ORNER

Про проект
Про проект

ORNER — український виробник товарів для дому, офісного приладдя, товарів для дому та душі. Бренд на ринку із 2013 року. Їхня продукція популярна як в Україні, так і за її межами. Компанія створює унікальні концепції, дизайни та ілюстрації через власний відділ дизайну.


Завдання: провести юзабіліті-аудит для пошуку точок зростання для підвищення ефективності проекту.


Що ми зробили

Ми надали послугу ESR, виправивши недоліки дизайну, які вплинули на інтернет-магазин KPI.


ESR (Evolutionary Site Redesign) – це покрокове покращення інтерфейсу з використанням принципів CRO (оптимізація коефіцієнта конверсії) з метою збільшення доходу. Головна перевага такого підходу в тому, що всі зміни ґрунтуються на аналітичних даних та підтверджені A/B-тестами, що мінімізує ризики та робить вкладення в інтерфейс незначними (і окупаються за короткий термін).

Що ми зробили
Захоплива головна сторінка

Тут унікальність товарів та клієнтоорієнтованість інтернет-магазину наголошуються на головній сторінці, демонструючи винятковий сервіс та інші переваги для покупців.


Захоплива головна сторінка
Захоплива головна сторінка
Добре структурована картка товару

Нам вдалося покращити мікроконверсію шляхом:

  • Забезпечення зручної навігації;
  • Додавання галереї якісних та масштабованих фотографій товарів;
  • Структурування та приоритизація інформації про характеристики, зміст та властивості предмета;
  • Правильне виділення основного заклику до дії за допомогою перейменованих та перефарбованих кнопок.

Добре структурована картка товару
Зручний кошик та оформлення замовлення
Зручний кошик та оформлення замовлення

Кошик, що спливає, з деталями замовлення і простий та зрозумілий заклик до дії реалізовані таким чином, щоб нічого не відвертало користувача від здійснення покупки.


Просте та зрозуміле оформлення замовлення розділене на кілька кроків та індикатор виконання, щоб користувач був поінформований та почував себе комфортно.

Краща мобільна версія

Ми не залишили без уваги й адаптивну версію сайту, що рухається за принципом mobile-first, щоб забезпечити максимальну зручність для мобільних користувачів на всіх етапах воронки, хоч би який гаджет вони не використовували.

Краща мобільна версія
Отримані результати
Отримані результати

Внаслідок змін ESR нам вдалося створити зручний інтерфейс, у якому вся важлива інформація добре структурована. Інтернет-магазин має зручну навігацію, чіткі категорії каталогу, структуровану сторінку продукту, кошик та оформлення замовлення, що підвищує ключові KPI проекту.


Кількість мобільних транзакцій збільшилась у 1,5 раза. Ще 10 тисяч користувачів доходять до сторінки оформлення замовлення, тобто завершують оформлення замовлення, що позитивно впливає на конверсію.

Понравилось? Закажите проект у нас
    Спасибо!
    Мы скоро свяжемся с Вами.
    Следующий проект Pratik
    Оставьте номер и мы перезвоним
    Спасибо!
    Мы скоро свяжемся с Вами.
    Напишите нам
    Выберите направление:
      Спасибо!
      Мы скоро свяжемся с Вами.