UA
7 міфів про CRO: чому власники бізнесу не інвестують в збільшення конверсії?
Дата:
April 11, 2024
Оновлено:
І хоч дослідження показують, що середній показник ROI для е-коммерс, що використовує інструменти CRO, становить 223%, лише 4 з 10 компаній мають задокументовану CRO-стратегію.
Чому ж попри загальне розуміння, що CRO – це хороша інвестиція, деякі керівники все ще не наважуються зробити наступний крок?
У цій статті ми розглянемо 7 популярних міфів про CRO, які викликають скептицизм щодо його ефективності, та з’ясуємо чи варто інвестувати в оптимізацію конверсії онлайн бізнесу.
Міф №1: CRO — дорого і не вигідно
Віднесення CRO до категорії витрат, а не інвестицій з вимірювальним ROI, є помилковою думкою, з якою ми стикаємося дуже часто. А щоб розвінчати цей міф остаточно, розгляньмо ESR (Evolutionary Site Redesign) – підхід до оптимізації коефіцієнта конверсії, адаптований агенцією Турум-бурум під український ринок. Цей метод виключає потребу створення абсолютно нового дизайну сайту й натомість полягає в поетапному покращенні інтерфейсу та оперативному виправленні помилок юзабіліті.
Оптимізація рівня конверсії за ESR дозволяє власникам бізнесу поступово інвестувати в покращення інтерфейсу і повертати вкладені гроші з прибутком.
А щоб оцінити потенційну рентабельність інвестицій в оптимізацію конверсії саме вашого бізнесу, радимо спробувати наш калькулятор конверсії.
Міф №2: CRO можна здійснювати інтуїтивно
Будь-який CRO-фахівець скаже вам, що кожна зміна, впроваджена на сайті, завжди повинна базуватись на попередніх дослідженнях, що підтверджують гіпотезу.
Так, наприклад, одним із перших етапів роботи над проєктом у команди Турум-бурум є юзабіліті аудит сайту – експертна оцінка зручності використання сайту. На цьому етапі ми виявляємо недоліки
інтерфейсу та формуємо гіпотези їх вирішення. Усі рішення ми підкріплюємо результатами аналізу воронок продажу Google Analytics та поведінки користувачів, GTM-подій, а також показників теплових карт і записів сесій.
Оскільки всі подальші UX/UI рішення ми приймаємо на базі конкретних цифр, показників і статистики, це значно підвищує ефективність CRO стратегії та заощаджує власнику бізнесу час і кошти.
Гарним прикладом того, як якісна аналітика дозволяє виявляти недоліки інтерфейсу та трансформувати їх у можливості для підвищення конверсії та ефективності компанії є кейс glo™, де ми збільшили конверсію сайту на 22%.
Міф №3: CRO — це просто і це може зробити будь-хто
Часто власники бізнесу вважають, що з цим завданням може впоратись будь-який фахівець, який дотичний до створення й просування онлайн проєктів.
Насправді ж CRO – це комплексна стратегія, успіх якої визначає ряд факторів. Часто для виявлення недоліків інтерфейсу й формування гіпотез їх усунення потрібно залучати не одну-дві людини, а цілу команду.
Саме тому ми радимо звертатися до профільних фахівців, адже СRO спеціалісти відрізняються досвідом та знаннями формул досягнення високих показників конверсії, а також володіють необхідними інструментами для розробки довгострокових рішень.
Міф №4: Впровадження популярних практик CRO достатньо для збільшення конверсії
Якщо одна тактика працює для одного бізнесу, це не гарантує, що вона буде ефективною і для вас. Сліпе слідування найкращим практикам навряд чи дасть бажаний результат, адже кожен бізнес має свої особливості.
Натомість CRO – це про розуміння, як користувачі бачать, взаємодіють і пересуваються по конкретному вебсайту. Відповідно, кожне UX/UI рішення ретельно розробляється саме під ваш проєкт на основі ретельного вивчення характерних особливостей цільової аудиторії бізнесу.
