Чому більше – не значить краще, коли мова йде про веб продукти і як виглядає мінімалістичний UX/UI дизайн, який задовольняє потреби користувачів? Ми підготували для вас підбірку найкращих сайтів, які вдало поєднують у собі простоту, естетику та функціональність, створюючи бездоганний користувацький досвід для своєї цільової аудиторії.

Концепція мінімалізму в дизайні

Мінімалістичний UX/UI дизайн сайту — це підхід до створення інтерфейсів з фокусом на простоту, лаконічність та функціональність. Мета такого дизайну — зробити головний акцент на продуктах/контенті сайту, щоб нічого не відволікало від здійснення цільової дії. Іншими словами — зробити користувацький досвід максимально зрозумілим та зручним, залишивши лише важливу інформацію та елементи на сторінці.

Чому мінімалістичні сайти такі популярні?

Причина цілком передбачувана: користувачі надають перевагу інтерфейсам, які піклуються про їхній час = мають просту, зрозумілу структуру і стиль. Тому обираючи мінімалістичний дизайн, ви дозволяєте клієнтам зосередитися на своїх завданнях і виконувати їх швидко і безперешкодно. 

Мінімалізм на практиці: 10 дизайнів сайтів, що надихають

Досі сумніваєтесь, що мінімалістичні інтерфейси можуть бути цікавими, унікальними та атмосферними? Нижче — топ 10 мінімалістичних сайтів за версією Турум-бурум, що доводять зворотнє. Хто ж очолить наш список? Влаштовуйтесь зручніше і поїхали!

10. Cereal Magazine

Cereal Magazine — онлайн-версія однойменного друкованого журналу, присвяченого подорожам, культурі та стилю життя, з унікальним підходом до візуалу та текстового наповнення. Сайт виглядає як цифрова галерея, де кожен елемент ніби частина сторінки із вишуканого глянцю. Усе оформлено з увагою до деталей: стиль і розмір шрифту, кольори та фотографії передають атмосферу спокою й приємної меланхолії. 

Головна сторінка сайту Cereal — поєднання сенсів та естетики

Окремої уваги заслуговують статті та описи розділів сайту —  коротко та лаконічно й при цьому містять усю важливу інформацію. Типографіка та колірна гамма створює уніфікований і унікальний стиль бренду. Якщо ви думали над тим, як створити синергію онлайн та офлайн послуг за допомогою UX/UI дизайну, у цього бренду безперечно є чому повчитися. 

9. Adidas

Наступний у списку — всесвітньо відомий бренд спортивного одягу Adidas. Завдяки мінімалістичному підходу сайт Adidas вдало транслює головні цінності бренду — зручність та функціональність. Особливістю сайту є чистий дизайн з використанням білого фону й великого простору між елементами сторінок, що дозволяє користувачам зосередитися на продукції та швидко знаходити релевантний товар

Сторінка переліку товарів на сайті Adidas — товар, як основна цінність

Однією з головних фішок сайту є великий шрифт і використання контрастного червоного кольору, щоб звернуту увагу користувачів на акціях та знижках, заохочуючи їх рухатися сайтом далі. 

8. CHER 17

Українські бренди також не пасуть задніх. Так, відомий бренд одягу CHER 17 може похизуватися стильним сайтом у мінімалістичному стилі, який пропонує користувачам багато зручних функцій. Тут ви можете додавати товар у кошик одним кліком, зручно переглядати доступну палітру кольорів, додавати в обране та навіть отримати заміри одягу у різних розмірах. Такий підхід демонструє щиру турботу про клієнта, а у поєднанні з креативною маркетинговою стратегією забезпечує високу впізнаваність та популярність бренду.

Десктоп і мобільна версії сайту Cher 17

Картки товарів на сайті повністю резонують з лозунгом бренду: ‘So simple, so chic’/ «Так просто, так вишукано», й слугують гарним прикладом змістовного мінімалізму для інших бізнесів.

7. Symbol

Далі мінімалістичний сайт Symbol, офіційного дистриб’ютора понад 200 світових брендів люксового сегмента в Україні, що вдало поєднує стиль, функціональність та естетику. Усі сторінки онлайн ритейлера  — вітрина магазину з великими фото товарів і мінімумом тексту.

Білий фон, чорний текст і сірі акценти на сторінці видачі дозволяють користувачам сфокусуватися на товарах, а не на дизайні. Цей сайт є прикладом того, як можна підвищувати конверсію бізнесу завдяки функціональності та акценту на продукті.

Інтерфейс сайту Symbol — дизайн, що не конкурує з товаром

6.  Nordic Nest 

До вашої уваги чистий і сучасний скандинавський дизайн зі світлою колірною палітрою та чіткими лініями. Інтерфейс Nordic Nest робить акцент на товарі, спеціальних пропозиціях та перевагах бренду, заохочуючи користувачів рухатися сторінками сайту. Зручна навігація, розбивка товарів за категоріями, детальні фільтри пошуку, відсутність відволікаючих елементів — все це створює бездоганний користувацький досвід.

