UA
Як збільшити онлайн продажі магазину шин: топ-5 порад для власників бізнесу
Дата:
January 31, 2025
Оновлено:
Раніше автомобільний сектор асоціювався виключно з фізичними магазинами. Однак часи змінилися, і тепер, якщо ви не пропонуєте клієнтоорієнтовані онлайн-послуги – ви втрачаєте прибуток. Особливо це стосується продажу шин і дисків. Адже за даними Statista, очікується, що до 2027 року цей ринок перевищить позначку в 176 мільярдів доларів США.
Хочете вивести свій онлайн магазин у лідери ринку? Тоді створення якісного користувацького досвіду та сильної Інтернет-присутності — це must-have для розвитку вашого бренду та побудови прибуткового бізнесу сьогодні.
У цій статті експерти Турум-бурум з UX/UI та CRO діляться практичними порадами з досвіду, які допоможуть вам збільшити онлайн-продажі та випередити конкурентів у ніші онлайн-торгівлі шинами.
5 експертних порад як побудувати прибутковий онлайн-бізнес з продажу шин
Чи знаєте ви, що 86% споживачів припиняють купувати послуги чи товари бренду після двох невдалих досвідів взаємодії з магазином? Часто це трапляється через нерозуміння специфіки ніші власником бізнесу та неспроможністю задовольнити очікування та потреби клієнтів.
Тому радимо не повторювати помилок конкурентів, а використовувати їхній досвід на свою користь. Нижче – 5 практичних порад від експертів Турум-бурум щодо створення клієнтоорієнтованого веб-сайту для онлайн-магазину шин, які допоможуть збільшити прибуток вашого бізнесу.
1. Головна сторінка: впроваджуємо зручний інструмент підбору шин
Якщо ви хочете завоювати серця своїх клієнтів – подбайте про їхній час та нерви. Хороший спосіб зробити це — впровадити зручний блок для пошуку та підбору шин і дисків. Таке інтерфейсне рішення не тільки прискорює пошук потрібного товару, але й допомагає менш досвідченим водіям зрозуміти, що їм потрібно.
Так, для компанії Guma.ua студія Турум-бурум розробила інструмент підбору шин за параметрами автомобіля та гуми. Всі блоки інструменту містять варіанти доступних параметрів, щоб користувачам було легше обрати релевантний товар. Нижче ми розмістили кнопку «Мені потрібна допомога», щоб задовольнити всі категорії цільової аудиторії, зокрема і менш досвідчених водіїв.
2. Оптимізуйте фільтри пошуку за брендом і ключовими функціями
Наш досвід показує, що 40% користувачів відмовляються від покупки, якщо процес вибору товару є складним і займає багато часу. Тож щоб допомогти відвідувачам швидко знайти потрібний продукт на сторінці товарів ми рекомендуємо вам:
- Зібрати дані аналітики та визначити найактуальніші бренди серед вашої цільової аудиторії. Найпопулярніші категорії розмістіть першими у списку фільтрів, а решту розташуйте в алфавітному порядку;
- Розмістити фільтр ціни так, щоб він був легко доступним і візуально помітним для користувачів.
Під час редизайну сайту Shiny&Diski ми перемістили кнопку фільтрації ціни одразу під основними параметрами пошуку. Це місце, де клієнти зазвичай і очікують побачити таку кнопку. Як результат — кількість користувачів, які переходять на сторінку товару зросла на 15%, а тих, хто додає товари до кошика, — на 67%.
3. Додайте меню у вигляді зображень на головну сторінку сайту
Для інтернет-магазинів шин краще обирати просту стилістику з передбачуваними елементами та робити основний акцент на продукції бренду. А для того, щоб зробити інтерфейс цікавим та унікальним ми рекомендуємо додати на головну сторінку яскраві банери, які виконують одразу кілька функцій:
- створюють додаткові точки входу;
- заохочують користувачів рухатися далі по сайту;
- привертають увагу потенційних клієнтів і викликають додатковий інтерес.
Таке рішення зробить ваш сайт більш привабливим для клієнтів і мотивуватиме їх до вивчення інших сторінок сайту, що підвищить ймовірність оформлення ними замовлення.
