UA
Як навіть невеликі UX-зміни можуть сприяти збільшенню конверсії
Sunuva — світовий бренд одягу для дітей, заснований у 2007 році. Сьогодні їхня продукція представлена у таких відомих брендах, як Bloomingdale's, Harrods, Barneys, Harvey Nichols та інших мережах елітних універмагів.
Читайте повний кейс SUNUVA
у журналі SMASHING MAGAZINE
Головне завдання
Виявити ті місця, де клієнти покидають свої онлайн-кошики, з'ясувати причину цього та надати рекомендації щодо розв'язання проблеми.
UX Аудит
Процес аналізу проєкту складався з трьох основних етапів:
По завершенню аудиту ми зробили наступне:
- Створили документ з переліком виявлених помилок для кожної ключової сторінки;
- Розставили пріоритети для всіх цих помилок;
- Надали детальні рекомендації щодо впровадження змін із прикладами та поясненнями як кожна з них може покращити користувацький досвід.
Основні точки росту
Результати виконаних робіт
Наша команда використовувала інструменти аналітики, записи сесій, теплові карти та інші аналітичні дані про аудиторію, щоб виконати поставлені завдання та надати рекомендації.
У результаті замовник відзначив збільшення конверсії та трафіку на сайті після впровадження майже всіх наданих рекомендацій.
У результаті замовник відзначив збільшення конверсії та трафіку на сайті після впровадження майже всіх наданих рекомендацій.
Відгук
«Робота команди Турум-бурум сприяла підвищенню конверсії та збільшенню трафіку. Професійні та уважні до деталей, команда приділила час вивченню всіх даних, щоб надати оптимальні рішення та пояснити всі наявні проблеми. Протягом усього процесу вони надавали всебічну підтримку і завжди готові були надати необхідну інформацію».
— Дженніфер Таллі, менеджер з електронної комерції, Sunuva