UA

Про проєкт
SmartMag — інтернет-магазин техніки та гаджетів, що розпочав шлях як стартап у 2014 році. Сьогодні це відома компанія з тисячами клієнтів по всій Україні, власними пунктами видачі замовлень і кур’єрською доставкою у більшості обласних центрів.
Задача: Створити сучасний, клієнтоорієнтований дизайн онлайн-магазину, закласти основу для його масштабування, підвищити конверсію та дохід, а також посилити позиції бренду серед ТОП гравців ринку побутової техніки та електроніки в Україні.

Переїзд з платформи Хорошоп
Коли бізнес зростає, функціоналу Хорошоп може не вистачати. Тому для SmartMag ми розробили UX/UI під ключ і реалізували його на гнучкішій платформі разом із Linecore.
Основні етапи редизайну:
- Детальний UX аналіз конкурентів.
- Аудит старого сайту та збір даних аналітики.
- Робота над стилістикою — створення якісного UI дизайну.
- Розробка UX дизайну на основі всіх зібраних інсайтів.

UX аналіз конкурентів: інсайти
Інсайт №1. Оптимальною є дворівнева структура меню сайту: зверху — інформація про компанію, нижче — функціональні елементи. у каталозі товарів варто передбачити розподіл за брендами.

Інсайт №2. Краще використовувати від 5 до 16 екранів на головній сторінці — це дозволяє зберегти фокус користувача та не перевантажити інтерфейс.

No items found.
Інсайт №3. У мобільній версії доцільно презентувати каталог у вигляді бургер-меню.

А також додавати окрему кнопку «Каталог» на головній сторінці для швидкого доступу.

Інсайт №4. На сторінці видачі товару окрім категорій реалізувати сортування за брендами та додати блоки на кшталт «Переглянути також», «Топ товарів» і «Переглянуті» — це допоможе створити більше точок входу та покращити навігацію.

Інсайт №5. На сторінці товару навігацію за основними розділами («Все про товар», «Характеристики», «Відгуки») потрібно фіксувати при скролі. Усі кредитні пропозиції від банків варто розміщувати у загальному pop-up.

Робота над стилістикою
Здійснили редизайн логотипа і створили UI kit для цілісного дизайну та подальшої самостійної підтримки сайту клієнтом без втрати айдентики.


Mobile-first підхід
Ми прагнули створити сайт, яким зручно користуватись будь де та у будь-якій ситуації — від черги в магазині до ванни. Інтерфейс мав бути адаптивним, інтуїтивним і легко читабельним на різних екранах без втрати інформативності.

Для цього ми зробили кнопки помітними й зручними у взаємодії, використали контрастні кольори та зрозумілі іконки, забезпечили миттєвий зворотний зв’язок і уникнули випадкових натискань завдяки оптимальній відстані між елементами.


Результати
Вже через місяць після запуску сайту на новій платформі отримати такі результати:
- мобільний трафік виріс на 42%, конверсія з мобайлу — на 69%, а перегляди сторінок на сеанс — на 96%.
- загальна конверсія зросла на 26%, дохід — на 81%, а показник виходів знизився на 69%, що свідчить про покращений UX і ефективне залучення трафіку.