Після впровадження такого блоку на головній сторінці сайту роздрібної торгівлі шинами ми помітили, що приблизно 40% мобільних користувачів і 15% користувачів у десктоп використовували додане меню у вигляді зображень для пошуку товарів. В результаті кількість замовлень, зроблених з головної сторінки, зросла на 8%.
4. Відображати всі варіанти розмірів продукту на сторінці товару
Теплові карти показують, що користувачі часто натискають на кнопку «інші варіанти моделі товару» в хлібних крихтах сайту, щоб перейти на конкретну сторінку каталогу. Ймовірно, вони це роблять, щоб перевірити можливість придбання різних розмірів певної моделі товару.
Щоб дати покупцям те, що вони очікують від вас, ми рекомендуємо відображати всі розміри товарів на одній сторінці. Це спростить і пришвидшить процес покупки для користувачів, а отже — збільшить кількість оформлених замовлень і прибуток вашого бізнесу.
5. Продумайте структуру сторінок і не перевантажуйте користувачів зайвою інформацією
Це особливо важливо для сторінок, на яких користувачі вивчають характеристики товарів, порівнюють позиції та приймають остаточне рішення про покупку. Так, працюючи над редизайном сайту Infoshina, ми помітили, що сторінка товару була погано структурована, користувачам було важко сприймати представлену інформацію та здійснювати навігацію сторінкою.
Тож ми змінили інтервали між елементами, прибрали зайвий блок «Статті» та банер, який не містив важливої інформації для клієнтів. Натомість ми підняли cross-sale блоки вище і закріпили кнопку «Купити» внизу сторінки — у більш звичному та зручному місці для відвідувачів сайту.
Останній крок дозволив нам збільшити показник переходу з картки товару до кошика на 85,57%.
Чому вашому шинному бізнесу потрібен клієнтоорієнтований сайт для збільшення продажів?
Щоб збільшити дохід бізнесу в умовах сильної конкуренції, необхідно забезпечити однаково бездоганний користувацький досвід в онлайн та офлайн світі для своєї цільової аудиторії.
Створивши сайт для онлайн продажу шин, що відповідає очікуванням клієнтів, ви зможете:
- Перетворити відвідувачів сайту на клієнтів вашого бізнесу;
- Підвищити лояльність користувачів до бренду;
- Збільшити онлайн-продажі;
- Отримати більше постійних клієнтів;
- Збільшити середній чек замовлення.
Однак як і з чого почати? Перший крок — це комплексний аналіз юзабіліті поточної версії сайту, далі визначення проблемних точок, формування гіпотез щодо їх усунення та поступове внесення змін до інтерфейсу для отримання максимального прибутку в найкоротші терміни.
На щастя, сьогодні власнику бізнесу не потрібно закривати усі ці задачі самостійно — ви можете звернутися до UX/UI/CRO-агенції, такої як Турум-бурум, яка пропонує великий перелік послуг, спрямованих на збільшення доходу онлайн бізнесу. Так, наша студія може взяти на себе всі етапи роботи над проєктом, починаючи з UX аудиту і закінчуючи реалізацією нового дизайну у співпраці з вашою командою розробників. Якщо ж у вас немає таких фахівців, ми закриваємо цей етап самостійно завдяки нашим компаніям-партнерам.
У будь-якому випадку, сьогодні вебсайт вже не частина маркетингової стратегії, а ефективний інструмент продажів, залучення більшої кількості клієнтів та збільшення кількості оформлених замовлень. Однак для досягнення високих показників ваш сайт повинен бути зручними та клієнтоорієнтованим. Тому чим раніше ви почнете діяти, тим більше вигоди отримаєте.
А якщо ви все ще сумніваєтеся у доцільності інвестицій в UX/UI покращення вашого сайту, скористайтеся нашим калькулятором конверсії, щоб оцінити як може змінитися ваш дохід, якщо ви збільшите відсоток відвідувачів вашого сайту, які здійснюють онлайн-покупки.
Посилання на джерела статистики, використаної у статті:
Поділитися постом у:
Більше кейсів від Турум-бурум?
Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.
Дивитися портфоліо