Про проєкт:
Люксоптика — супермаркет окулярів відомих світових, а також українських брендів. А ще в Люксоптиці можна перевірити зір, отримати консультацію професійного офтальмолога і допомогу в підборі контактних і оптичних лінз будь-якої складності.
- На ринку з 1994 року.
- 227 оптик по всій Україні.
- 2000 найменувань власних товарів.
Задача
- Створити затишну онлайн-оптику, що поєднує в собі магазин та консультаційний кабінет офтальмолога
- Підготувати презентацію бренду для інтерактивного 4К екрана для щорічної eCommerce конференції OWOX
Рішення
Знаходимо баланс між комерційною складовою та функцією персонального окуліста, збалансувавши кількість рубрик, що продають та інформують. Розробляємо нестандартну банерну сітку, що дозволяє розміщувати на видному місці не лише рекламу, а й додаткові послуги. Вивчаємо брендбук компанії й переносимо фірмовий стиль у вебпроєкт.
Портал оправ
Для наочності промалювали піктограми для кожної форми оправи, передбачили можливість сортування за статтю, типом обличчя, брендом, кольором. В окремий розділ виносимо вичерпну інформацію про оправи та оптичні лінзи, корисні статті, рекомендації офтальмолога. Тут же можна пройти онлайн-тести на перевірку зору.
Портал сонцезахисних окулярів
Використали ту саму структуру, що у порталу оправ, але кількість фільтрів збільшили. Корисну інформацію про сонцезахисні окуляри розміщуємо у відповідній рубриці. Додаємо сюди банери з рекламою конкретних брендів.
Видача товарів
Видача товарів плиткою дозволяє одним оком охопити більше моделей. При наведенні курсора на конкретну позицію, з'являється додаткова інформація про товар і кнопка «Купити». Видача списком – для тих, хто надає перевагу більш вдумливому вивченню асортименту. Передбачили інструментарій для оптимізації пошуку – систему фільтрів та сортування.
З лінзами та без
Щоб покупець міг на власні очі побачити, який ефект дають поляризаційні, фотохромні чи прогресивні лінзи, розробляємо реалістичну візуалізацію. Відчуття ті самі, якби ви тримали лінзу перед очима і дивилися через неї.
Сторінка товару
Окуляри — це те, що вибирають очима, тому зображення товару вивели на перший план, а контентну частину розмістили на другому плані. Великим шрифтом вказали ціну, виділили кольором кнопку "Купити". Для комфортного сприйняття додали інформацію про товар іконками, передбачили навігацію.
Портал послуг
Для кожної послуги підібрали ілюстрацію та склали короткий супровідний текст, зазначили мінімальну вартість. Детальні описи супроводжуються унікальними іконками, виконаними у стилістиці бренду. Нижче розмістили адреси найближчих офлайн-оптик.
Примірка окулярів
Запис на прийом до лікаря
Геть черги! Розробили форму запису на прийом до офтальмолога, заповнення якої займе не більше кількох хвилин. Можна вибрати оптику, дату, конкретний час.
Корисні статті
Щоб створити атмосферу експертності та завоювати довіру покупця, наповнили сайт пізнавальним контентом. У кожному розділі є рекомендації фахівців, інформація про захворювання очей, тощо.
Результати роботи
Переосмислили концепт та створили яскравий, функціональний та зручний сайт, який покриває задачі й інтернет-магазину, й офтальмологічного порталу.
Під час роботи над проєктом ЛЮКСОПТИКА команда Турум-бурум розробила понад 100 екранів, продумавши до найменших деталей кожен елемент та іконку інтерфейсу.
А вішенкою на торті стала високотехнологічна 4К презентація бренду для провідної eCommerce конференції. На інтерактивному екрані була представлена продукція, інформація про неї та іміджеві відео про компанію.
Під час роботи над проєктом ЛЮКСОПТИКА команда Турум-бурум розробила понад 100 екранів, продумавши до найменших деталей кожен елемент та іконку інтерфейсу.
А вішенкою на торті стала високотехнологічна 4К презентація бренду для провідної eCommerce конференції. На інтерактивному екрані була представлена продукція, інформація про неї та іміджеві відео про компанію.