Оптимізація коефіцієнта конверсії (CRO) — це стратегічна інвестиція у зростання вашого онлайн-бізнесу чи лише додаткова стаття витрат? Щоб допомогти знайти відповідь на це питання, ми створили CRO-калькулятор, який дозволяє власнику бізнесу швидко оцінити, як вплине на його прибуток збільшення конверсії сайту завдяки оптимізації інтерфейсу.

Далі — детальніше про те, як це працює.

Оптимізація коефіцієнта конверсії: що це і для чого?

Перш ніж детально розглянути принцип роботи та переваги згаданого калькулятора, з'ясуймо що саме ховається за абревіатурою CRO. 

Оптимізація коефіцієнта конверсії (CRO) — це набір дій, спрямованих на перетворення відвідувачів вашого сайту на покупців. CRO фокусується на покращенні зручності інтерфейсу, щоб підвищити шанси на виконання бажаної дії користувачами — наприклад, купівлі ними товару чи послуги. Головна мета CRO — виявити та усунути всі бар'єри, які заважають відвідувачам сайту завершити покупку.

У сучасному онлайн-бізнесі CRO — це важливий інструмент для зростання й масштабування бренду. Адже навіть найкраща реклама не принесе результатів, якщо користувачі стикаються з перешкодами на шляху до здійснення покупки вже на сайті.

Шлях користувача від першого дотику до покупки

Завдяки CRO ви можете зробити сайт максимально зручним, зрозумілим і привабливим для клієнтів, що призведе до збільшення продажів без додаткових витрат на залучення нових відвідувачів.

Калькулятор конверсії: призначення та гайд з користування 

Якщо ви ще сумніваєтесь, чи варто інвестувати в CRO, Турум-бурум пропонує красномовне рішення — калькулятор конверсії. Він допоможе спрогнозувати, як може зрости ваш прибуток завдяки підвищенню конверсії та визначити чи вигідно вам інвестувати в CRO. 

Сам калькулятор легкий для використання, має зрозумілий інтерфейс, а заповнення займає менше двох хвилин. Складається він з двох кольорових блоків: фіолетовий — для зазначення інформації про поточні показники вашого сайту і зелений для оцінки потенціалу вашого бізнесу.

Калькулятор CRO на сайті Турум-бурум

Як користуватися калькулятором конверсії?

1. Фіолетовий блок

Починаємо роботу з калькулятором із блоку фіолетового кольору. Тут власнику бізнесу потрібно заповнити лише три перші пункти: поточний коефіцієнт конверсії, середня кількість сеансів за місяць, середній чек. Решту система підрахує автоматично.

Вводимо дані у фіолетовий блок

Якщо ви не знаєте відсоток конверсії сайту, радимо орієнтуватися на середні показники на ринку. Так, наприклад, наразі середня конверсія сайту у ніші fashion дорівнює 1,5%. Для магазинів електроніки цей показник становить близько 1,6% — саме такий відсоток користувачів завершують оформлення покупки на сайті.

Інформацію про середню кількість сеансів за місяць ви можете знайти у розділі: Google Analytics — Audience — Overview. 

Для визначення поточного середнього чека варто враховувати показники останніх кількох місяців.

2. Зелений блок 

Переходимо до наступного кроку — роботи з блоком зеленого кольору. У ньому вам необхідно зазначити, на скільки відсотків ви плануєте збільшити коефіцієнт конверсії. 

Всі інші показники система так само підрахує самостійно, зокрема й потенційне збільшення доходу вашого онлайн бізнесу.

Оскільки студія Турум-бурум в середньому забезпечує збільшення конверсії на 14-50% залежно від проєкту, під час аналізу можете на показники у цьому діапазоні.

Зелений блок: підраховуємо потенційну вигоду

Визначте терміни окупності інвестицій у CRO за допомогою калькулятора

Сьогодні є багато компаній, які допомагають власникам онлайн  бізнесу збільшити свої прибутки завдяки покращенню користувацького досвіду веб продукту. 

