Що таке ChatGPT? Як цей чат-бот зі штучним інтелектом змінює індустрію електронної комерції? Як ChatGPT може заощадити час і гроші вашої маркетингової команди, якщо ви знаєте, як його використовувати? У цій статті ви знайдете 7 реальних кейсів використання з практичними способами застосування цієї технології на основі штучного інтелекту для підвищення ефективності маркетингових ініціатив та скорочення часу, необхідного для їх реалізації.

ChatGPT — що це?

ChatGPT був вперше представлений у листопаді 2022 року і досить швидко завоював популярність. Вже через кілька днів після запуску його спробували понад мільйон людей, а тільки за перші 10 днів січня 2023 року ChatGPT (GPT 3) завантажили 3 771 раз користувачами з усього світу. І це не випадковість.

ChatGPT — це інструмент на основі штучного інтелекту, створений компанією OpenAI, який може генерувати текст або ідеї на задану тему, заголовки та рекламні оголошення, знаходити інформацію, працювати в діалоговому режимі, допомагати в розробці UX/UI дизайну та багато іншого. Іншими словами, ChatGPT може вести бесіду з користувачем і відповідати на питання, причому його розгорнуті відповіді не є випадковим текстом, а безпосередньо пов'язані з поставленими запитаннями.

Можливо, саме тому ChatGPT спочатку використовувався студентами для написання есе та наукових робіт, а потім для написання новин/постів/статей. Вже є спроби писати книги з використанням ChatGPT і навіть створювати програмний код.

Як це працює, або 7 вражаючих (але реальних) прикладів використання ChatGPT у маркетингу

ChatGPT став найбільш обговорюваним трендом останніх тижнів. Деякі експерти називають його вбивцею Google, а інші кажуть, що ChatGPT — це просто зручний інструмент для створення тексту, такий же простий і корисний, як калькулятор для нескладних математичних розрахунків. Істина, мабуть, десь посередині. ChatGPT може використовуватися будь-ким для повсякденних рутинних завдань, дозволяючи вам створювати щось більше. Нижче ми зібрали 7 яскравих прикладів того, як ця технологія на основі штучного інтелекту може підвищити ефективність і допомогти досягти успіху.

1.  Використання ChatGPT для більш ефективного моніторингу з GTM

ChatGPT можна використовувати, щоб покращити ефективність трекінгу. Цей інструмент штучного інтелекту надзвичайно розумний і надійний у використанні з Google Tag Manager (GTM).

Ось кілька способів використання ChatGPT з GTM:

1. Використовуйте ChatGPT для отримання інформації

Якщо ви новачок і вам потрібна допомога щодо інтеграції Google Tag Manager (GTM), то це ідеальний спосіб отримати надзвичайно точні покрокові інструкції на прикладі вашого проекту. Тут ви можете просто запитати, як інтегрувати GTM на сайт, наприклад, в магазин Shopify, з урахуванням усіх нюансів.

Джерело зображення

2. Створіть власний HTML-приймач

У цьому випадку, надавши правильні підказки, ChatGPT не тільки надав кастомний HTML-код, але й детально пояснив, що цей код буде робити, як він працює і як його інтегрувати в GTM.

Джерело зображення
Джерело зображення

3. Виправте помилку у кастомному HTML-коді

Після добавлення і перевiрки деяких тегів, ви можете зіткнутися з деякими помилками. ChatGPT може допомогти вам виправити помилки, що виникли в GTM. Просто скопіюйте і вставте опис помилки з фрагментом коду, перетворивши його на вхідні дані для ChatGPT. У цьому прикладі ChatGPT не лише видав новий код, але й пояснив, чому виникла ця помилка.