Головна сторінка сайту Nordic Nest – інтерфейс з особливою атмосферою

Сайт також містить меню у вигляді зображень, що слугують додатковими точками входу та додають унікальності інтерфейсу.

Блок з фотографіями клієнтів сайту — ще одне цікаве рішення, яке збільшує лояльність користувачів, створюючи відчуття приналежності до спільноти однодумців.

5. Airbnb

На екваторі нашого списку сайт Airbnb — яскравий приклад мінімалістичного дизайну, що працює на користувача. Інтерфейс компанії містить великі та якісні фото, простий і логічний інтерфейс, добре структуровані сторінки пропозицій житла.

Сайт airbnb — інтерфейс, який цікаво досліджувати користувачам

Окремої уваги заслуговує меню у вигляді кастомних іконок, а також продуманий інструмент з фільтрами пошуку, які ще раз доводять, що мінімалізм може бути водночас стильним і функціональним.

Цікаві мінімалістичні блоки сайту airbnb

4. Aesop

Сайт Aesop — це втілення мінімалізму, де кожен елемент інтерфейсу працює на створення позитивного враження про бренд, без зайвих деталей чи шуму. На головній сторінці мінімум елементів — чітка типографія, великі та якісні фото й виключно потрібна інформація.

Інтерфейс сайту Aesop – якісна презентація товару без води

Досліджуючи інтерфейс сайту відчуваєш турботу, адже усю необхідну інформацію можна знайти легко в межах однієї сторінки. Крім цього, картки товарів містять не лише розгорнуту інформацію про склад і призначення продукції, умови доставки та способи оплати, але й короткі інтерактивні відео, які приносять справжнє естетичне задоволення. 

Картка товару у десктопі та мобільній версії сайту Aesop
Відео, після якого виникає непоборне бажання змастити руки зволожуючим кремом — вдалий інструмент мотивації користувачів до здійснення покупки.

3. Everlane 

Вашій увазі ще один мінімалістичний сайт, який турбується про користувачів і вражає своєю клієнтоорієнтованістю. Лаконічна головна сторінка, великі відступи між блоками сайту, відсутні відволікаючі елементи та чіткий акцент на продуктах підсилюють позитивний користувацький досвід.

Головна сторінка сайту Everlane — інтерфейс, що робить онлайн шопінг легким та невимушеним

Важливо, що сайт Everlane створений за принципами вебдоступності, дозволяючи користувачам налаштовувати контрастність, шрифти, а також вмикати режими перегляду сторінок для людей з порушенням зору тощо.  

Приклад реалізації блоку, який піклується про відвідувачів з обмеженими можливостями

2. Minimalissimo 

Цей сайт може слугувати не лише прикладом вдалого мінімалістичного UX/UI дизайну, а й джерелом натхнення. Використання монохромної кольорової схеми та великого простору між елементами створює відчуття спокою та зосередженості. При цьому переходи між сторінками виконані плавно, без зайвих анімацій, що дозволяє користувачеві зберігати фокус на контенті.

Дизайн сайту Minimalissimo — мінімалізм, який говорить сам за себе.

Крім того, ідеальна адаптивність сайту до різних пристроїв і екранів та можливість обирати колір фону, дозволяє користувачам переглядати товари й робити покупки у будь-який час і за будь-яких умов, клієнтоорієнтованість навіть у дрібницях. 

Темний режим інтерфейсу, що додає сайту стильності і сучасності 

1. Apple

І завершує нашу підбірку сайт Apple з його структурованим мінімалізмом у всьому: від дизайну пристроїв до вебпродуктів. Неважливо як ви ставитеся до продукції бренду, але очевидно, що їх сайт максимально відображає сутність мінімалізму у дизайні.

Чисті лінії, інтуїтивна навігація та мінімалістичний інтерфейс транслюють філософію компанії — елегантність у простоті. Навігація інтуїтивно зрозуміла: користувачі легко знаходять продукти та додаткові аксесуари за допомогою чітко структурованих категорій. Детальні описи характеристик, інтерактивні огляди й можливість кастомізації — все це створює бездоганний користувацький досвід. 

Краще самі погляньте!

Інтерфейс сайту Apple — бездоганність у чистому вигляді 

Фінальні думки щодо мінімалізму у вебдизайні

Наведені приклади підтверджують, що мінімалізм може бути різноманітним, цікавим, а головне — клієнтоорієнтованим. Це підхід, який працює не лише у сфері фешн, електроніки чи креативних індустрій. Медичні заклади, освітні установи, мовні школи чи навіть послуги СТО — люди цінують можливість отримати потрібну інформацію швидко й без зайвих зусиль. І саме завдяки мінімалістичному UX/UI з правильними акцентами та бездоганним юзабіліті ви зможете вдало презентувати свої товари чи послуги й тим самим досягти задач бізнесу.   

Поділитися постом у:

Юля
Юлія — копірайтерка, яка перетворює досвід своїх колег на інформативні статті, сповнені глибокого аналізу, практичних порад та дієвих рекомендацій.

Більше кейсів від Турум-бурум?

Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.

Дивитися портфоліо

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please