У цій статті розповідаємо про нюанси та особливості UI/UX для SaaS, з якими нам довелося зіткнутися при створенні digital-упаковки для продукту RPC Fast.

Передісторія проекту RPC Fast: Розробка продукту SaaS з нуля

До нашої студії звернулася компанія Dysnix, яка вже більш як 8 років працює у сфері DevOps, Kubernetes та блокчейну. Dysnix розробила власний SaaS продукт — RPC Fast, який потребував цифрового упаковування.

RPC Fast — це готовий до використання продукт для розгортання блокчейн-вузлів, який допомагає зануритися в Web3 за допомогою найшвидшого георозподіленого високоефективного API Blockchain.

Це досить складний продукт і його дизайн мав бути не тільки візуально приємним, але й функціональним та демонструвати всі переваги, враховуючи особливості цільової аудиторії. Адже ЦА також складна і досить різноманітна, це і блокчейн-розробники, і стартапи, і великі компанії, які потребують розгортання нод блокчейну.

Задача: Розробити лаконічний, простий та зрозумілий сайт для запуску на ринок нового SaaS-продукту.

Стилістика сайту SaaS-продукту: Особливості та функції

Перш ніж приступити до створення дизайну, критично важливо зрозуміти продукт, вивчити цільову аудиторію, проаналізувати ринок тощо. Що ми й зробили. На основі отриманих даних, ми розробили концепцію сайту з використанням 2D дизайну для відмежування від конкурентів. Крім того, створили велику кількість кастомних елементів з додатковим змістом. Наприклад, :

  • Сейф.

При відвідуванні сайту відкриваються двері сейфа, де зберігаються ноди. Це своєрідний портал, який веде користувачів у світ технологій Web3 та Blockchain. Також сейф асоціюється з безпекою і підкреслює, що компанія дбає про збереження даних користувачів. Що є однією з головних переваг RPC Fast.

Перший екран головної сторінки сайту RPC Fast. Реалізація сейфа пройшла кілька ітерацій, але сама ідея була прийнята з самого початку
  • Кролик.

Кролик символізує:

  • Кролячу нору — основна асоціація з Алісою в країні чудес;
  • Швидкість обслуговування — адже він ніби вилітає з порталу і всі ці ноди несуться за ним.
Символ Кролика використано в дизайні сайту для акцентування уваги на перевагах SaaS-продукту
  • Замок.

Замок використовується для того, щоб ще раз підкреслити безпеку, яку надає система Enterprise-grade security для забезпечення конфіденційності будь-яких клієнтських даних.

Символ Замку привертає увагу і підкреслює високий рівень безпеки, який надає компанія
  • Око.

Око є символом PredictKube — технології штучного інтелекту, що автоматично масштабується і використовується для прогнозування навантаження та забезпечення стабільної роботи сервісу.

Іконка "Око" відображає технологію прогнозування на основі штучного інтелекту, що використовується в роботі

Сторінки веб-сайту: UX/UI рішення для SaaS, які допомогли підкреслити сильні сторони продукту

Головна сторінка: акцент на трастовість та надійність

Розпочали з дизайну головної сторінки, керуючись прототипами та вимогами наданими маркетологом та SEO фахівцем проекту.

На першому екрані розташували основний посил, щоб зацікавити користувача гортати сторінку далі. Розмістили перелік блокчейн технологій, на базі яких працює RPC Fast, щоб продемонструвати всі опції. Далі підкреслили, що це "node-as-a-service" без необхідності самостійного розгортання, підтримки та обслуговування блокчейну. Та розмістили перелік основних переваг, які відмежовують RPC Fast від інших подібних продуктів.

Головна сторінка сайту RPC Fast

Крім того, розмістили логотипи компаній-клієнтів Dysnix, адже компанія-розробник вже має певну репутацію. Це підвищує рівень довіри до її продуктів. Продемонстрували переваги як юзабіліті самого продукту, так і  можливих блокчейн технологій, які доступні, наголошуючи, що список постійно розширюється і поповнюється.

Для підвищення трастовості та надійності продукту створили блок з відгуками. А для реалізації SEO вимог — розмістили блок FAQ.

Сторінка з тарифами: прозора система розрахунку вартості

Було вкрай важливо виділити проект на тлі конкурентів. Для цього ми розробили максимально прозору систему розрахунку вартості послуг.

Дизайн карток діючих тарифних планів

Користувачеві пропонується 3 варіанти тарифних планів, які відрізняються кількістю Compute Units. У процесі роботи ми зрозуміли, що не всі розуміють, що таке Compute Units, бо користувачі звикли до розрахунків за кількістю запитів на сервер (requests). Саме тому було створено калькулятор, який допомагає швидко розрахувати приблизну ціну використання продукту і побачити вигоду для компанії.

Калькулятор для розрахунку вартості використання продукту

Також ми додали порівняльну таблицю усіх доступних пакетів для наочності та зручності користувача, щоб йому було легше оцінити усі переваги тарифних планів і обрати оптимальний саме для його проекту.

Порівняльна таблиця планів для зручності користувачів

Продуктові сторінки: основні метрики та приклади використання

На сторінках, присвячених блокчейн-технологіям, зібрали всі необхідні для технічно підкованих користувачів цифри та дані, а також надали приклади використання продукту. Тим самим пояснили, для кого призначений цей SaaS-продукт і як він може бути застосований. Підкреслили такі переваги, як офіційна клієнтська підтримка кожного блокчейну з офіційною документацією тощо.

Так виглядає сторінка продукту на проекті RPC Fast
Блок Додаткових переваг та перелінковка на блог зі статтями компанії надають користувачеві швидкий доступ до детальної інформації або деяких порад щодо використання та налаштування RPC Fast Blockchain API.

Таким чином, ми пропонуємо вичерпну інформацію про можливості продукту, яка покриває найпоширеніші питання та запроси користувачів.

Блог: додаткова цінність для користувачів

Була певна складність через велику кількість різного контенту — статті, гайди, документація, use cases, і багато іншого. Але ми все структурували, додали фільтрацію, а також подбали про зручність клієнта, додавши можливість скопіювати код. Для цього розмістили кнопки CTA в кінці кожної сторінки та ще перелінкували між собою контент блогу, щоб заохотити користувача заглибитися на сайт або здійснити покупку.

Сторінка Блогу на сайті RPC Fast

Результати роботи над проектом

Якісний UI/UX дуже важливий в SaaS і включає в себе безліч аспектів і нюансів, які слід враховувати. Створення digital оформлення SaaS-продукту вимагає ретельних досліджень. Лише проаналізувавши сам продукт, ринок та основних конкурентів, нам вдалося побудувати концепцію, яка підкреслює переваги та особливості RPC Fast.

В результаті ми отримали простий і зрозумілий сайт для складного продукту. За допомогою дизайну нам вдалося підкреслити переваги продукту, враховуючи як SEO, так і маркетингові вимоги. У вересні 2022 року продукт був виведений на ринок.

Поділитися постом у:

Інші статті

1
/
1

Більше кейсів від Турум-бурум?

Перегляньте наше портфоліо з різноманітних сфер бізнесу, щоб переконатися в нашому досвіді.

Дивитися портфоліо

Напишіть нам, і розпочнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please