Блог — це віртуальне вікно, через яке компанії можуть поділитися з клієнтами цінними знаннями та показати свою експертність.

Інтернет-маркетологи все частіше використовують блог як потужний інструмент для залучення нових клієнтів. Як можна ефективно використовувати блог для залучення аудиторії та підвищення інтересу до вашого бренду? Про це і не тільки розповідають наші партнери — команда віддаленого відділу маркетингу Solve Marketing.

Чому блог є важливою складовою діджитал-маркетингу?

Ведення блогу для бізнесу — це один з найкращих способів представити себе новим клієнтам, зміцнити відносини з наявними та поділитися всім, що стосується вашого бізнесу. Завести блог для свого бренду — це швидко, просто й вигідно для вашої організації, незалежно від галузі.

Переваги блогу для бізнесу

Зазвичай блог використовують для просування в пошукових системах. Правильне використання ключових слів і зворотних посилань допомагає вашому вебсайту виглядати авторитетно в очах пошукових систем. Ключові слова дозволяють ідентифікувати ваш сайт і видавати його в топі результатів пошуку. Але переваги блогу для бізнесу виходять за рамки просування сайту в Google. Він дозволяє залучати клієнтів та збільшувати продажі вашого товару чи послуги. Про це мало хто задумується, але в рамках комплексної роботи маркетологи допомагають не лише просувати ваш сайт та збільшувати його впізнаваність, а ще й конвертувати відвідувачів у клієнтів.

Тож, блог:

  • привертає увагу та зацікавлює цільову аудиторію;
  • допомагає стати авторитетом та лідером думок у своїй галузі;
  • покращує ваш рейтинг, що дозволяє опинитися перед вашими потенційними клієнтами, коли вони зіткнуться з проблемою.

Ведення блогу займає важливу позицію в переважній більшості маркетингових воронок для потенційних клієнтів на шляху покупця. HubSpot повідомляє, що 53% маркетологів вважають блог своїм пріоритетом номер один в інтернет-маркетингу.

Пам’ятайте, що блог не приносить миттєвого успіху та прибутку. Він працюватиме лише тоді, коли ви будете приділяти час і ресурси.

Що потрібно розміщувати у блозі аби були ліди?

Розберемо детальніше на прикладі блогу Solve Marketing.

Блог Solve Marketing — місце, де компанія ділиться власним досвідом і кейсами. Розповідає про контент-маркетинг, тренди дизайну, проджект-менеджмент та створення маркетингових стратегій.

На блозі враховані інтереси аудиторії та чергуються види контенту.

Які види контенту бувають?

1. Експертний
Це — інтерв’ю, статті, гайди та рецензії.
Такий контент публікують, коли необхідно розкрити свою експертність в тій чи іншій галузі. Бізнесмени, які самостійно займаються розвитком своєї справи полюбляють читати такий матеріал. Тим самим, можна прогрівати їх для майбутньої співпраці.

Наприклад, стаття “Яким має бути email-маркетинг, щоб продавати у 2023 році”.
В ній розглянуті такі питання:

  • Як отримати максимум від email-маркетингу?
  • Чи потрібно використовувати персоналізацію у листах?
  • Як скеровувати користувачів?
  • Як обходити спам-фільтри?

В результаті, компанія має зацікавлених читачів, які розуміють, що якщо їм потрібен буде email-маркетинг для їх проєкту в інтернеті — вони можуть звернутися до експертів.

2. Репутаційний
Сюди Solve Marketing відносять кейси. Такий вид контенту допомагає зрозуміти потенційним партнерам та клієнтам, які результати від співпраці з командою вони можуть отримати.

Одним з таких кейсів є "Як збільшити кількість продажів з 500 до 12 000 на місяць для SaaS". Цей матеріал розкриває, яку користь можуть отримати власники Saas-проєктів від співпраці з маркетинг агенцією.

3. Рекламний
Це розміщення партнерських матеріалів. До прикладу можна взяти статтю “Комплаєнс у діджитал-маркетингу: що потрібно врахувати при просуванні проєкту в інтернеті”

В ній розібрані такі питання:

  • Що таке комплаєнс загалом і маркетинг-комплаєнс, зокрема?
  • Як дотримання норм та правил впливає на просування проєктів?
  • Що потрібно врахувати перед запуском рекламної кампанії?
  • Що рекомендують юристи Avitar?

Така співпраця допомагає обмінятись аудиторією та залучити нових клієнтів.

Секрети для конвертації аудиторії

Але ж якість контенту — не єдиний секрет, який допомагає отримувати лідів із блогу. І зараз ми розповімо про маленькі, але дуже важливі блоки, які радимо додавати до сторінок з матеріалами.

  1. Блок підписки на розсилку. Новинний дайджест вашого блогу — чудовий спосіб читачам запам’ятати ваш бренд та згадувати про нього в першу чергу, коли з’явиться необхідність.
  2. Запит лід-магнітів. Пропонуючи читачам додаткову інформацію в обмін на контактні дані, ви можете далі створювати ланцюжок комунікації. Де він буде: на пошті або в чат-боті — вирішувати вам. Та пам'ятайте: правильна маркетингова стратегія дозволяє завдяки розсилкам перетворити підписників на клієнтів або ж партнерів.
  3. Форма запису на консультацію експерта. Ці форми зазвичай менш ефективні за ті, що ми перелічили раніше. Їх заповнюють ті, хто вже має до вас кредит довіри та готовий розпочати особисте знайомство. Проте повна відсутність такої форми навпаки може перетворити ваш блог на довідник. Коли читачі не мають уявлення про вашу спеціалізацію — SEO-оптимізація статей робиться дарма.
  4. Картки товару або послуги. Якщо у статті ви розповідаєте про тренди у дизайні, або розкриваєте кейс за певною послугою — надайте посилання на докладну інформацію про це. І не забудьте про UTM-мітки, щоб в кінці місяця підбити актуальні підсумки.

Якщо вам вдасться регулярно ділитися корисними статтями в блозі — ви на вірному шляху. Це дозволить завоювати довіру та збільшити бажання у відвідувачів придбати ваш продукт або стати клієнтом.

Ваш блог — це не тільки платформа для поширення контенту, а й інструмент для залучення клієнтів. Тому він має бути не тільки цікавим. Подбайте про якість контенту та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, щоб збільшити свої доходи. Це ви можете зробити самостійно, користуючись порадами цієї статті, або зверніться до команди спеціалістів.

Поділитися постом у:

Віра
Віра — копірайтерка та редакторка, яка ретельно працює над кожною публікацією, допомагаючи краще зрозуміти світ UX/UI, CRO та електронної комерції, а також ознайомитись з останніми трендами.

Інші статті

1
/
1

Більше кейсів від Турум-бурум?

Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.

Дивитися портфоліо

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please