Так, наприклад, Турум-бурум надає великий перелік послуг, який дозволяє збільшити прибуток онлайн-бізнесу вже через кілька місяців роботи над проєктом: 

  • UX аудит поточної версії сайту – експертна оцінка зручності ключових сторінок веб продукту;
  • Візуальну презентацію найкритичніших помилок інтерфейсу з детальними роз’ясненнями;
  • Розробку дизайн-макетів у Figma та їх тестування;
  • Підготовку дизайну сторінок, їх тестування;
  • Впровадження створеного дизайну в життя командою-розробників наших партнерів або ж вашою in-house командою під нашим наглядом;
  • Презентацію плану збільшення доходу вашого бізнесу з рекомендаціями й роз'ясненнями експерта, якими власник бізнесу розпоряджається на свій розсуд.

P.S.: Запропоновані послуги безпосередньо залежать від запитів замовника та особливостей бізнесу і можуть варіюватися для максимального досягнення цілей проєкту.

Для наочності пропонуємо розглянути потенційний кейс.

Уявімо, що ми оцінюємо потенціал онлайн-магазину жіночого одягу. Середня конверсія у цій ніші для середнього за популярністю магазину становить 1%, а середній чек для купівлі сукні чи штанів – 2 тисячі гривень. Щодо кількості сеансів на місяць — розглянемо кейс середнього бізнесу, який має трафік приблизно 30,000 користувачів на місяць.

Щодо бажаного відсотку збільшення коефіцієнта конверсії — розгляньмо сценарій, за якого ми досягли показника у 14%, що зазвичай є мінімумом для кейсів нашої студії. 

Що ми отримуємо?

Розрахунок калькулятора оптимізації конверсії у випадку збільшення CR на 14%

Збільшивши конверсію на мінімальні 14% при заданих параметрах бізнес зможе збільшити свій місячний прибуток на 84 тисячі гривень ($2028).

А що як ми збільшимо конверсію не на 14%, а на 22% як для сайту glo™?

Розрахунок потенціального прибутку компанії у випадку збільшення CR на 22%

Тоді матимемо додаткові 132 тисячі (майже $3200) прибутку щомісяця.

Але і це не максимальний результат, якого ви можете досягти, адже для сайту Intertop команда Турум-бурум збільшила конверсію на 55%, що принесло бізнесу додаткові 330 тисяч гривень (майже $9000) прибутку щомісяця.

Розрахунок потенціальної вигоди бізнесу у випадку збільшення CR на 55%

Це значить, що інвестиції в оптимізацію конверсії бізнесу почнуть окупатися вже наступного місяця після виправлення найкритичніших UX/UI помилок і впровадження альтернативного дизайну.

Важливо: Вартість CRO для кожного проєкту потрібно вираховувати індивідуально, адже ціна залежить від багатьох факторів: розмір проєкту, бізнес-ніша, перелік необхідних послуг. Тому період окупності зазвичай варіюється від кількох тижнів до кількох місяців.

Тож чи вигідно вам інвестувати у CRO бізнесу? Перевірте самі за допомогою калькулятора конверсії!

Тож, CRO: інвестиція чи ні? 

Оскільки утримання постійних клієнтів є запорукою стабільного прибутку бізнесу, оптимізація конверсії через UX/UI зміни — ключовий елемент UX стратегії створення успішного продукту у 2025 році

І як демонструє калькулятор конверсії та реальні дані, навіть незначне збільшення коефіцієнта конверсії може суттєво вплинути на прибуток бренду.

Саме тому CRO стратегію варто розглядати не як витрату, а вигідну інвестицію, яка може окупитися в короткі терміни й при цьому забезпечити стабільний ріст вашого бізнесу в майбутньому.  

Поділитися постом у:

Юля
Юлія — копірайтерка, яка перетворює досвід своїх колег на інформативні статті, сповнені глибокого аналізу, практичних порад та дієвих рекомендацій.

Інші статті

1
/
1

Більше кейсів від Турум-бурум?

Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.

Дивитися портфоліо

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please