UA
Про проєкт
Bagazhnik.uа - компанія з продажу багажників для автомобілів, рюкзаків, сумок, валіз, а також дитячих колясок.
Офіційний дистриб'ютор шведської компанії THULE в Україні з 2014 року. Роздрібні магазини представлені у чотирьох містах (Київ, Одеса, Миколаїв, Запоріжжя), своя дилерська мережа по всій Україні.
Офіційний дистриб'ютор Thule в Україні
Задачі:
Масштабувати та адаптувати сайт під нові категорії товарів;
Оновити стилістику сайту, щоб вона відповідала позиціонуванню компанії;
Донести до користувачів, що на сайті з найменуванням Bagazhnik.ua можна купити рюкзаки, дитячі коляски та інші товари;
Підкреслити конкурентну перевагу — високий рівень сервісу та кваліфікації співробітників.
Стилістика
Ми вирішили взяти за основу меседж компанії Thule, а саме те, що товари бренду супроводжують їх власників у будь-якій життєвій ситуації. Це посилання передано через емоційні банери на ключових сторінках сайту: чи то сімейний відпочинок у горах, чи прогулянка в лісі.
Орієнтувалися на колірну гаму сайту Thule, щоб наголосити на статусі офіційного дистриб'ютора.
Головна сторінка
Акцентуємо увагу, що Bagazhnik.ua — це не тільки про аксесуари для машини, а й про рюкзаки, сумки та інше.
Видача для багажників та комплектуючих до них
Реалізували спеціальний інструмент, який зустрічає потенційного покупця на сторінці видачі та виступає у ролі консультанта.
Процес підбору розбили на три послідовні кроки
Сторінки порталу
Перед тим, як потрапити на видачу, користувач бачить сторінку порталу з товарами категорії, яка сповнена емоційних фотографій, розкриває особливості різних серій товарів, підкреслює конкурентні переваги продукції.
Сторінка товару
Сторінка товару передає конкурентні переваги: безкоштовна доставка, офіційна гарантія та розширена гарантія від магазину.
Редизайн, як сходинка до нового витку у розвитку бізнесу
Завдяки використанню RSR підходу ми допомогли адаптувати сайт під нові задачі бізнесу.
Це дозволило компанії:
Масштабуватись;
Підкреслити свою репутацію;
Підвищити рівень сервісу;
Підвищити коефіцієнт конверсії;
Сегментувати користувачів.
Крім створення UX/UI сайту, ми також створили frontend, щоб як можна безшовно реалізувати все задумане в інтерфейсі.
Ви можете прочитати повну версію статті-кейсу тут: