UA
Кейс PhotoTune: Як за допомогою UX/UI підвищити ефективність IOS-застосунку на 40%
Дата:
August 6, 2020
Оновлено:
PhotoTune — застосунок для редагування обличчя і тіла на фотографіях під будь-які запити користувача. Раніше він існував під іншою назвою, дизайн IOS-застосунку був застарілим, іконки — незрозумілими користувачам, переваги не зчитувалися.
Для молодіжної сучасної аудиторії додаток мав непрезентабельний вигляд і працював малоефективно.
Перед студією Турум-бурум стояло завдання продумати новий UX/UI, який би зробив застосунок максимально ефективним.
Компанія Турум-бурум уже мала досвід роботи над проєктами цієї тематики. Наприклад, UX/UI для застосунку RetouchMe, який входить до ТОП-100 App Store застосунків у категорії Фото і відео, і налічує понад 15 млн. користувачів. Попри те, що ці проєкти схожі, у них маса відмінностей: різна цільова аудиторія, різні обсяги, способи оплати, підходи до роботи. Тому важливо було не тільки врахувати особливості ніші фоторедакторів, а й відчути індивідуальні переваги PhotoTune, виділити його серед конкурентів.
Особливості застосунку PhotoTune
- На відміну від застосунків з автоматичною ретушшю фотографій, по той бік інтерфейсу PhotoTune сидять люди — професійні ретушери. Саме тому фотографії мають такий природний вигляд.
- Користувачі можуть замовити не тільки запропоновані варіанти ретуші, а й будь-які свої побажання щодо зміни фото. За кастомні ефекти виставляється індивідуальна ціна.
- Користувач програми, замовляючи фото, може повернути його до 3 разів назад на ретуш, якщо результат його не задовольняє.
- Швидкість обробки фото — одна з головних переваг, яка раніше не була зрозуміла користувачам. Скільки хвилин буде оброблятися фото, видно в реальному часі, і в середньому ретуш фото займає від 7 до 15 хвилин.
Ключові UX/UI рішення для PhotoTune
Команда Турум-бурум повністю перепроєктувала навігацію та логіку роботи екранів. Була створена нова сучасна стилістика, продумана кожна деталь: від основних меседжів до підказок в інтерфейсі. PhotoTune створювався як нативний застосунок під IOS, тому основні елементи зробили такими, що випадають знизу.
1. Акцент на основних перевагах
- Природне опрацювання фото професійним ретушером
- Швидкість ретуші
- Можливість протестувати якість ретуші безкоштовно
Кожна з переваг — це свого роду онбординг і знайомство із застосунком, тому їх винесено на окремі екрани й це перше, що бачить користувач, коли відкриває застосунок.
2. Варіанти ретуші у вигляді іконок
Після того, як користувач обирає фото для ретуші зі своєї галереї, він бачить вкладки "Обличчя", "Тіло" і "Інше" і може вибрати одну або кілька із запропонованих варіантів ретуші, які візуалізовані у вигляді іконок.
У новому дизайні IOS-застосунку для кожної з 50 послуг ретуші продумали іконку, щоб користувач міг максимально швидко зорієнтуватися, що йому потрібно. Біля кожної іконки написана вартість послуги в монетах. Наприклад, зробити меншим ніс на фото коштує 3 монети, при цьому 10 монет можна придбати всього за $0.99.
Крім цього, кастомна ретуш дає змогу користувачеві висловити власні побажання до редагування фото, тому що виконувати їх буде не автоматичний сервіс, а професійний ретушер.
3. Зручна система оплати монетами
Система оплати в монетах була зроблена максимально зручною для користувача, щоб він міг у будь-який час швидко поповнити рахунок, не закриваючи екран з обраною послугою.
Користувач проходить просту авторизацію через телефон і за секунди поповнює рахунок через Apple Pay. Далі йому залишається всього лише натиснути на кнопку "Відправити", — і замовлення оформлено.
4. Відстеження часу готовності замовлення
Після того, коли користувач відправив замовлення, він може в реальному часі спостерігати за швидкістю його виконання.
Для того, щоб скрасити час очікування, для користувача придумали виводити на екран анімацію з бубликом, що зникає на очах.
Швидкість і чіткі терміни готовності замовлення — головні переваги, які тепер явно простежуються в новому інтерфейсі.
5. Результат ретуші та оцінка
Користувач завжди може переглянути, які послуги він замовляв, що скільки коштувало та оцінити роботу ретушера й застосунку.
Усі оброблені фото зберігаються не більше 3 місяців, про що користувача попереджають в інтерфейсі та нагадують завантажити фото на телефон.
Ми також опрацювали систему відгуків, де при оцінці 3 зірки й менше користувач може залишити свій коментар.
6. Зручний особистий профіль
У профілі користувача зберігається вся необхідна інформація:
- кількість монет на рахунку
- підтримка
- увімкнення повідомлення про готовність ретуші тощо.
Ми створили профіль простим і лаконічним, не перевантажуючи інтерфейс зайвою інформацією.
Результати редизайну PhotoTune
Дизайн IOS-застосунку PhotoTune випустили як другу версію, залишаючи в App Store колишній застосунок. Але різниця в їхній роботі стала настільки істотною, що незабаром необхідність у старій версії відпала.
У результаті редизайну ефективність роботи застосунку зросла на 40%.
Якщо вас зацікавив цей кейс, ви можете ознайомитися з повною дизайн-версією на нашому Behance.
Поділитися постом у:
Більше кейсів від Турум-бурум?
Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.
Дивитися портфоліо