Джерело зображення

4. Work with Triggers (create a CSS Selector, RegEx, etc.)

Можливо, ви знайомі з функцією, яка називається тригером відображення елемента (element visibility trigger). Тут ми розглядаємо метод CSS-селектора для елемента, який ви хочете відстежувати. CSS-селектор є дуже потужним інструментом, але він має досить складний рівень освоєння для тих, хто не знайомий з CSS. Саме тут ChatGPT може допомогти, навіть якщо у вас нульові знання CSS.

Таким чином, ви можете ввести певні дані в ChatGPT і попросити його написати CSS-селектор для вибраного елемента. Найкраще в ChatGPT те, що він видав не один, а відразу три варіанти коду, які вже написані у вигляді CSS-селектора.

Перший варіант (Джерело зображення)
Другий варіант з CSS-селектором для елементів 'span' всередині елементів 'a' з класом 'cart-contents' (Джерело зображення)
Третій варіант ще більш вузький, ніж попередній, оскільки вибирає лише ті елементи span, які є прямими дочірніми елементами елементів 'a' з класом 'cart-contents' (Джерело зображення)

Ще однією популярною настройкою для тригера відображення елементів є функція збігів RegEx. Проте, щоб використовувати ChatGPT з функцією відповідності RegEx у GTM, вам все одно потрібно трохи знати про те, що ви робите. Інакше ви не зможете сформулювати правильні запитання або не знатимете, як усунути помилки.

Це лише кілька способів використання ChatGPT з Google Tag Manager, які охоплюють деякі базові функції, включаючи відповіді на запити та додаткові запитання, а також більш складні, такі як створення кастомного коду та усунення дефектів. Ми пропонуємо вам переглянути повний гайд з усіма 10 можливими варіантами удосконалення моніторингу з наведенням реальних прикладів.

2. Розширюйте можливості команди маркетологів у 2023 році

ChatGPT — чудовий інструмент для створення заголовків, тем листів і самих листів, SEO-оптимізованого контенту, оголошень тощо. Надаючи ChatGPT правильні підказки, ваша команда маркетологів може скоротити час, витрачений на створення креативу, наприклад, заголовків або хуків для холодних листів, використовуючи цю інноваційну технологію на основі штучного інтелекту. Однак не забувайте перевіряти весь створений контент і стежити за тим, щоб він відповідав поставленим цілям.

3. Створіть 1,000+ унікальних персоналізованих листів менш ніж за 15 хвилин

ChatGPT — це ключ до автоматизації деяких рутинних завдань, таких як створення розсилки. Альфі Марш знайшов спосіб створити понад 1000 персоналізованих імейлів менш ніж за 15 хвилин. Він каже, що все, що вам потрібно, - це написати один шаблон замість того, щоб писати один текст для кожного листа. Кастомізуючи цей шаблон за допомогою певних параметрів, ChatGPT створить тисячі унікальних персоналізованих імейлів за лічені секунди. Ось наочний гайд з усіма шаблонами та відповідними інструкціями вам у допомогу.

4. Створіть контент-стратегію

Луїсу Сміту вдалося створити кластер контенту використовуючи цей AI-інструмент. Так, лише за допомогою ChatGPT можна створити контент-стратегію за 7 кроків:

  1. Попросіть список організацій, пов'язаних із певною сферою;
  2. Створіть тематичний кластер для вашого цільового споживача;
  3. Використовуючи ChatGPT, створіть лаконічний текст на основі попередніх відповідей;
  4. Попросіть надати список поширених запитань з Google PPA;
  5. Можна навіть попросити ChatGPT надати вам схему FAQ для цих запитань;
  6. Попросіть створити таблицю з плюсами, мінусами, ціною та іншими необхідними деталями про продукт;
  7. Попросіть створити посилання на новий кластер (не факт, що вийде).

Хоча ChatGPT має свої обмеження, він може надати вам цінну інформацію про продукт і конкурентів, необхідну для створення контент-стратегії.

5. Створіть детальну стратегію рекламної кампанії у Facebook

ChatGPT може дати вам чудову відправну точку і підґрунтя для створення креативної кампанії на основі наданої інформації про продукт.

