Як вибрати дизайн для сайту інтернет-магазину? На що варто звернути увагу і де шукати референси?

Щоб знайти стиль, який вам сподобається, ми підготували добірку найкращих дизайнів інтернет-магазинів, де ви можете черпати натхнення.

Гарний дизайн ≠ найкращий дизайн

Найкращий дизайн — це завжди суб'єктивно. Для інтернет-магазину найкращий дизайн той, який у більшій мірі вирішує завдання бізнесу. Створюючи сайт, ви робите його не для себе, а для ваших користувачів. Тому на першому місці завжди має бути зручність інтерфейсу та простота його використання.

Для того, щоб інтерфейс інтернет-магазину був зручний користувачам і приносив прибуток бізнесу, зверніть увагу на 4 основні пункти:

1. Наскільки інтерфейс підходить вашій цільовій аудиторії?

Дизайн сайту має відповідати бажанням, вподобанням та характеру вашої цільової аудиторії, а також вирішувати їхні болі та завдання.
Наприклад, дизайн інтернет-магазину дитячої тематики буде відрізнятися від дизайну інтернет-магазину косметики, електротоварів, книг і т.д.

2. Чи зручно користуватися сайтом?

Інтерфейс сайту повинен бути інтуїтивно зрозумілим, логічним і максимально зручним у використанні.

Детальніше про те, як помилки юзабіліті впливають на ключові метрики інтернет-магазину читайте в нашій статті.

3. Чи персоналізований сервіс сайту?

Персоналізований сервіс — це тренд у маркетингу, який набирає обертів. За статистикою, 71% споживачів розчаровуються в бренді і можуть відмовитися від нього в разі, якщо їх користувацький досвід не був персоналізованим. Світові бренди, як Netflix, Amazon, Airbnb та інші, вже давно використовують upsell і cross-sale блоки на основі переглянутих раніше товарів, кастомні видачі на основі інтересів користувачів та інше для залучення і утримання клієнтів.

Більш детально про те, що таке персоналізація, чому вона важлива для бізнесу ви можете прочитати в цій статті.

4. Чи однаково зручно користуватися сайтом на різних пристроях?

Кількість мобільних користувачів стрімко зростає, згідно з даними Statista, у 2021 році 72,9% всього ринку e-commerce буде генеруватися через m-commerce. Тому адаптивний дизайн — це must have для будь-якого сайту. Так використання принципу mobile-first забезпечить коректне відображення і роботу всіх елементів дизайну сайту на різних мобільних пристроях.

Де шукати референси найкращих дизайнів інтернет-магазинів?

Якщо ви плануєте створення інтернет-магазину, у будь-якій дизайн-студії вас попросять заповнити бриф і навести приклади дизайнів, які вам подобаються, та пояснити чому. Це і є референси.

Посилання на вподобані інтернет-магазини скоротять час на пошуки потрібного концепту. Тому поставтеся серйозно до етапу підготовки та наочно покажіть свої вподобання.

Ви можете шукати натхнення на тематичних майданчиках, аналізувати сайти конкурентів, відстежувати призерів та номінантів різних нагород і премій у галузі дизайну.

Ось кілька ресурсів, куди можна звернутися за референсами:

https://www.behance.net/
https://www.awwwards.com/
https://land-book.com
https://webawards.com.ua/

Найкращі дизайни інтернет-магазинів: 14 прикладів e-commerce сайтів

Щоб допомогти вам визначитися з дизайном сайту, ми склали список закордонних сайтів e-commerce з найкращим дизайном з точки зору візуального сприйняття, краси, функціональності та юзабіліті на думку команди Турум-бурум, на які варто орієнтуватися.

1. Bang & Olufsen

Цей закордонний ритейлер використовує мінімалістичний дизайн і широкоформатні фото та відео товару. Завдяки цьому сайт виглядає стильним і легким, не перевантажений елементами.

Головна перевага мінімалістичного дизайну — велика кількість вільного простору, що дозволяє зробити акцент на товарі та CTA (call to action) елементах, що дозволяє прискорити процес прийняття рішення.

