Рішення про те, що краще – створити індивідуальний дизайн сайту чи скористатися Shopify платформою – може суттєво вплинути на успіх вашого бізнесу у сфері електронної комерції закордоном. Насправді ж обидва варіанти мають свої переваги та недоліки, а також певні аспекти, які слід врахувати.  

Більше ніж 14 років ми спеціалізуємося на створенні UX/UI для digital-проєктів. Тому сьогодні разом із нашим партнером, компанією-розробником WEZOM, ми розглянемо особливості Shopify та кастомного дизайну, що допоможе вам визначити оптимальний варіант для інвестиції залежно від характеристик вашого бізнесу.

Shopify та кастомний дизайн: розбираємось з поняттями

Shopify – це популярна платформа для електронної комерції, яка дозволяє користувачам створювати власні онлайн-магазини без глибоких технічних знань або навичок програмування. 

Так, Shopify пропонує безліч готових шаблонів для створення магазинів, які можна легко налаштувати відповідно до потреб і стилю бренду. Крім того, користувачі можуть розширювати функціональність своїх магазинів за допомогою численних додатків і інтеграцій, доступних у Shopify App Store, зокрема інструментів управління товаром, обробки платежів, маркетингу, аналітики та багато іншого. Тому не дивно, що ця платформа швидко завойовує нову аудиторію і станом на 2024 рік Shopify налічує понад 700 мільйонів користувачів.

Кастомний UX/UI дизайн – це дизайн інтерфейсу зроблений з нуля з урахуванням даних аналітики, особливостей бізнесу та його цільової аудиторії. Створення такого сайту займає зазвичай значно більше часу й складається з численних етапів детальніше про які ви можете почитати на нашому сайті.

Наприклад, під час роботи над створенням нативного дизайну застосунку для проєкту Flower Pot студія Турум-бурум самостійно розробила близько 120 екранів, продумавши до найменших деталей кожен елемент та іконку інтерфейсу.

Це зайняло більше часу ніж створення Shopify продукту, але дозволило створити дизайн, що підкреслює особливості ніші та створює особливий tone of voice бізнесу.

Кастомний веб сайт vs Shopify: зважуємо всі за і проти

Оскільки обидві опції мають свої переваги та недоліки, рішення, яке підходить одному підприємству, може бути неприйнятним для іншого. Тож нижче ми розглянемо всі аспекти створення кастомного і Shopify UX/UI дизайну, й з’ясуємо який формат краще підходить вашому продукту.

Часовий критерій

Оскільки Shopify пропонує вже готові шаблони для вашого сайту, процес розробки веб продукту займає зазвичай не більше кількох тижнів. Так, користувачі можуть вибрати базову тему та адаптувати її протягом декількох годин або днів. У такому випадку найбільше часу йде безпосередньо на наповненні вебсайту товарами.

З іншого боку, дизайн, створений з нуля, вимагає більше часу через ретельне планування, проєктування, розробку та тестування, а кінцевим результатом є вебсайт, який дійсно відображає бренд і цілі клієнта. 

Процес створення кастомного дизайну може тривати від кількох тижнів до кількох місяців, однак такий підхід дозволяє інтегрувати специфічні функціональні можливості та оптимізувати сайт для потреб користувачів і пошукових систем. А отже – дозволяє створити веб продукт з унікальним користувацьким досвідом.

Фінансовий аспект

Shopify пропонує кілька тарифних планів. Початкова вартість запуску сайту на Shopify відносно невисока, оскільки ви використовуєте готові шаблони й не оплачуєте години роботи UX/UI дизайнерів. Однак цей варіант підійде лише для найпростіших продуктів. За спеціалізовані плагіни або інтеграції вам доведеться платити додатково, так само як і за преміум-підписку з розширеним функціоналом, що коштує майже $300 на місяць.

Очевидно, що створення сайту з нуля вимагає набагато більших інвестицій на початкових етапах роботи над проєктом, однак у довгостроковій перспективі підтримка такого продукту буде простішою і дешевшою.

Вплив на SEO

Shopify пропонує користувачам базовий набір інструментів для SEO-оптимізації, зокрема  мета-теги, автоматичне створення карти сайту, оптимізацію URL. Однак глибока SEO-оптимізація за таким підходом недоступна, адже користувачі обмежені у виборі та зміні структури URL-адреси, а отже – не можуть повністю контролювати HTML/CSS. 

