Станом на 2025 рік у світі налічувалося понад 30 000 SaaS-компаній, і очікується, що до 2029 року ця цифра подвоїться. 

Але як так сталося, що з такого шаленого вибору варіантів ми зазвичай знаємо і використовуємо лише кілька вебпродуктів, коли мова йде про масові дані? Як виглядає успішний і популярний дизайн дашборду SaaS, і на що варто звернути увагу компаніям, щоб обійти конкурентів?

У цій статті ми представляємо найкращі дизайни SaaS дашбордів, які заслуговують на 10 з 10 балів з точки зору зручності, доступності та здатності вирішувати бізнес-завдання.

Дизайн SaaS дашбордів : проблеми, на які слід звернути увагу

Дашборди SaaS слугують робочим середовищем, де користувачі проводять години. Отже, вони повинні балансувати між естетикою, зрозумілістю та зручністю використання. А це непросте завдання, враховуючи, що дашборди зазвичай відображають складну, багаторівневу інформацію, таку як метрики, графіки та таблиці. 

Розробка просунутого UX/UI дизайну SaaS дашбордів схожа на роботу над витвором мистецтва, оскільки вам необхідно:

  • Запобігти перевантаженню інтерфейсу інформацією, відображення занадто великої кількості даних одночасно може заплутати користувачів;
  • Адаптувати дашборди до різних типів користувачів, коли дашборди не відповідають потребам різних користувачів, це створює плутанину та розчарування;
  • Забезпечити чітку візуалізацію, оскільки складні для читання діаграми чи показники знижують зручність використання.

Звучить як щось недосяжне? На щастя, ми знаємо кілька SaaS-продуктів, яким це вдалося! 

4 дизайни SaaS дашбордів для вашого натхнення

Шукаєте ідеї для дашбордів SaaS? Ці 4 приклади показують, які UX/UI трюки роблять роботу з даними простою і приємною.

1. SaaS вебдизайн для логістичної компанії

Коли справа доходить до UX/UI рішень для логістичної ніші, це завжди міцний горішок. 

Відстеження вантажів, графіки доставки, управління складом і клієнтами, документи, відстеження, карти, статуси — інформаційна панель SaaS повинна відображати всю цю інформацію в добре структурованому вигляді. Інакше користувачі можуть загубитися в даних і заплутатися в бізнес-процесах.

Тож що саме зробила команда Турум-бурум, щоб перетворити складну логістику на безпроблемний цифровий досвід для Logistic?

  • Розробили інформаційну архітектуру: визначили, як розділи, функції та дані організовані, згруповані та представлені користувачеві.

Проста структура = зручний продукт, навіть якщо сам сервіс складний.

Інформаційна архітектура для логістичного дашборду
  • SaaS-дизайн розроблявся за принципом mobile-first, тому дашборд відрізняється високою адаптивністю і розрахований на роботу з різними пристроями та різними розмірами екранів.
UX/UI різних сторінок дашборду в мобільній версії
  • Розроблено послідовний UI з відповідними акцентами за допомогою іконок та різних кольорів шрифту для відображення статусу замовлення, щоб користувачі могли швидко знайти потрібну інформацію.
Приклад блоків з чіткими візуальними акцентами
  • Запропонували безпечні способи оплати, просте управління посилками, відстеження в режимі реального часу та зручне планування самовивозу і доставки, що значно підвищило рівень задоволеності клієнтів.
Фінальний дизайн UX/UI дашборду SaaS для логістики

Завдяки цим та іншим крокам UX/UI навіть складна логістична платформа перетворилася на простий та інтуїтивно зрозумілий інструмент як для бізнесу, так і для його клієнтів.

{{block}}

2. Databox: вебдизайн для аналітичної панелі

Databox — це онлайн-платформа для відстеження бізнес-аналітики, яка допомагає вимірювати успіх бізнесу, збираючи всі KPI в одному місці та представляючи їх за допомогою дашбордів. Незважаючи на широке розмаїття інтегрованих інструментів та доступних наборів даних, дашборд дуже інтуїтивно зрозумілий і простий у використанні:

  • Коли нові користувачі переходять на дашборд і знайомляться з ним, вони бачать у блоках письмові підказки про те, як заповнювати різні форми для швидкого та легкого онбордингу.
Приклад блоку з підказками для зменшення напруги у користувачів
  • На сторінці проекту деякі елементи містять іконку "i", яка показує чіткий опис розширених можливостей дашборду, коли користувач наводить на неї курсор.
Спосіб наочного відображення складної інформації
  • Drag-and-drop редактор для кастомізації дашборду, щоб користувачі могли встановлювати додаткові параметри для кожної метрики, наприклад, змінювати часові інтервали, валюти та формати графіків.
UX/UI блоку, який дозволяє кастомізувати дашборд
  • Відображення всіх важливих бізнес KPI на одному екрані у візуально привабливому вигляді, з подальшою можливістю дослідити кожну метрику окремо, натиснувши на неї.
UX/UI домашньої сторінки SaaS, що відображає бізнес-процеси
  • Шаблони та приклади звітів, які полегшують життя користувачам, що підвищує їхню довіру та лояльність. Користувачі можуть просто редагувати інформацію в шаблонах, змінюючи її відповідно до даних свого проекту, не потрібно гратися зі шрифтами, макетами тощо.
Приклад звіту з підказками та шаблонами, доступними для користувачів дашборду

Таким чином, Databox доводить, що навіть просунута аналітика може бути легкою для розуміння і приємною у використанні, якщо ви приймаєте правильні UX/UI рішення.

