ВЕЛОПЛАНЕТА
Кейс
+33% TR
збільшення коефіцієнта транзакцій після редизайну

Про КОМПАНІЮ

  1. Лідер в Україні з продажу всесвітньо відомих брендів у світі велоспорту
  2. Мережа з офлайн магазинів, майстерень та онлайн магазину
  3. 210 000 користувачів відвідує сайт щомісяця згідно з даними SimilarWeb

Результат самостійного виправлення помилок юзабіліті

У результаті спільної роботи команд Турум-бурум і Велопланета вдалося домогтися таких результатів:
+33%
Збільшився коефіцієнт транзакцій у мобайл
+19.68%
Зріс середній чек
-80%
Скоротилися виходи з чекаута

Другий редизайн сайту за 5 років

Перший редизайн у 2016 році:

У 2016 році компанія Турум-бурум вже проводила редизайн інтерфейсу інтернет-магазину Велопланета.

Новий виклик у 2021 році:

Незважаючи на перший успіх редизайну, через 5 років бізнес помітив зниження конверсії. Тому компанія вирішила передати UX/UI послуги на аутсорсинг, найнявши Турум-бурум.

Завдання:

  1. Проаналізувати юзабіліті;
  2. Знайти точки зросту;
  3. Підвищити ефективність проєкту.

Формат взаємодії

Процес роботи складався з трьох основних етапів:
1
Аналіз юзабіліті.
На підставі аналітики, поведінки користувачів і ключових метрик сайту експерт виявляє критичні для конверсії недоліки інтерфейсу і розробляє рекомендації щодо їх усунення.
2
Впровадження рекомендацій inhouse командою компанії партнера.
3
Авторський нагляд за впровадженням + консультація щодо інших поточних завдань інтерфейсу.

Опрацьовані точки зростання

1

Акцентна навігаціЯ

Реалізували нижню навігацію, що відповідає сучасним патернам поведінки користувачів і максимально наближає mobile до мобільного застосунку. 

Додали індикатор наявності товарів у кошику, іконку розмістили в нижньому правому куті, щоб навіть за великого екрана телефона можна було дотягнутися пальцем однієї руки.
2

Зручна фільтрація

Фільтри винесли у вигляді окремої кнопки.

Можна одночасно вибрати кілька фільтрів, щоб застосувати їх, необхідно натиснути відповідну кнопку.

У верхній частині користувач бачить перелік обраних фільтрів, він може скасувати як один із фільтрів, так і скинути всі одним кліком.
3

Бонусна програма

Бонусну програму оформили у вигляді посилання, при кліці на яке відкривається поп-ап вікно з вичерпною інформацією про бонусні умови. Акцентували увагу користувача на сумі вигоди, яку він отримає в результаті покупки.
4

Cross-sale інструменти

Блок "Супутні товари" представили плитками з реальними фотографіями товарів, коротким описом і ціною. Є інформація про наявність товару і можливість одразу додати його в кошик. У верхній частині блоку розмістили перемикач за категоріями супутніх товарів.

Результат виправлення помилок юзабіліті

У результаті спільної роботи команд Турум-бурум і Велопланета вдалося домогтися таких результатів:
+33%
Збільшився коефіцієнт транзакцій у мобайл
+19.68%
Зріс середній чек
-80%
Скоротилися виходи з чекаута

Напишіть нам, і розпочнемо співпрацю!

Ваше повідомлення було відправлене! Ми зв'яжемося з вами якомога швидше

Відправити ще одну заявку
Doublecheck your form data please