Останні роки для українців стали часами випробувань, перевірки на стійкість та боротьби.  А також наочно підкреслили надзвичайно важливу роль кожної окремої людини та бізнесу у зміцненні нашої національної єдності.

Часи коли закладання корпоративної соціальної відповідальності було не обов'язковим пунктом при формуванні стратегії розвитку компанії залишилися у минулому.

КСВ: що це таке та її вплив на сучасний бізнес

Корпоративна соціальна відповідальність, або КСВ, — це принцип, за яким компанії не лише зосереджуються на досягненні фінансового успіху, але й відчувають відповідальність за свій внесок у соціальну та екологічну сфери.

Це означає, що бізнеси враховують вплив своєї діяльності на навколишнє середовище, підтримують соціальні ініціативи та допомагають громадам у розв'язанні їхніх проблем. КСВ показує, що компанії не тільки розуміють свою роль у суспільстві, але й активно працюють на його благо.

Тож нині корпоративна соціальна відповідальність перетворилася з «добре мати» на «необхідно мати», звісно у межах своїх можливостей. У сьогоднішніх реаліях кожен бізнес, незалежно від його розміру, може мати вплив на життя людей та робити внесок у краще і мирне майбутнє.

Маленькі дії, теж мають вагу

Турум-бурум вірить, що на гарний юзабіліті заслуговує будь-який інтерфейс, а тим паче якщо це стосується лендінгів та онлайн-платформ для благодійних фондів. Створення зручного інструменту у цьому випадку забезпечує більшу ефективність вирішення соціальних викликів, допомагає спрямовувати більше ресурсів на потреби армії та гуманітарні цілі. Тож намагаємося допомагати тим, що вміємо найкраще: 

Розробили цільовий лендінг для цієї платформи, спрямованої на зміцнення оборонних можливостей України. Наша мета полягала в тому, щоб чітко розповісти про місію сайту, про те, як люди можуть зробити свій внесок, і про важливість їхньої підтримки. Коротко, але містко, поєднати все на одній сторінці. Наші знання у сфері UX/UI допомогли зробити сайт не лише інформативним, але й зручним для користувачів, заохочуючи більше людей долучатися та підтримувати проєкт. І вас запрошуємо це зробити).

Лендінг для платформи ДрукАрмія

Наш генеральний директор, Дмитро Кукуруза, є співзасновником проєкту Трибуна Героїв — благодійного проєкту, спрямованого на допомогу сім'ям загиблих на війні футбольних фанатів з усієї України та всіх причетних до навколофутбольного суспільства. Цей проєкт спрямований на вшанування тих, хто пожертвував своїм життям заради нації, та підтримку їхніх рідних і близьких. Звісно наша команда не могла залишитися осторонь цієї ініціативи. Розробили стилістику сайту, створили дизайн сторінок та розділів, задали правила оформлення презентацій та звітів. В результаті отримали платформу, яка ефективно інформує про цілі фонду, історії героїв та про те, як пожертви можуть відчутно змінити життя їхніх родин на краще. Тож приєднуйтесь до ініціативи.   

Лендінг проєкту Трибуна Героїв — підтримка родин полеглих героїв
  • Співпраця з ORNER для ініціативи «Повернись живим»:

Наші партнери ORNER доєдналися до ініціативи «Повернись живим» та впровадили на своєму сайті патріотичну продукцію, покликану підвищити рівень свідомості й зібрати кошти на оборону України. Ми допомогли їм в розробці дизайну ярликів, які не лише повідомляють про благодійний внесок кожної покупки, але й візуально відображають загальну суму зібраних коштів. Це не тільки додає продукту привабливості, але й безпосередньо сприяє успіху збору коштів.

Сторінка благодійної продукції на сайті ORNER

Поєднуючи нашу експертизу з гуманітарними зусиллями, наша агенція прагне досягти довготривалого позитивного впливу та максимізувати ефективність ініціатив.

Крок за кроком будувати краще майбутнє разом

По всьому світу компанії, від титанів індустрії до місцевих підприємств, вже розробляють різні програми КСВ, інтегруючи соціальні, екологічні та економічні ініціативи у свої стратегії, щоб сприяти позитивним змінам.

Серед світових лідерів ринку є компанії, відомі своїми ефективними програмами з корпоративної соціальної відповідальності:

Благодійна діяльність Google зосереджена на підтримці ініціатив у сфері екології, охорони здоров'я та освіти. Завдяки підтримці підприємців і стартапів за допомогою новітніх технологій, компанія демонструє, як корпорації можуть використовувати свій досвід для загального добробуту.

Зусилля Microsoft у сфері КСВ зосереджені на створенні доступних технологій для людей з інвалідністю, що підкреслює важливість інклюзивності та інновацій у кожному продукті.

Відома своєю активною позицією, Ben & Jerry's зосереджується на правах людини, соціальній справедливості та захисті довкілля, доводячи, що корпорації можуть бути потужним рупором змін.

Програма TOMS «Один за один», в рамках якої компанія передає пару взуття за кожну продану пару, є новаторським прикладом того, як компанії можуть вбудувати благодійність у свою бізнес-модель.

Такі успішні соціальні ініціативи  — це потужний доказ спроможності бізнесу розв'язувати суспільні проблеми, а для українських компаній — переконливим аргументом на користь того, щоб поступово інтегрувати подібні практики, у свої стратегії, особливо зараз, коли ми долаємо наслідки та поточні виклики повномасштабного вторгнення РФ.

Висновок: Кожне зусилля має значення

Сьогодні бізнес — це не тільки про продажі чи надання сервісів, це про формування майбутнього, в якому інновації та соціальна свідомість об'єднуються заради спільного блага. 

Корпоративна соціальна відповідальність є важливою складовою сучасного бізнесу, що охоплює все — від охорони довкілля до підтримки громад та моральних цінностей. І звісно є величезні корпорації та компанії, чий вклад у соціальні ініціативи налічують тонни гуманітарки, або мільйоні витрати, але це не означає, що маленькі кроки не мають ваги. Головне не падати духом, творити добрі справи та крок за кроком долати труднощі сьогодення, створюючи фундамент для позитивних змін та світлого майбутнього.

Кожне зусилля має значення. Наші маленькі дії можуть призвести до значних змін.

Поділитися постом у:

Юля
Юлія — копірайтерка, яка перетворює досвід своїх колег на інформативні статті, сповнені глибокого аналізу, практичних порад та дієвих рекомендацій.

Інші статті

1
/
1

Більше кейсів від Турум-бурум?

Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.

Дивитися портфоліо

Напишіть нам, і почнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please