Згідно зі статистикою, людський мозок сприймає і обробляє візуальний контент в 60,000 разів швидше, ніж текст. Тому великі фотографії у високій роздільній здатності для e-commerce проєктів — must have останніх років. Вони дають чітке уявлення про те, як виглядає товар насправді, створюючи відчуття покупки в офлайн магазині.

Оформлення сторінки товару в інтернет-магазині Bang & Olufsen

2. Sonos

Sonos — закордонний інтернет-магазин з яскравим і соковитим контентом. Тут основний акцент зроблено на товарах інтернет-магазину. Великі та об'ємні фотографії дають максимум інформації про продукт, його переваги, функції, як буде виглядати товар у реальності та в інтер'єрі.

Картка товару в інтернет-магазині Sonos

3. Etsy

Це один з найкращих дизайнів інтернет-магазинів, тому що він виділяється:

  • нудною версткою;
  • гарним опрацюванням деталей у дизайні;
Інформують користувачів про статус їхнього замовлення
Реалізація маркетингового інструменту залучення користувачів
  • нестандартною структурою в КТ;
  • цікавим блоком переваг.
Блок переваг інтернет-магазину Etsy

Окрім цього, незважаючи на велику кількість контенту, сайт інтернет-магазину не виглядає наляписто, а навпаки стильно і цілісно.

Картка товару в інтернет-магазині Etsy

4. Walmart

Ще один хороший приклад дизайну інтернет-магазину з широким асортиментом товарів. Вічна класика в e-commerce. Walmart близький за рішеннями та фішками до Etsy:

  • опрацювання деталей у дизайні;
  • адаптивний дизайн під різні мобільні пристрої;
  • добре продумана структура сайту та каталог товарів.
Головна сторінка інтернет-магазину Walmart

5. Bonobos

Дизайн цього інтернет-магазину лаконічний і простий. При цьому враховані всі необхідні елементи юзабіліті та маркетингу: якісно підібраний контент, продумана структура сайту та видача. Інтерфейс не захаращений непотрібними опціями і зрозумілий у використанні.

Як у картці товару, так і на видачі використовуються великі ілюстрації товару, щоб користувач міг зрозуміти, як річ виглядатиме в реальності в найменших деталях.

Головна сторінка інтернет-магазину Bonobos
Видача на сайті інтернет-магазину Bonobos

6. Apple

Мінімалізм, простота і юзабіліті — головні характеристики найкращих дизайнів інтернет-магазинів. Наприклад, в Apple добре продумана структура сайту, категорії, картка товару, великі якісні фото продукту — тут нічого не відволікає користувача від товару і покупки.

Головна сторінка інтернет-магазину Apple

Як ми використали цей референс при проєктуванні та створенні дизайну для сайту інтернет-магазину електроніки ТехноЇж і збільшили конверсію на 41% дивіться тут.

7. Vibia

Мінімалістичний дизайн, красиві фото та анімації на головній сторінці та колекціях, цікавий підхід до оформлення видачі — головні особливості сайту. Користувач може з легкістю знайти всю необхідну інформацію про товар, навіть якщо він вперше на сайті закордонного ритейлера. Нічого зайвого. Лаконічно та інформативно.

Оформлення головної сторінки та картки товару на сайті Vibia

8. COS

Відмінна риса цього сайту — мінімалізм, сучасність та функціональність. Весь інтерфейс побудований на простих формах, які створюють відчуття простоти та легкості. Відсутні зайві графічні елементи або візуальні прикраси, що дозволяє зосередити увагу на товарах. Фотографії товарів займають центральне місце на сторінках. Вони великого розміру з високою якістю. Користувачі можуть переглядати продукцію з різних кутів, що дає більш детальне уявлення про товар. Мінімальна кількість кроків для здійснення покупки, включаючи зручний кошик та оформлення замовлення.

Оформлення головної сторінки COS
Адаптивна версія сайту COS

9. Canyon

На цьому сайті перше, що кидається в очі - великі широкоформатні фотографії та красиві картки на видачі з ховерами. Тут не забули і про функціональність: зручний каталог товарів, фільтри та пошук по сайту — те, що потрібно, щоб скоротити шлях користувача.

