UA
Про проєкт
The Spy Store — це авторитетна австралійська компанія, яка спеціалізується на обладнанні та послугах спостереження.
Маючи майже 10 років досвіду роботи на ринку, магазин цінує свою репутацію і пропонує високоякісні інструменти, ретельно перевірені фахівцями компанії.
Попри популярність послуг, що надаються компанією, її вебсайт показав низький рівень лояльності клієнтів та залучення до інтерфейсу, що вплинуло на продажі та конверсію.
Послуги CRO за підходом ESR
Ми провели детальний юзабіліті аудит, а потім перейшли до оптимізації конверсії сайту за підходом ESR:
Надали понад 60 рекомендацій для оптимізації конверсії;
Структурували контент на ключових сторінках;
Спростили процес навігації у воронці;
Покращили адаптивний дизайн;
Додали upsell і cross-sale інструменти.
5 найкритичніших помилок
1. Недопрацьована стилістика та перевантажена шапка сайту
Проблема: сесія для нових користувачів завершувалася в 54% випадків через ускладнену навігацію сайту.
Рішення: пріоритезувати всі елементи за їх популярністю та розставили відповідні акценти.
2. Головна сторінка: неочевидні послуги інтернет-магазину
Проблема: сайт мав високий показник відмов (77,87%) і показник виходів (54,03%), оскільки клієнти не мали достатньо інформації про послуги компанії.
Рішення: ми створили естетично приємний банер з описовим заголовком та чітким закликом до дії (CTA).
3. Неструктурована та захаращена видача категорії
Проблема: текстовий опис перемістив список товарів нижче першого екрана, назви товарів були занадто великими, ціну та знижки важко було помітити.
Рішення: визначати розмір тексту та елементів відповідно до їхньої важливості.
4. Відсутність кнопок «додати в обране та купити»
Проблема: відсутність двох ключових кнопок, необхідних для оптимізації бізнес-конверсії: «додати до списку бажань» та «додати до кошика».
Рішення: додати кнопки «Купити» та «Додати в обране» в прев'ю картки товару, щоб користувачі могли додавати товари до списку бажань або кошика без зайвих дій.
5. Труднощі з покупкою одразу декількох товарів
Проблема: коли користувач натискає на кнопку оформлення замовлення, з'являється поп-ап вікно з рекламою, яке неможливо закрити.
Рішення: переробити дизайн поп-апу таким чином, щоб він не перешкоджав користувачампродовжувати сесію та додати блок кроссейлу, щоб збільшити середній чек.
Головна сторінка
Фільтри
Інші сторінки сайту
Основні зміни KPIs після редизайну сайту
Коефіцієнт конверсії
інтернет-магазину
інтернет-магазину
+16%
Кількість відвідувачів
сайту з мобайлу
сайту з мобайлу
Середній дохід на
одного користувача
(ARPU)
одного користувача
(ARPU)
+20%
Відсоток користувачів,
які додають товари з
картки товару
які додають товари з
картки товару
+80%
Кількість товарів,
доданих до кошика в
мобільній версії
доданих до кошика в
мобільній версії
+100%
Коефіцієнт конверсії
для клієнтів, що
повертаються
для клієнтів, що
повертаються
+16%
Позитивна тенденція в конвертації нових відвідувачів у покупців
UX-аудит The Spy Store дозволив інтернет-магазину отримати дохід, який не міг бути отриманий раніше через наявні помилки в інтерфейсі та функціоналі.