
ORNER — український виробник товарів для дому, офісного приладдя, товарів для дому та душі. Бренд на ринку із 2013 року. Їхня продукція популярна як в Україні, так і за її межами. Компанія створює унікальні концепції, дизайни та ілюстрації через власний відділ дизайну.
Завдання: провести юзабіліті-аудит для пошуку точок зростання для підвищення ефективності проекту.
Ми надали послугу ESR, виправивши недоліки дизайну, які вплинули на інтернет-магазин KPI.
ESR (Evolutionary Site Redesign) – це покрокове покращення інтерфейсу з використанням принципів CRO (оптимізація коефіцієнта конверсії) з метою збільшення доходу. Головна перевага такого підходу в тому, що всі зміни ґрунтуються на аналітичних даних та підтверджені A/B-тестами, що мінімізує ризики та робить вкладення в інтерфейс незначними (і окупаються за короткий термін).
.png)
Тут унікальність товарів та клієнтоорієнтованість інтернет-магазину наголошуються на головній сторінці, демонструючи винятковий сервіс та інші переваги для покупців.

Нам вдалося покращити мікроконверсію шляхом:
- Забезпечення зручної навігації;
- Додавання галереї якісних та масштабованих фотографій товарів;
- Структурування та приоритизація інформації про характеристики, зміст та властивості предмета;
- Правильне виділення основного заклику до дії за допомогою перейменованих та перефарбованих кнопок.
.png)
.png)
Кошик, що спливає, з деталями замовлення і простий та зрозумілий заклик до дії реалізовані таким чином, щоб нічого не відвертало користувача від здійснення покупки.
Просте та зрозуміле оформлення замовлення розділене на кілька кроків та індикатор виконання, щоб користувач був поінформований та почував себе комфортно.
Ми не залишили без уваги й адаптивну версію сайту, що рухається за принципом mobile-first, щоб забезпечити максимальну зручність для мобільних користувачів на всіх етапах воронки, хоч би який гаджет вони не використовували.

.png)
Внаслідок змін ESR нам вдалося створити зручний інтерфейс, у якому вся важлива інформація добре структурована. Інтернет-магазин має зручну навігацію, чіткі категорії каталогу, структуровану сторінку продукту, кошик та оформлення замовлення, що підвищує ключові KPI проекту.
Кількість мобільних транзакцій збільшилась у 1,5 раза. Ще 10 тисяч користувачів доходять до сторінки оформлення замовлення, тобто завершують оформлення замовлення, що позитивно впливає на конверсію.