Як навіть невеликі UX-зміни можуть сприяти збільшенню конверсії

Sunuva — світовий бренд одягу для дітей, заснований у 2007 році. Сьогодні їхня продукція представлена у таких відомих брендах, як Bloomingdale's, Harrods, Barneys, Harvey Nichols та інших мережах елітних універмагів.

Читайте повний кейс SUNUVA
у журналі SMASHING MAGAZINE

Головне завдання

Виявити ті місця, де клієнти покидають свої онлайн-кошики, з'ясувати причину цього та надати рекомендації щодо розв'язання проблеми.

UX Аудит

Процес аналізу проєкту складався з трьох основних етапів:

Основні точки росту

Результати виконаних робіт

Наша команда використовувала інструменти аналітики, записи сесій, теплові карти та інші аналітичні дані про аудиторію, щоб виконати поставлені завдання та надати рекомендації. 

У результаті замовник відзначив збільшення конверсії та трафіку на сайті після впровадження майже всіх наданих рекомендацій.

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please