UA
Tilly Pig: створення UX & UI дизайну для стартапу
Дата:
December 12, 2022
Оновлено:
UX & UI дизайн з нуля для Tilly Pig, який надихає маленьких розумників на здійснення ВЕЛИКИХ справ.
У цій статті розповідаємо про особливості взаємодії нашої команди та клієнта, а також показуємо етапи розробки UX/UI для стартапу крафтових скарбничок Tilly Pig.
Про проєкт
Tilly Pig — це стартап, який виготовляє красиві та унікальні скарбнички з принтом, що створюються вручну з турботою про природу. Це не просто скарбничка, зроблена з порцеляни, а й ціла філософія накопичення та омріяний подарунок для дітей, який вчить фінансової грамотності з ранніх років.
Задача: Вивести на ринок абсолютно новий продукт — скарбничку Tilly Pig. За допомогою дизайну інтерфейсу продемонструвати головні переваги продукту:
- Екологічно чисті матеріали;
- Круті принти з офіційною ліцензією Disney;
- Красивий і стильний дизайн;
- Освітній проєкт.
Процес і етапи розробки UI & UX дизайну
Робота над проєктом була розділена на декілька етапів:
1. Збір та аналіз даних.
- Дослідили та проаналізували ринок й основних конкурентів.
- Зібрали референси та підготували матеріали для спілкування з власником компанії.
2. Інтерв'ю з власником компанії, щоб більше дізнатися про сам проєкт і його концепт.
- Вислухали побажання клієнта з приводу майбутнього дизайну сайту.
- Зібрали всі вимоги щодо функціонала.
- Запропонували референси, щоб визначити головний вектор UI & UX дизайну.
- Відібрали референси, які найбільше сподобалися.
3. Розробка концепції сайту:
- Зупинилися на яскравому та привабливому, але в той самий час стильному та лаконічному UI & UX дизайні.
- Поставили за мету максимально розкрити й продемонструвати всі переваги продукту для того, щоб одразу відпрацювати можливі заперечення користувачів.
- Розкрили ідею та філософію компанії й самого продукту:
- Відповідальна компанія, яка піклується про навколишнє середовище та використовує для своєї продукції лише екологічно чисті матеріали, що легко переробляються
- Навчає вашу дитину та допомагає батькам виховати ощадливого споживача
- Сприяє формуванню фінансової грамотності з ранніх років
- Розповіли про додаткові опції та можливості. Крім самої скарбнички, є можливість купити Saving book для того, щоб зробити процес накопичення більш пізнавальним і цікавим.
- Наголосили на колаборації з відомим та трастовим брендом Disney. Крім класичної скарбнички з власними дизайнами компанії, у користувачів є можливість вибрати популярний дизайн з улюбленими героями Disney. І важливо, що всі ці дизайни ліцензовані.
- Наочно показали, як продукт може бути використаний. Наші UX/UI дизайнери опрацювали та додали кастомізовані фотографії продукту в інтер'єрі. Таким чином, продемонстрували, що скарбничка не тільки корисна іграшка, а ще й дуже гарна та стильна хатня прикраса.
- Розробили детально продуману картку товару. З першого екрану сторінка товару показує, які є опції товару, і надає всю необхідну інформацію для прийняття рішення.
- Запропонували зручний і кастомізований чекаут. Попри те, що сайт розроблено на базі Shopify, було створено кастомізований чекаут з урахуванням усіх нюансів і особливостей цільової аудиторії.
Результат
На прикладі проєкту Tilly Pig ми продемонстрували важливість максимального залучення власників бізнесу до процесу, бо тільки замовник досконало знає свій продукт і може:
- Надати детальну інформацію про ідею продукту і його переваги;
- Заздалегідь відзначити які дизайни сайтів подобаються, а які ні;
- Чітко сформувати вимоги щодо функціонала та/або дизайну майбутнього сайту.
Активна взаємодія між UX/UI дизайнером та клієнтом — це запорука швидшої та ефективної роботи з меншою кількістю ітерацій і позитивним результатом, таким, якого очікує клієнт.
Результатом нашої співпраці з компанією Tilly Pig стало створення MVP (minimum viable product) з власною корпоративною айдентикою та кастомними ілюстраціями, який був готовий для запуску на ринок. Дизайн поєднав у собі простоту та легкість, з яскравістю та функціональністю. За допомогою UX/UI рішень нам вдалося підкреслити всі переваги продукту, врахувати особливості цільової аудиторії та донести соціальну ідею цього стартапу для споживача.
Поділитися постом у:
Більше кейсів від Турум-бурум?
Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.
Дивитися портфоліо