UA
Про проєкт:
Tilly Pig — це стартап, який виготовляє красиві та унікальні скарбнички з принтом, що створюються вручну з турботою про природу. Це не просто скарбничка, зроблена з порцеляни, а й ціла філософія накопичення та омріяний подарунок для дітей, який вчить фінансової грамотності з ранніх років.
Задача:
Вивести на ринок абсолютно новий продукт — скарбничку Tilly Pig. За допомогою дизайну інтерфейсу продемонструвати головні переваги продукту.
tillypig.com
Головна сторінка
Сторінка товару
З першого екрану сторінка товару показує, які опції товару доступні, і надає всю необхідну інформацію для прийняття рішення.
Чекаут
Попри те, що сайт розроблено на базі Shopify, було створено кастомізований чекаут з урахуванням усіх нюансів і особливостей цільової аудиторії.
Результат
Результатом нашої співпраці з компанією Tilly Pig стало створення MVP (minimum viable product) з власною корпоративною айдентикою та кастомними ілюстраціями, який був готовий для запуску на ринок.
Дизайн поєднав у собі простоту та легкість, з яскравістю та функціональністю. За допомогою UX/UI рішень нам вдалося підкреслити всі переваги продукту, врахувати особливості цільової аудиторії та донести соціальну ідею цього стартапу для споживача.
Читати кейс