Головна сторінка Canyon

Сторінка товару ритейлера заслуговує окремої уваги. Фото товару займає практично весь екран і це перше, що бачить користувач, потрапивши на картку товару. При цьому є вся необхідна інформація для підбору та покупки товару. Все зрозуміло і логічно. Також є функція «Порівняти товари», щоб допомогти користувачу швидше прийняти рішення.

Картка товару на сайті Canyon

10. Marhaba Services

Підбірник на головній сторінці сервісу допомагає одразу залучити відвідувача на сайт і перейти в потрібний розділ. Користувачу достатньо ввести необхідні дані, щоб скоротити видачу до релевантної. Зручний функціонал для підбору і візуалізація також скорочує час пошуку. Красиві фото та анімація доповнюють дизайн сайту, роблячи його привабливим і яскравим.

Головна сторінка Marhaba Services

11. Turkish Airlines

Красиві фонові зображення, цікаві анімації, відео, планувальник, адаптивний дизайн, легка і швидка навігація роблять сайт Turkish Airlines не тільки красивим, але й функціональним.

Головна сторінка Turkish Airlines

12. Wayfair

Яскравий і функціональний, сайт Wayfair також заслуговує на увагу і має один з найкращих дизайнів інтернет-магазинів:

  • Дуже зручний адаптивний дизайн;
  • Чудова робота з контентом;
  • Сквозні елементи навігації;
  • Пошук за фото;
  • Зручне візуальне порівняння;
  • Продумані точки входу в розділи.
Головна сторінка сайту Wayfair
Мобільна версія головної сторінки Wayfair

13. Netflix

Адаптив на висоті, сайтом зручно користуватися на будь-якому пристрої. Інтерфейс не відволікає увагу і простий у використанні.

Також це один із найпопулярніших прикладів персоналізованого сервісу. Для того, щоб покращити користувацький досвід, Netflix використовує систему рекомендацій контенту на основі вподобань користувача та інших відвідувачів із подібними профілями. Для цього, Netflix на кожній сторінці фільму або шоу пропонує:

  • Оцінити фільм або шоу (лайк або дизлайк);
  • Додати фільм або шоу до списку для перегляду.

На основі зібраних даних, сервіс і пропонує контент, який з найбільшою ймовірністю сподобається користувачу.

Каталог контенту доступний тільки за підпискою — чудовий хід UX. Це також допомагає у зборі даних, необхідних для подальшої персоналізації сервісу.

Окрім цього, Netflix проводить A/B-тестування всіх нових функцій. Це допомагає проаналізувати, що користувачам подобається більше і зробити правильний вибір щодо оптимізації будь-яких змін в інтерфейсі.

Головна сторінка Netflix

14. PornHub

Сервіс з потужним маркетингом і клієнтоорієнтованим дизайном. Ненав'язлива реклама, прогресивні дослідження, креативний підхід і вони перші, у кого з'являються нововведення і хто впроваджує передові технології для покращення користувацького досвіду.

Тут подбали і про функціональну частину дизайну:

  • Структурований каталог;
  • Пошук і фільтрація по сайту — користувач може легко і швидко знайти відео, фото або GIF-файли певної тематики, тривалості або навіть з певними акторами;
  • Продуманий адаптивний дизайн з зручною навігацією однією рукою — ось вона, турбота про клієнта;
  • Висока швидкість завантаження з будь-якого пристрою.

Дивіться, надихайтеся і пам'ятайте, що найкращі дизайни інтернет-магазинів — це ті, які подобаються і зручні користувачам, і як наслідок — приносять прибуток власникам.

Слідкуйте за нашим блогом — будьте в курсі нових трендів ecommerce, UX/UI та маркетингу. Підписуйтесь на нашу розсилку, Telegram і Facebook.

Поділитися постом у:

Макс
Макс — UX-дизайнер та аналітик з 9-річним досвідом роботи. Його статті — це практичні посібники з покращення користувацького досвіду та підвищення ефективності бізнес-процесів.

Інші статті

1
/
1

Більше кейсів від Турум-бурум?

Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.

Дивитися портфоліо

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please