UX & UI дизайн з нуля для Tilly Pig, який надихає маленьких розумників на здійснення ВЕЛИКИХ справ.

У цій статті розповідаємо про особливості взаємодії нашої команди та клієнта, а також показуємо етапи розробки UX/UI для стартапу крафтових скарбничок Tilly Pig.

Про проєкт

Tilly Pig — це стартап, який виготовляє красиві та унікальні скарбнички з принтом, що створюються вручну з турботою про природу. Це не просто скарбничка, зроблена з порцеляни, а й ціла філософія накопичення та омріяний подарунок для дітей, який вчить фінансової грамотності з ранніх років.

Задача: Вивести на ринок абсолютно новий продукт — скарбничку Tilly Pig. За допомогою дизайну інтерфейсу продемонструвати головні переваги продукту:

  • Екологічно чисті матеріали;
  • Круті принти з офіційною ліцензією Disney;
  • Красивий і стильний дизайн;
  • Освітній проєкт.

Процес і етапи розробки UI & UX дизайну

Робота над проєктом була розділена на декілька етапів:

1. Збір та аналіз даних.

  • Дослідили та проаналізували ринок й основних конкурентів.
  • Зібрали референси та підготували матеріали для спілкування з власником компанії.

2. Інтерв'ю з власником компанії, щоб більше дізнатися про сам проєкт і його концепт.

  • Вислухали побажання клієнта з приводу майбутнього дизайну сайту.
  • Зібрали всі вимоги щодо функціонала.
  • Запропонували референси, щоб визначити головний вектор UI & UX дизайну.
  • Відібрали референси, які найбільше сподобалися.

3. Розробка концепції сайту:

  • Зупинилися на яскравому та привабливому, але в той самий час стильному та лаконічному UI & UX дизайні.
  • Поставили за мету максимально розкрити й продемонструвати всі переваги продукту для того, щоб одразу відпрацювати можливі заперечення користувачів.  
На головній сторінці на першому екрані вказано, що це лімітована колекція і що це освітній проєкт
  • Розкрили ідею та філософію компанії й самого продукту:
  1. Відповідальна компанія, яка піклується про навколишнє середовище та використовує для своєї продукції лише екологічно чисті матеріали, що легко переробляються
  2. Навчає вашу дитину та допомагає батькам виховати ощадливого споживача
  3. Сприяє формуванню фінансової грамотності з ранніх років
Особливості та ідеологія компанії Tilly Pig
  • Розповіли про додаткові опції та можливості.
  • Крім самої скарбнички, є можливість купити Saving book для того, щоб зробити процес накопичення більш пізнавальним і цікавим.
Опис та деталі про Saving book
  • Наголосили на колаборації з відомим та трастовим брендом Disney.
  • Крім класичної скарбнички з власними дизайнами компанії, у користувачів є можливість вибрати популярний дизайн з улюбленими героями Disney. І важливо, що всі ці дизайни ліцензовані.
Демонстрація можливості замовлення скарбнички з ліцензованим дизайном з героями Disney
  • Наочно показали, як продукт може бути використаний.
  • Наші UX/UI дизайнери опрацювали та додали кастомізовані фотографії продукту в інтер'єрі. Таким чином, продемонстрували, що скарбничка не тільки корисна іграшка, а ще й дуже гарна та стильна хатня прикраса.  
Приклади використання зображень, які доступні для скарбнички Tilly Pig
  • Розробили детально продуману картку товару.
  • З першого екрану сторінка товару показує, які є опції товару, і надає всю необхідну інформацію для прийняття рішення.
Сторінка товару на сайті Tilly Pig
  • Запропонували зручний і кастомізований чекаут.
  • Попри те, що сайт розроблено на базі Shopify, було створено кастомізований чекаут з урахуванням усіх нюансів і особливостей цільової аудиторії.
На сторінці чекаута на сайті Tilly Pig надано всю необхідну інформацію про замовлення, доступні способи оплати та доставки. Для зручності користувачів процес оформлення замовлення розбитий на кілька кроків.

Результат

На прикладі проєкту Tilly Pig ми продемонстрували важливість максимального залучення власників бізнесу до процесу, бо тільки замовник досконало знає свій продукт і може:

  • Надати детальну інформацію про ідею продукту і його переваги;
  • Заздалегідь відзначити які дизайни сайтів подобаються, а які ні;
  • Чітко сформувати вимоги щодо функціонала та/або дизайну майбутнього сайту.

Активна взаємодія між UX/UI дизайнером та клієнтом — це запорука швидшої та ефективної роботи з меншою кількістю ітерацій і позитивним результатом, таким, якого очікує клієнт.

Результатом нашої співпраці з компанією Tilly Pig стало створення MVP (minimum viable product) з власною корпоративною айдентикою та кастомними ілюстраціями, який був готовий для запуску на ринок. Дизайн поєднав у собі простоту та легкість, з яскравістю та функціональністю. За допомогою UX/UI рішень нам вдалося підкреслити всі переваги продукту, врахувати особливості цільової аудиторії та донести соціальну ідею цього стартапу для споживача.  

Поділитися постом у:

Юля
Юлія — копірайтерка, яка перетворює досвід своїх колег на інформативні статті, сповнені глибокого аналізу, практичних порад та дієвих рекомендацій.

Інші статті

1
/
1

Більше кейсів від Турум-бурум?

Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.

Дивитися портфоліо

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please