3. Mixpanel: UX/UI для платформи продуктової аналітики 

Mixpanel — це SaaS-платформа для відстеження продуктової аналітики, моделей поведінки користувачів та створення звітів на основі даних.

Ось деякі UX/UI рішення, які відрізняють цей SaaS-дашборд від конкурентів і які варто враховувати при розробці подібних дашбордів:

  • Відмінний онбордінг з підказками, які з'являються в потрібний момент, що допомагає новим користувачам.
Приклад спливаючого вікна з підказкою, що робить роботу з дашбордами більш інтуїтивно зрозумілою
  • Бургерне підменю — оскільки платформа пропонує широкий спектр функцій, це UX/UI рішення запобігає перевантаженню інтерфейсу та користувачів інформацією, тим самим покращуючи навігацію.
Реалізація бургерного підменю
  • Зручні фільтри, які можна налаштовувати — користувачі можуть переміщатися по існуючим дашбордам і наборам даних всього в 2-3 кліка і налаштовувати фільтри під свої потреби.
Блок з фільтрами для швидкої та комфортної роботи
  • Зручна сегментація дашборду — сторінка розділена на дві частини: візуальну та інформаційну. Таким чином, користувачам легше розглядати графіки та аналізувати дані
Чітка сегментація сторінки, що робить інтерфейс більш орієнтованим на користувача

Такий підхід допомагає Mixpanel перетворювати необроблені дані про продукти на зрозумілі, дієві інсайти для користувачів.

4. Клацніть вгору: Інформаційна панель SaaS для управління проектами з розширеним функціоналом

ClickUp — це ще одна вдосконалена SaaS-платформа для управління проектами та завданнями, яка поєднує функції таск-менеджера, тайм-трекера та командної аналітики в одному інтерфейсі.

Отже, коли справа доходить до вебдизайну, основним завданням є відображення завдань, дедлайнів, статусів, командних метрик і розкладів без перевантаження інтерфейсу.

На нашу увагу, зокрема, заслуговують багато рішень щодо дизайну дашбордів ClickUp:

  • Екран привітання і перше, що бачать користувачі після створення облікового запису — це відео онбордінг. Цей логічний крок піклується про користувачів, яким не потрібно шукати інструкції вручну.
Відмінний спосіб зробити онбордінг легким і цікавим для нових користувачів
  • Меню інформаційної панелі містить вкладку "Мозок", яка відображає всі функції та опції платформи, щоб користувачі могли використовувати весь потенціал платформи.
UX/UI дизайн сторінки з переліком усіх функцій платформи
  • Поділ дашбордів на категорії для зручного управління робочим процесом
UX/UI реалізація категорій дашбордів
  • Розширений пошук з підказками та різноманітними фільтрами, щоб користувачі не губилися у великих масивах даних.
UX/UI блоку пошуку

ClickUp демонструє, що потужні інструменти не обов'язково повинні бути перевантаженими — вони можуть бути простими і структурованими.

Заключні думки щодо дизайну SaaS дашбордів

Понад 55% користувачів проводять на SaaS-сайті менше 15 секунд, а це означає, що у вас не так багато часу, щоб справити враження на потенційних клієнтів. Щоб створити продукт, який буде лідирувати на ринку, потрібно балансувати між естетикою, зрозумілістю та функціональністю.

Найкращі дизайни SaaS дашбордів, представлені в цій статті, вчать нас:

  • Забезпечувати швидкий і зрозумілий процес адаптації для нових користувачів: ефективна адаптація може збільшити утримання клієнтів на 50%;
  • Дозволяти персоналізацію: можливість налаштовувати віджети, фільтри та зовнішній вигляд дашборду відповідно до конкретних завдань користувача;
  • Забезпечувати інтуїтивну навігацію та швидку взаємодію: перетягування, підказки, автозбереження, просте редагування тощо.
  • Розробляти ефективну інформаційну архітектуру: логічну структуру даних, яка підтримує різні ролі користувачів;
  • Розробляти інтерфейс сервера: ніщо не повинно відволікати користувачів від їхньої цільової дії. Тому використовуйте послідовну типографіку та 2-3 основні кольори, а також будьте обережні з інтерактивними елементами.

Дотримуючись цих простих порад, ви зможете створити SaaS-дашборд, який дозволить користувачам швидше досягати своїх цілей, а бізнесу — підвищити рівень залученості та лояльності.

Не знаєте, з чого почати?
Зверніться до фахівців Турум-бурум, і ми допоможемо вам створити ефективний SaaS дашборд

Поділитися постом у:

Юля
Юлія — копірайтерка, яка перетворює досвід своїх колег на інформативні статті, сповнені глибокого аналізу, практичних порад та дієвих рекомендацій.

Більше кейсів від Турум-бурум?

Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.

Дивитися портфоліо

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please