Який показник коефіцієнта конверсії вважати нормальним, а який ні? Якою має бути середня конверсія інтернет-магазину по конкретній ніші? Як підвищити ефективність сайту? Питання, які ми чуємо найчастіше.

Тому вирішили випустити серію статей, які допоможуть розібратися в цих питаннях, а також нюансах оптимізації інтерфейсу з метою розвитку онлайн бізнесу та поліпшення користувацького досвіду.

Підписуйтесь на нашу розсилку або телеграм-канал, щоб першими отримувати подальші матеріали з цієї серії. 

Ми вже допомогли понад 200 бізнесам та згенерували 10 000+ гіпотез щодо покращення інтерфейсів за допомогою UX аудитів.

Ніші, до яких належать проєкти клієнтів Турум-бурум

Така база знань дає нам змогу виділити загальні для ніш патерни поведінки, частотні проблеми та сформувати пул наочних прикладів дієвих UX/UI рішень для онлайн бізнесу. Надати ключові висновки, виходячи з аналізу даних аналітики, теплових карт, записів вебвізора та ін., як по ринку в цілому, так і по окремим нішам.

Вже зараз ми готові поділитися узагальненими даними по всім нішам e-Commerce:

Але всі ми розуміємо, що середні показники відрізняються від ніші до ніші, так саме, як і поведінка користувачів на різних етапах воронки. Ми готові поділитися з вами своїм досвідом та спостереженнями серії тематичних статей, кожна з яких присвячена окремому напрямку та буде враховувати його специфіку.

Таким чином, ви отримаєте дані, що допоможуть вам оцінити стан речей вашого бізнесу, на якому ви етапі розвитку тощо. Це стане корисним ресурсом, який допоможе не тільки ідентифікувати слабкі місця в проєктах, але й надихне на впровадження ефективних змін, що допоможуть вивести бізнес на новий рівень.

Детальніше:

Для початку ми виокремили сім ніш: мода та одяг (Fashion & Apparel), електроніка (Electronics), здоров’я та краса (Health & Beauty), дім та меблі (Furniture & Home), ювелірні вироби (Jewelry), аптеки (Drug Stores) та подарунки (Gifts). Для кожного напрямку присутня своя унікальна поведінка користувачів по всій воронці: від того як вони обирають той чи інших магазин, що для них важливо при пошуку, прийнятті рішення, оформлення замовлення та після виконання цільової дії. І, звісно, ніша бізнесу грає ключову роль у правильній оцінці середньої конверсії сайту

Отже, матеріал буде охоплювати:

  • Типові проблеми для кожного виду пристроїв та їх частотність у відсотках.
  • Середньостатистичні показники, особливості та нюанси, з якими стикається користувач у різних нішах.
  • Основні проблеми, з якими стикається користувач при проходженні воронки та виконанні своїх завдань, з акцентом на послідовності (user flows).

Наприклад, розглянемо сценарій підбору товару: які частини інтерфейсу впливають на вибір користувачів та як. Ви отримаєте готовий перевірений user flow для цього етапу шляху користувача, а також розбір додаткових кейсів-сценаріїв, які виходять за рамки стандартного флоу.

Продемонструємо циклічні процеси серед користувачів, показуючи, як виправлення незначних помилок юзабіліті може призводити до значних позитивних змін у KPI. Проаналізуємо практичні кейси, де логіка user flow була порушена, і до чого це призвело.

Ми знаємо, що ця серія статей стане в нагоді українському e-Commerce не тільки ідентифікувати слабкі місця в проєктах, але й надихне на впровадження ефективних змін, що допоможуть вивести бізнес на новий рівень.

Як отримувати матеріал?

Підписатися на нашу розсилку або телеграм-канал, щоб бути в курсі останніх публікацій та отримувати оновлення про кожну нову статтю в нашій серії. Вони допоможуть вам виявити та виправити типові помилки в UX/UI, підвищити конверсію та поліпшити користувацький досвід.

Поділитися постом у:

Інші статті

1
/
1

Більше кейсів від Турум-бурум?

Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.

Дивитися портфоліо

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please