По-перше, вам потрібно надати інформацію про сам продукт, який ви збираєтеся просувати. А потім попросіть ChatGPT розробити конкретну стратегію, яка включає текст, таргетинг, формат, оптимізацію, бюджет та інші деталі.

У цьому кейсі на запит про надання п'яти варіантів цільового таргетингу за інтересами, ChatGPT надав усі з них. Подивіться і почитайте, що зробили інші, і переробіть це відповідно до ваших конкретних потреб, не втрачаючи творчого підходу.

6. Створіть крутий контент для LinkedIn

ChatGPT можна використовувати для створення захоплюючого контенту для LinkedIn, який варто прочитати. Але без контексту і підготовки ChatGPT не дасть вам специфічних, релевантних для вашої ніші ідей, які вам потрібні. Ось декілька порад як досягти бажаного результату:

  1. Надайте інформацію про те, що у вас вже є в якості відправної точки;
  2. Попросіть його навести приклади тем;
  3. Виберіть ідею і попросіть дати вам "гачок", щоб продовжити;
  4. Попросіть ChatGPT окреслити тему за зразком PAS (наприклад);
  5. Сміливо просіть перетворити кожен розділ в окремі заголовки;
  6. Тепер у вас є ідея, "гачок", план і заголовки, але вам все ще потрібна обкладинка для каруселі. І тут знову ж таки, ChatGPT може зробити це для вас, все, що залишилося зробити — це попросити його про це.

Отже, в результаті спільної роботи зі штучним інтелектом ви можете не тільки отримати дійсно круті ідеї, гачки, структуру PAS і заголовки, але й оригінальну обкладинку.

7. Скоротіть понад 4 години на пошук потенційних клієнтів

Перед створенням будь-якого контенту, наприклад, електронних листів, оголошень тощо, вам потрібно знати, кому писати. ChatGTP може допомогти і тут. Тібо Суйрісу вдалося заощадити понад 4 години на тиждень, генеруючи 9 параметрів для пошуку потенційних клієнтів за 1 хвилину проти мінімум 10 хвилин на кожну кандидатуру без ChatGPT.

Ось кілька порад, як це зробити:

1. Запитайте про 3 (або близько того) основні інтереси вашого потенційного клієнта;

Джерело зображення

2. Запитайте про 3 характерних ознаки для кожної пропозиції;

Джерело зображення

3. Деталізуйте результати за допомогою розділу "Про особу" контакта.

Джерело зображення

Висновки: Золота середина

Швидка зміна поведінки споживачів змушує маркетологів у всьому світі впроваджувати новітні технології, такі як AI (штучний інтелект). Це спосіб для бізнесу спростити роботу та впровадити маркетингові методи, що відповідають запитам користувачів, підвищуючи конверсію.

Від збору даних до персоналізованих користувацьких подорожей, від використання поведінкових даних до покращення управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) - сьогодні маркетологи можуть автоматизувати свої email-кампанії, SEO-просування, ланцюжок продажів і майже кожен бізнес-процес, впроваджуючи такі AI-рішення, як ChatGPT.

Поява такого потужного інструменту, як ChatGPT, змінює загальну ситуацію в різних галузях, зокрема в електронній комерції та маркетингу. Однак усі фахівці, які вже спробували ChatGPT у своїй роботі, сходяться на думці, що цей інструмент не може замінити людину, принаймні поки що. Отже, його слід використовувати не як заміну, а як допомогу у створенні більш персоналізованих та ефективних кампаній, продуктів, веб-сайтів, контенту тощо.

Поділитися постом у:

Віра
Віра — копірайтерка та редакторка, яка ретельно працює над кожною публікацією, допомагаючи краще зрозуміти світ UX/UI, CRO та електронної комерції, а також ознайомитись з останніми трендами.

Інші статті

1
/
1

Більше кейсів від Турум-бурум?

Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.

Дивитися портфоліо

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please