Міф №5. Дрібні зміни CRO малоефективні
Насправді ж навіть найменші зміни в інтерфейсі сайту можуть мати значний вплив на коефіцієнт конверсії, якщо знати що саме міняти. Наприклад, зміна кольору кнопки заклику до дії, коригування заголовків, структуризація тексту, видалення зайвих блоків може призвести до значного покращення показників конверсії.
Так, наприклад, під час роботи над редизайном сайту для Infoshina, нам вдалося збільшити мікроконверсію переходу з картки товару до кошика на 85,57% лише завдяки переміщенню кнопки «Купити» в нижню частину екрана.
Однак головною запорукою успіху тут є систематичне тестування внесених змін і вимірювання їхнього впливу на поведінку користувачів. Такий підхід допоможе вам визначити та впровадити найефективніші рішення, якими б незначними вони не здавалися.
Міф №6: CRO — це звичайне А/В тестування
Хоча A/В тестування є важливим компонентом оптимізації конверсії, це не є кінцевою метою CRO. Сьогодні ці два поняття стали певною мірою синонімами, але будь-який фахівець з CRO може сказати вам, що A/В тести – це лише один з багатьох методів перевірки успішності окремих змін в інтерфейсі.
Насправді ж крім A/B-тестування є й інші показники та методи, які визначають успіх стратегії з оптимізації конверсії.
Міф №7: Збільшення трафіку = впровадження CRO
Збільшення трафіку на вашому сайті — це добра новина, але це не те саме, що й CRO та не гарантує збільшення конверсії.
Подумайте про це так: збільшення трафіку призводить лише до збільшення кількості відвідувачів на вашому сайті. Але без CRO ці відвідувачі не обов’язково здійснять цільову дію. Тому краще оптимізувати сайт і перетворити наявних відвідувачів на покупців ще до того, як приводити нових користувачів на сайт.
Наприклад, здійснивши редизайн дошки оголошень Allmart за ESR підходом ми збільшили кількість оформлення покупок на 44%, а середній прибуток з продажів е-коммерс – на 73%. Такого результату вдалось досягти завдяки експертному аналізу сайту та його редизайну з урахуванням користувацького досвіду.
Тож, перш ніж ви почнете вкладати гроші в генерацію трафіку, важливо переконатися, що ваш сайт інтуїтивно-зрозумілий для нових користувачів та оптимізований для отримання максимальної віддачі від трафіку, за який ви будете платити.
Інвестування в CRO: бути чи не бути?
CRO – це не чарівна пігулка, а кропітка робота та безперервний процес, який допомагає вам дізнатися більше про ваших клієнтів, вирішити їхні болі та очікування, а також усунути бар'єри на їх шляху до здійснення покупки. Тут немає швидких і простих рішень, але при правильному підході навіть невеликі зміни можуть суттєво вплинути на коефіцієнт конверсії та дохід вашого бізнесу.
Оскільки Турум-бурум прагне знайти найкраще CRO-рішення для кожного бізнесу незалежно від його розміру, під час роботи над кожним проєктом ми проходимо через численні етапи: збір очікувань замовника, аналіз показників поточної версії сайту, формування списку недоліків інтерфейсу і гіпотез їх вирішення, побудову шляхів користувачів, створення прототипів і лише потім сам дизайн сторінок сайту. Саме такий підхід дозволяє досягати найкращих результатів із мінімальними часовими та фінансовими ризиками.
Часто власники компаній можуть вагатися щодо інвестування в послуги, про які вони можуть мати хибні уявлення. Тож ми сподіваємося, що ця стаття допомогла вам сформувати об’єктивне уявлення про роль CRO стратегій для збільшення доходу бізнесу.
Поділитися постом у:
Більше кейсів від Турум-бурум?
Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.
Дивитися портфоліо