UA
CRO калькулятор: Оцінюємо вигоду від інвестицій в оптимізацію конверсії вашого бізнесу
Дата:
December 3, 2024
Оновлено:
Оптимізація коефіцієнта конверсії (CRO) — це стратегічна інвестиція у зростання вашого онлайн-бізнесу чи лише додаткова стаття витрат? Щоб допомогти знайти відповідь на це питання, ми створили CRO-калькулятор, який дозволяє власнику бізнесу швидко оцінити, як вплине на його прибуток збільшення конверсії сайту завдяки оптимізації інтерфейсу.
Далі — детальніше про те, як це працює.
Оптимізація коефіцієнта конверсії: що це і для чого?
Перш ніж детально розглянути принцип роботи та переваги згаданого калькулятора, з'ясуймо що саме ховається за абревіатурою CRO.
Оптимізація коефіцієнта конверсії (CRO) — це набір дій, спрямованих на перетворення відвідувачів вашого сайту на покупців. CRO фокусується на покращенні зручності інтерфейсу, щоб підвищити шанси на виконання бажаної дії користувачами — наприклад, купівлі ними товару чи послуги. Головна мета CRO — виявити та усунути всі бар'єри, які заважають відвідувачам сайту завершити покупку.
У сучасному онлайн-бізнесі CRO — це важливий інструмент для зростання й масштабування бренду. Адже навіть найкраща реклама не принесе результатів, якщо користувачі стикаються з перешкодами на шляху до здійснення покупки вже на сайті.
Завдяки CRO ви можете зробити сайт максимально зручним, зрозумілим і привабливим для клієнтів, що призведе до збільшення продажів без додаткових витрат на залучення нових відвідувачів.
Калькулятор конверсії: призначення та гайд з користування
Якщо ви ще сумніваєтесь, чи варто інвестувати в CRO, Турум-бурум пропонує красномовне рішення — калькулятор конверсії. Він допоможе спрогнозувати, як може зрости ваш прибуток завдяки підвищенню конверсії та визначити чи вигідно вам інвестувати в CRO.
Сам калькулятор легкий для використання, має зрозумілий інтерфейс, а заповнення займає менше двох хвилин. Складається він з двох кольорових блоків: фіолетовий — для зазначення інформації про поточні показники вашого сайту і зелений для оцінки потенціалу вашого бізнесу.
Як користуватися калькулятором конверсії?
1. Фіолетовий блок
Починаємо роботу з калькулятором із блоку фіолетового кольору. Тут власнику бізнесу потрібно заповнити лише три перші пункти: поточний коефіцієнт конверсії, середня кількість сеансів за місяць, середній чек. Решту система підрахує автоматично.
Якщо ви не знаєте відсоток конверсії сайту, радимо орієнтуватися на середні показники на ринку. Так, наприклад, наразі середня конверсія сайту у ніші fashion дорівнює 1,5%. Для магазинів електроніки цей показник становить близько 1,6% — саме такий відсоток користувачів завершують оформлення покупки на сайті.
Інформацію про середню кількість сеансів за місяць ви можете знайти у розділі: Google Analytics — Audience — Overview.
Для визначення поточного середнього чека варто враховувати показники останніх кількох місяців.
2. Зелений блок
Переходимо до наступного кроку — роботи з блоком зеленого кольору. У ньому вам необхідно зазначити, на скільки відсотків ви плануєте збільшити коефіцієнт конверсії.
Всі інші показники система так само підрахує самостійно, зокрема й потенційне збільшення доходу вашого онлайн бізнесу.
Оскільки студія Турум-бурум в середньому забезпечує збільшення конверсії на 14-50% залежно від проєкту, під час аналізу можете на показники у цьому діапазоні.
Визначте терміни окупності інвестицій у CRO за допомогою калькулятора
Сьогодні є багато компаній, які допомагають власникам онлайн бізнесу збільшити свої прибутки завдяки покращенню користувацького досвіду веб продукту.
Так, наприклад, Турум-бурум надає великий перелік послуг, який дозволяє збільшити прибуток онлайн-бізнесу вже через кілька місяців роботи над проєктом:
- UX аудит поточної версії сайту – експертна оцінка зручності ключових сторінок веб продукту;
- Візуальну презентацію найкритичніших помилок інтерфейсу з детальними роз’ясненнями;
- Розробку дизайн-макетів у Figma та їх тестування;
- Підготовку дизайну сторінок, їх тестування;
- Впровадження створеного дизайну в життя командою-розробників наших партнерів або ж вашою in-house командою під нашим наглядом;
- Презентацію плану збільшення доходу вашого бізнесу з рекомендаціями й роз'ясненнями експерта, якими власник бізнесу розпоряджається на свій розсуд.
P.S.: Запропоновані послуги безпосередньо залежать від запитів замовника та особливостей бізнесу і можуть варіюватися для максимального досягнення цілей проєкту.
Для наочності пропонуємо розглянути потенційний кейс.
Уявімо, що ми оцінюємо потенціал онлайн-магазину жіночого одягу. Середня конверсія у цій ніші для середнього за популярністю магазину становить 1%, а середній чек для купівлі сукні чи штанів – 2 тисячі гривень. Щодо кількості сеансів на місяць — розглянемо кейс середнього бізнесу, який має трафік приблизно 30,000 користувачів на місяць.
Щодо бажаного відсотку збільшення коефіцієнта конверсії — розгляньмо сценарій, за якого ми досягли показника у 14%, що зазвичай є мінімумом для кейсів нашої студії.
Що ми отримуємо?
Збільшивши конверсію на мінімальні 14% при заданих параметрах бізнес зможе збільшити свій місячний прибуток на 84 тисячі гривень ($2028).
А що як ми збільшимо конверсію не на 14%, а на 22% як для сайту glo™?
Тоді матимемо додаткові 132 тисячі (майже $3200) прибутку щомісяця.
Але і це не максимальний результат, якого ви можете досягти, адже для сайту Intertop команда Турум-бурум збільшила конверсію на 55%, що принесло бізнесу додаткові 330 тисяч гривень (майже $9000) прибутку щомісяця.
Це значить, що інвестиції в оптимізацію конверсії бізнесу почнуть окупатися вже наступного місяця після виправлення найкритичніших UX/UI помилок і впровадження альтернативного дизайну.
Важливо: Вартість CRO для кожного проєкту потрібно вираховувати індивідуально, адже ціна залежить від багатьох факторів: розмір проєкту, бізнес-ніша, перелік необхідних послуг. Тому період окупності зазвичай варіюється від кількох тижнів до кількох місяців.
Тож чи вигідно вам інвестувати у CRO бізнесу? Перевірте самі за допомогою калькулятора конверсії!
Тож, CRO: інвестиція чи ні?
Оскільки утримання постійних клієнтів є запорукою стабільного прибутку бізнесу, оптимізація конверсії через UX/UI зміни — ключовий елемент UX стратегії створення успішного продукту у 2025 році.
І як демонструє калькулятор конверсії та реальні дані, навіть незначне збільшення коефіцієнта конверсії може суттєво вплинути на прибуток бренду.
Саме тому CRO стратегію варто розглядати не як витрату, а вигідну інвестицію, яка може окупитися в короткі терміни й при цьому забезпечити стабільний ріст вашого бізнесу в майбутньому.
Поділитися постом у:
Більше кейсів від Турум-бурум?
Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.
Дивитися портфоліо