Натомість кастомний дизайн сайту забезпечує максимальний контроль над кожним SEO-аспектом, пропонуючи глибоку оптимізацію структури сайту, налаштування URL-адрес, швидке завантаження сторінок, використання унікального мета-опису для кожної сторінки. Отже, ви можете налаштувати ваш сайт відповідно до вимог пошукових систем і цільової аудиторії, покращуючи органічну видимість і залучаючи більше цільового трафіку.

Порівнюємо коефіцієнт конверсії

Shopify має багато вбудованих інструментів та оптимізований користувацький інтерфейс, що робить його дуже ефективним рішенням для стартапів та молодих проєктів. Це дозволяє вам швидко запустити сайт з візуально привабливим, хоча й простим, дизайном і непоганим користувацьким досвідом, що сприяє загальному підвищенню конверсії бізнесу.

Однак, коли бізнес масштабується і виникає потреба в більш специфічному функціоналі або унікальних елементах дизайну, Shopify продукти поступаються кастомним. Так, за допомогою кастомних сайтів ви можете інтегрувати розширені аналітичні інструменти, тестувати різні версії сторінок і більш ефективно реагувати на запити цільової аудиторії. А отже – досягнути значно більшого рівня конверсії.

Так, наприклад, здійснюючи редизайн кастомного сайту Infoshina ми вивели кілька гіпотез та протестували їх, що дозволило нам:

  • Збільшити мікроконверсію переходу зі сторінки товару до кошика на 85,57% після переміщення кнопки «Купити» вниз екрану;
  • Оптимізувати мікроконверсію переходу з картки товару в кошик на 13,26% завдяки зміні структури картки товару;
  • Збільшили мікроконверсію переходу з кошика до оформлення замовлення збільшилась на 14,8% залишивши одну пріоритетну й акцентну кнопку «Оформити замовлення».

Водночас у шаблони Shopify не можна вносити настільки дрібні зміни від чого ваш бізнес може дещо програвати.

Гнучкість та підтримка продукту

Shopify може похвалитися якісною підтримкою користувачів, яка доступна 24/7 через електронну пошту, телефон та чат-боти. Платформа також має велику спільноту розробників та користувачів, між якими відбувається постійний обмін знаннями та рішеннями через соціальні мережі та форуми. Однак порівняно з кастомними вебсайтами масштабованість таких продуктів є складнішою.

Кастомні сайти зазвичай пропонують більш спеціалізовану підтримку, зокрема авторський нагляд команди розробників, які знайомі з усіма аспектами роботи сайту. 

Це дозволяє швидко реагувати на проблеми й вносити необхідні зміни або оновлення. Однак суттєвим фактором є те, що рівень якості та доступності підтримки безпосередньо залежить від вибору постачальника послуг або внутрішніх ресурсів компанії.

Наприклад Турум-бурум працює над оптимізацією інтерфейсу Intertop з 2019 року, постійно аналізуючи дані аналітики та удосконалюючи ключові сторінки сайту.

Узагальнення: особливості Shopify і кастомного дизайну

І все ж Shopify чи кастомний дизайн: фінальні думки

Shopify та кастомні веб-сайти задовольняють різні потреби та мають свої унікальні переваги. Для малого бізнесу або новачків у сфері е-коммерс Shopify є ідеальним вибором, оскільки дозволяє швидко створити сайт без значних технічних знань. Зручні інструменти та адаптивні шаблони платформи спрощують процес запуску онлайн-бізнесу й не вимагають значних фінансових або часових інвестицій.

Водночас розробка кастомного сайту є вигідним і практичним підходом для тих, хто надає перевагу повному контролю над візуальними та навігаційними аспектами свого продукту і планує масштабування проєкту в майбутньому. Й хоча цей шлях може здатися більш складним і витратним, він винагороджує вас сайтом, ідеально пристосованим до конкретних потреб вашого бізнесу.

Тож обираючи оптимальний варіант створення сайту для себе зважайте на вимоги вашого бізнесу, його розміри та етап розвитку. А якщо маєте сумніви – ви можете звернутися за порадою до команди Турум-бурум, яка здійснить аналіз вашого проєкту й порадить оптимальний варіант його розвитку.

Поділитися постом у:

Інші статті

1
/
1

Більше кейсів від Турум-бурум?

Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.

Дивитися портфоліо

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please