрозумілою навігацією;
  • підкреслили переваги запропонованих продуктів;
  • розставили правильні акценти;
  • надали користувачам необхідну інформацію для прийняття рішення про покупку.

Читати повну версію кейса

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please